Неділя, 25.02.2018, 00:02
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2015 » Липень » 20 » В Україні запрацювали електронні адмінпослуги у сфері будівництва
В Україні запрацювали електронні адмінпослуги у сфері будівництва
09:34

  Державна архітектурно-будівельна інспекція України та Державне агентство з питань електронного урядування презентували електронні послуги у сфері будівництва – реєстрацію повідомлень та декларацій про початок підготовчих робіт та про початок будівельних робіт.У вересні-жовтні 2015 року запрацюють ще дві нові послуги – реєстрація декларації на готовність об’єкту до експлуатації та подання відомостей для отримання ліцензії на господарську діяльність щодо створення об’єктів архітектури. Про це повідомив голова Державної архітектурно-будівельної інспекції України Олексій Кудрявцев.

«Сьогодні електронне урядування є «ключем» до реформ в Україні. Саме е-урядування покликане забезпечити нову ефективність та прозорість роботи органів влади, а також нову якість обслуговування громадян та бізнесу», - зазначив він.

За словами голови Держархбудінспекції Олексія Кудрявцева, сьогодні підприємці та громадяни вже можуть скористатися чотирма електронними адмінпослугами:

1. Реєстрація повідомлення про початок виконання підготовчих робіт.

2. Реєстрація декларацій про початок виконання підготовчих робіт.

3. Реєстрація повідомлення про початок будівельних робіт.

4. Реєстрація декларацій про початок будівельних робіт.

Раніше, щоб подати декларацію про початок виконання підготових або будівельних робіт на реєстрацію слід було звертатися до центру надання адміністративних послуг (ЦНАПу). Для цього іноді доводилося долати значні відстані та стояти в чергах.

Тепер пропонується принципово новий рівень якості обслуговування громадян та бізнесу. Ви можете зареєструвати повідомлення або декларацію про початок будівництва у будь-який зручний час 24 години на добу, 7 днів на тиждень через мережу Інтернет, витративши на це не більше декількох хвилин.

Для цього слід зайти на сайт e-dabi.gov.ua, визначити послугу, яка вас цікавить, ввести свої дані, поставити електронний підпис і документ автоматично направлять в потрібний територіальний департамент чи управління ДАБІ. Електронна форма документів з автоматичною перевіркою та підказками значно мінімізує ризик допущення помилок при її заповненні. Зареєстрована декларація з відповідним номером у єдиному реєстрі надійде на вашу електронну пошту. Також, ви можете перевірити факт реєстрації декларації, переглянувши запис у єдиному реєстрі через мережу Інтернет.

«Сьогодні ми зробили ще один важливий крок на шляху до запровадження е-урядування в Україні, - зазначив Олександр Риженко, голова Державного агентства з питань електронного урядування України. – Надання доступних, прозорих та некорупційних адміністративних послуг, що досягається шляхом переведення їх в електронну форму, – це те, що найбільше очікують громадяни та бізнес».

Для популяризації нового державного сервісу європейського рівня ДАБІ України спільно з Держагенством з питань електронного урядування створили інформаційний відеоролик, який інформує громадян про нові можливості подання дозвільних документів у сфері будівництва.Нагадаємо, що пілотний проект щодо електронних адміністративних послуг є складовою кампанії із запороваждення електронного урядування в Україні, який реалізуєтться за підтримки Координатора проектів ОБСЄ в Україні.

А вже з 1 вересня 2015 року будуть створені структурні підрозділи в органах місцевого самоврядування, які виконуватимуть функції  ДАБІ на місцях. Зараз триває робота з підготовки до реалізації закону, який передбачає децентралізацію повноважень у сфері архітектурно-будівельного контролю та удосконалення містобудівного законодавства, і нам дуже важливо знати думку будівельників та органів місцевого самоврядування. Про це сказав  заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України Роман Абрамовський під час наради з Конфедерацією будівельників України.

Мінрегіоном розроблено проект Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо удосконалення містобудівної діяльності», нововведенням якого є спрощення процедури отримання поштової адреси – з моменту виділення земельної ділянки під будівництво до реєстрації об´єктів вже збудованої нерухомості. Окрім того ведеться активна робота з модернізації державних житлових програм. «Ми модернізували існуючі житлові програми. Передбачено  надання кредитів під 10% річних. При цьому надаватимуться пільги для родин з дітьми, а саме – зменшення кредитної ставки в залежності від кількості дітей в родині», - наголосив Роман Абрамовський.

Категорія: Архітектура та містобудування | Переглядів: 226 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Липень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2018Хостинг від uCoz