Субота, 19.08.2017, 13:03
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Липень » 7 » Запроваджено першу в Україні електронну ліцензію – ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва
Запроваджено першу в Україні електронну ліцензію – ліцензія на провадження господарської діяльності з будівництва
15:43

6 липня Державна архітектурно-будівельна інспекція та Державне агентство з питань електронного урядування презентували чергові електронні послуги у будівельній сфері – подача документів для отримання ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорій складності та внесення змін до переліку видів робіт провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V.

До сих пір подати документи на отримання ліцензії можна було у паперовій формі до Державної архітектурно-будівельної інспекції у м. Київ особисто або поштою. Близько 70% суб’єктів звернення подавали документи/забирали результат особисто, долаючи значні відстані та витрачаючи додаткові ресурси.

Відтепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування бізнесу. Суб’єкти господарювання можуть подати такі документи у будь-який зручний час 24 години 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

«Новий електронний сервіс створює сприятливі умови для ведення будівельного бізнесу. Він заощаджує час та зусилля підприємців, робить процес ліцензування прозорим та прогнозованим, усуває суб’єктивні фактори при наданні ліцензій та сприяє створенню чесного конкурентного будівельного ринку», — зазначив Голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцева.

Подання документів для отримання ліцензії та внесення змін до переліку робіт здійснюється через електронну систему e-dabi.gov.ua, а також на єдиному державному порталі адміністративних послуг poslugy.gov.ua.  Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні.

За рахунок автоматизації значно пришвидшується процес розгляду документів від суб’єктів звернення та ухвалення відповідного рішення. Такі нововведення дозволять заощадити час, фінансові ресурси та унеможливлять будь-які корупційні ризики.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в України, — говорить Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та не корупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Здобувачу ліцензії автоматично буде направлятися інформація щодо етапів розгляду його документів. Також, можливо перевірити факт видачі ліцензії, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет.

Пілотний проект як складова кампанії із запровадження електронного урядування в Україні реалізовано за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

«В Європейському Союзі затверджено перелік з 20 базових послуг, які обов’язкові для запровадження в електронній формі. Серед них й послуги у сфері будівництва, — говорить Ярослав Юрцаба, Національний менеджер проектів Координатора проектів ОБСЄ в Україні. – Наша мета сприяти становленню в Україні європейських стандартів якості з обслуговування громадян та бізнесу».

Таким чином, на сьогодні громадянам та бізнесу доступно вже п’ять електронних послуг у будівельній сфері. Нагадаємо, що у 2015 році запроваджено реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт онлайн.

До кінця 2016 року планується запровадити ще одну електронну послуги у сфері будівництва: «Реєстрація декларації про готовність об’єкта до експлуатації».

Категорія: Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) | Переглядів: 38 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz