Середа, 18.10.2017, 14:55
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Липень » 2 » Житловий фонд області станом на 1 січня 2016 року
Житловий фонд області станом на 1 січня 2016 року
10:15

За оцінкою Держстату України, житловий фонд області станом на 1 січня 2016 року становив 35,4 млн.м2 загальної площі, більша частина якого (59,3%) знаходилась у сільській місцевості. У середньому на кожного жителя області припадало 25,7 м2 загальної площі, у тому числі у міських поселеннях – 24,1 м2, у сільській місцевості 26,9 м2.
    Майже весь житловий фонд (98,7%) розміщувався в житлових будинках (багатоквартирні та індивідуальні (садибні) житлові будинки). Площа гуртожитків та житлових приміщень у нежитлових будівлях в загальному житловому фонді складала 1,2% (436,8 тис.м2).
   В області нараховувалось 360,1 тис. житлових будинків, з них 0,2 тис. – гуртожитки. Із загальної кількості 2,3 тис. житлових будинків – багатоповерхові (4–9 поверхів), 57 – підвищеної поверховості (більше 10 поверхів).
    Загальна кількість квартир в області становила 513 тис. (без квартир, зайнятих під гуртожитки). За кількістю кімнат переважали дво- і трикімнатні квартири – 37,8% і 30,1% від загальної кількості квартир відповідно. Частка однокімнатних квартир становила 19,9%, чотирикімнатних – 9,6%, п’ятикімнатних – 1,7%, шестикімнатних – 0,8%, семи- і більше кімнатних – 0,1%.
    На початок 2016 року в області перебувало в експлуатації 1520 ветхих та аварійних будинків (87,4 тис. м2 або 0,2% від усього житлового фонду), у яких проживали 2,4 тис. осіб.


Стан виплати заробітної плати напідприємствах, в організаціях міст і районів області на 1 червня 2016 року

   Станом на 1 червня 2016р. заборгованість із виплати заробітної плати становила 4,9 млн.грн, що складає 0,6% фонду оплати праці, нарахованого за травень 2016р.
    Порівняно з 1 травня 2016р. борг із виплати заробітної плати збільшився на 146,2 тис.грн, або на 3,1%.
 Збільшення заборгованості спостерігалося у містах Яремче (на 6,6%), Івано-Франківську (на 3,7%) та Коломиї (на 3,1%). У м.Калуші, Калуському та Коломийському районах сума боргу із виплати заробітної плати залишилась на рівні 1 травня 2016р.
    Основна сума боргу утворена на підприємствах обласного центру     (3,7 млн.грн, або 75,6%), міст Калуша (523,6 тис.грн, або 10,7%) та Коломиї (403,1 тис.грн, або 8,3%). Відсутня заборгованість із виплати заробітної плати на підприємствах Болехівської та Бурштинської міських рад, Богородчанського, Верховинського, Галицького, Городенківського, Долинського, Косівського, Надвірнянського, Рогатинського, Рожнятівського, Снятинського, Тисменицького та Тлумацького районів.
    У структурі загальної суми заборгованості з виплати заробітної плати по області на економічно активні підприємства припадає 11,8% суми боргу, а у м.Яремче – 100%, м.Коломиї – 96,8%.
     На підприємствах, щодо яких реалізовуються процедури відновлення платоспроможності боржника або визнання його банкрутом, утворено 79% від загальної суми заборгованості в області, при цьому у Калуському та Коломийському районах – 100% боргу по району, в обласному центрі – 96,8%.
    Вся сума боргу економічно неактивних підприємств (451 тис.грн) утворена у м.Калуші (86,1% у структурі боргу по місту).
        

На які цілі спрямували би прикарпатці додаткові кошти?


     На початку поточного року було проведено вибіркове опитування домогосподарств Івано-Франківщини, в ході якого вивчалась думка прикарпатців щодо першочергових напрямів спрямування можливих додаткових коштів.
     За отриманими даними, при значному збільшенні доходів більшість домогосподарств нашого краю спрямували б їх в першу чергу на лікування, придбання одягу і взуття, купівлю побутової техніки, відпочинок та покращення харчування (45,5%–39,1% від загальної кількості). Кожна п’ята родина направила б зайві кошти на поліпшення своїх житлових умов, 22,5% сімей – на купівлю автомобіля, 18,1% – на здобуття освіти. Кожне дев’яте домогосподарство, за можливості, спрямувало б кошти на накопичення, кожне десяте – на розвиток підприємництва.
     В цілому по Україні пріоритетними напрямами використання додаткових доходів були: відпочинок та лікування, покращення житла та придбання одягу і взуття – про це повідомило від 51,5% до 37,9% наших співвітчизників.
     Порівняно з 2014 роком зменшилась частка домогосподарств Прикарпаття, які витратили б додаткові кошти на поліпшення житла (на 36,5 в.п.), раціону харчування (на 10,1 в.п.), на відпочинок (на 7 в.п.), отримання освіти (на 5,6 в.п.) та накопичення (на 1,8 в.п.). Разом з тим, збільшилась питома вага сімей, які спрямували б кошти на придбання одягу і взуття (на 26,9 в.п.), побутової техніки (на 17,3 в.п.), розвиток підприємництва (на 8,7 в.п.), купівлю автомобіля (на 7,4 в.п.) та отримання необхідного лікування (на 1,8 в.п.).
Щоб не відчувати себе бідними майже дві третини домогосподарств нашого краю вважають, що їх грошовий дохід повинен становити близько 5000 грн на одну особу в місяць, одна третина – близько 10000 грн, разом з тим дві третини сімей області впевнені, що за їх добробут несе відповідальність як держава, так і вони самі.
    Одностайною була думка прикарпатців щодо найважливіших для них соціальних та особистих цінностей. Так, за результатами дослідження, основним пріоритетом більшість домогосподарств області вказали здоров’я (85,8%), другим – сім’ю та дітей (76,8%), третім – матеріальний добробут (34,2%).

 

Категорія: Статистика інформує | Переглядів: 111 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz