Неділя, 25.02.2018, 00:11
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2011 » Березень » 22 » Розпорядження від 11.03.2011р. №110
Розпорядження від 11.03.2011р. №110
16:17
     Головою районної державної адміністрації Іваном Морозом прийнято розпорядження 11.03.2011р. №110 «Про затвердження платних соціальних послуг та тарифів на платні соціальні послуги, що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування», яке зареєстровано в районному управлінні юстиції 21.03.2011р. за №4/345.
   

     Керуючись постановами Кабінету Міністрів України від 29.12.2009р. №1417 «Деякі питання діяльності територіальних центрів соціального обслуговування (надання соціальних послуг), від 14.01.2004р. №12 «Про порядок платних соціальних послуг та затвердження їх переліку», від 09.04.2005р. №268 «Про затвердження Порядку регулювання тарифів на платні соціальні послуги» та відповідно розпоряджень голови райдержадміністрації від 23.07.2010р. №315 «Про Городенківський територіальний центр соціального обслуговування» та від 23.07.2010р. №314 «Про соціальні послуги, що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування»:
1. Затвердити перелік платних соціальних послуг, які надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування  (додаток 1).
2. Затвердити тарифи на платні соціальні послуги, що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування  (додаток 2).
3. Затвердити калькуляцію цін на платні соціальні послуги, що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування  (додаток 3).
4. Затвердити опис платних соціальних послуг, які надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування  (додаток 4).
5. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови райдержадміністрації Степана Михайлюка.

Голова районної
державної адміністрації                                                                  Іван Мороз



Додаток 1
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
районної державної адміністрації
від «__»____________ 2011р. №__


Перелік платних соціальних послуг, які надаються
Городенківським територіальним центром соціального обслуговування 

1. Ведення домашнього господарства
а)Підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття
б)Прибирання житла:
- косметичне
- вологе
- генеральне
в)Розпалювання печей, піднесення вугілля та дров, розчистка снігу,
доставка води з колонки
г)Миття вікон (не більше 3)
д)Обклеювання вікон
е)Допомога при консервації овочів та фруктів
є)Прасування (до 1.5 кг сухої білизни)
2.Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів, книг і періодичних видань
3.Організація харчування (приготування їжі)
4.Прання білизни та одягу (до 1.5 кг. маси)
5.Ремонт одягу (дрібний)
6.Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання (перебування)
а)Заміна натільної і постільної білизни
б)Надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів
7.Надання допомоги в оплаті комунальних послуг та здійсненні інших платежів
8.Надання допомоги:
а)В оформленні документів на отримання субсидій за комунальні послуги та квартплату
б)В оформленні документів на доставку вугілля, дров тощо
в) В написанні листів
9.Транспортні послуги
10.Надання допомоги  у проведенні сільськогосподарських робіт (обробка присадибної ділянки)
11.Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)



Додаток 2
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
районної державної адміністрації
від «__»____________ 2011р. №__

Тарифи на платні соціальні послуги, що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування


№ з/п   
Назва соціальної послуги   
Сума, грн    Час на надання соціальної послуги, хвилин
1. Ведення домашнього господарства    -    -
а)Підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття    
3.40   
18
б)Прибирання житла
 -косметичне    3.40    18
- вологе    7.94    42
- генеральне    23.82    126
в)Розпалювання печей, піднесення вугілля та дров, розчистка снігу, доставка води з колонки   
7.94   
42
г)Миття вікон (не більше 3)    5.64    30
д)Обклеювання вікон    5.64    30
е)Допомога при консервації овочів та фруктів    17.00    90
є)Прасування (до 1.5 кг сухої білизни)    5.64    30
2.Придбання і доставка продовольчих, промислових та
господарських товарів, медикаментів, книг і періодичних видань   
15.84   
84

3.Організація харчування (приготування їжі)    11.34    60
4.Прання білизни та одягу (до 1.5 кг. маси)    5.64    30
5.Ремонт одягу (дрібний)    1.15    6
6.Здійснення санітарно-гігієнічних заходів
за місцем проживання (перебування)    -
    -

а)Заміна натільної і постільної білизни    1.89    10
б)Надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів   
11.34   
60
7.Надання допомоги в оплаті комунальних
 послуг та здійсненні інших платежів   
7.94   
42
8.Надання допомоги:    -    -
а)В оформленні документів на отримання субсидій за комунальні послуги та квартплату   
51.05   
270
б)В оформленні документів на доставку вугілля, дров тощо   
11.34   
60
в) В написанні листів    5.64    30
9.Транспортні послуги    11.34    60
10.Надання допомоги  у проведенні сільськогосподарських
 робіт (обробка присадибної ділянки)   
27.29   
138
11.Надання послуг з виконання ремонтних робіт
(допомога в ремонті житлових приміщень)   
51.05   
270
                                                                                                                       

Додаток 4
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
районної державної адміністрації
від «__»____________ 2011р. №__

Опис платних соціальних послуг,
які надаються Городенківським територіальним
центром соціального обслуговування

1.Ведення домашнього господарства:
а) Підготовка  продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів,  посуду, винесення сміття  тощо.
Щоб підготувати продукти для приготування їжі в зимовий період у сільській місцевості необхідно за ними сходити в погріб, а в літній  – на город. Принести з водорозбірної колонки води і помити овочі. Для миття посуду необхідно принесену воду підігріти на плиті або електроплитці, винести брудну воду і вилити в спеціально відведене місце.
б) Прибирання житла:
 - косметичне прибирання: соціальний робітник замітає віником приміщення, складає речі, виносить сміття, здійснює вологе прибирання пилу;
-  вологе прибирання׃ приносить воду із водорозбірної колонки, миє підлогу, здійснює вологе прибирання пилу;
- генеральне прибирання׃ вибиває напольні доріжки, миє підлогу, здійснює вологе прибирання пилу, знімає павутину, миє вікна, двері, підвіконня тощо.
в) Розпалювання печей, піднесення вугілля,  дров, розчистка снігу, доставка води із колонки
Соціальний робітник приносить дрова, брикет (вугілля). Вибирає і викидає  попіл, перекладає в грубі дрова, розпалює. Приносить для подальшого підкладання в грубу брикет (вугілля), дрова.
г) Миття вікон
Соціальний робітник готує розчин для миття вікон та наносить його на скло та рами вікна, після чого змиває чистою водою та протирає сухою та чистою ганчіркою. Миття вікон проводиться при температурі повітря не нижче + 18◦С.
д) Обклеювання вікон
Соціальний робітник спеціальним клейким папером або поролоновою стрічкою обклеює щілини в рамі вікна.
е) Допомога при консервації овочів та фруктів
За проханням споживача соціальний робітник консервує овочі (помідори, огірки, кабачки), варить варення і компоти. Для цього необхідно помити овочі або фрукти, посуд для консервування (банки), простерилізувати банки і кришки, в підготовлені банки покласти овочі чи фрукти, відповідно до технології здійснити їх консервування.
   

є) Прасування білизни
Випрану білизну прасують, сортують  відповідно до найменувань, а потім складають у шафу.

2. Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів
Соціальний робітник приймає замовлення на закупівлю відповідних товарів (ліків) від споживача соціальної послуги та отримує від нього кошти. На ринку чи магазині (аптеці) купує необхідний товар,  який разом з чеком доставляє споживачу.

3. Організація харчування (приготування їжі)
Підготовча робота: почистити овочі (картоплю, буряк, моркву, цибулю тощо), нарізати. Поставити воду на плиту чи плитку, після закипання вкинути підготовлені овочі і все, що необхідно для приготування певної страви, і зварити.

4. Прання білизни та одягу
Принести необхідну кількість води з водорозбірної колонки, підігріти її до температури 40-60 оС, підготувати білизну до прання, налити воду у пральну машину чи миску, у випадку ручного прання, попрати. Випрану білизну розвісити, брудну воду винести і вилити у спеціально відведене місце.

5. Ремонт одягу (дрібний)
Необхідно взяти річ, яка потребує ремонту, голку з ниткою, ґудзик або інше і полагодити її (пришивання гудзиків тощо).

6. Здійснення санітарно-гігієнічних заходів за місцем проживання:
а) Заміна  натільної і постільної білизни
Зняти брудну постільну та натільну білизну (у разі необхідності обробити шкіряний покров вологою серветкою або рушником). Взяти у шафі чисту білизну, поміняти. Підготувати брудну білизну для прання.
б) Надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів)
Принести  необхідну кількість води для купання (миття голови), підігріти її, налити у миску або ванну, покупати (помити голову), витерти рушником. Одягти чисту білизну, розчесати волосся, підрізати нігті. Брудну воду винести і вилити у спеціально відведене місце.

7. Надання допомоги в оплаті комунальних послуг (заповнення абонентських книжок, оплата комунальних послуг, звірення платежів, заміна книжок).
Соціальний робітник знімає показники лічильників, заповнює абонентську книжку, отримує гроші у підопічного для оплати наданих комунальних послуг, проводить оплату. Повертає абонентську книжку. За необхідності проводить звірку платежів та заміну абонентських книжок у відповідних організаціях. Несе персональну відповідальність за збереження документів, отриманих від непрацездатного громадянина.

8. Надання допомоги:
а) В оформленні документів (отримання субсидій за комунальні послуги і квартплату)
Для оформлення житлової субсидії соціальним робітником замовляються довідки з сільської або селищної ради, з пенсійного фонду, з сільськогосподарського підприємства, з газової дільниці тощо. Отримані документи передаються в управління праці та соціального захисту населення для нарахування субсидій. Повідомлення про призначення субсидії або про її відмову передається до сільської ради, а потім – соціальному робітнику для надання пояснень підопічному щодо призначення субсидій або про причини відмови.
б)  В оформленні замовлень на доставку вугілля, дров,  тощо
Заява підопічного про потребу у вугіллі або дровах передається соціальним робітником до сільської (селищної) ради.
в) В написанні листів
За проханням соціальний робітник зі слів споживача пише лист,  заповнює адресу на конверті і відносить на пошту або ж  у місті вкидає у поштову скриньку.

9. Транспортні послуги.
Соціальний працівник на звернення громадянина який потребує надання транспортних послуг оформляє замовлення для здійснення по`їздки в інший населений пункт.

10. Надання допомоги у проведенні сільськогосподарських робіт (в обробці присадибної ділянки).
Соціальним працівником оформляється замовлення на трактор або іншу сільськогосподарську техніку чи знаряддя, необхідні для  оранки присадибної ділянки чи городу. Необхідний посівний матеріал закуповується за кошти підопічного. Засаджується присадибна ділянка відповідним насінням.

11. Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень).
Складається угода між соціальним працівником та споживачем соціальної послуги, яка узгоджується завідувачем відділення територіального центру, на проведення ремонтних робіт. Вказуються обсяги ремонтних робіт, наприклад, побілка  житлової  кімнати  1  раз  на  рік  (4 години на рік),  побілка  кухні  2  рази  на  рік (8 годин на рік). За проханням споживача соціальним робітником проводиться дрібний ремонт житлової кімнати або кухні, у випадку потреби соціальний робітник підмазує піч глиною, замазує тріщини в стінах та здійснює побілку.

ДЖЕНО
розпорядже
Додаток 3
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
районної державної адміністрації
від «__»____________ 2011р. №__

Калькуляція цін на платні соціальні послуги,
що надаються Городенківським територіальним центром соціального обслуговування 


№ з/п   
Назва послуги    Один.
виміру    Посад. оклад    Час на надання соц.
послуги,
хв    Витрати на оплату праці    Нараху-вання (36.3%)    Прямі матер.
витрати    Загально виробничі витрати    Амін. витрати (15%)    Вартість послуги,
(грн.)
1.Ведення домашнього господарства    -    -    -    -    -    -    -    -    -
а)Підготовка продуктів для приготування їжі, миття овочів, фруктів, посуду, винесення сміття    1 послуга    941.00    18    2.10    0.762    0.038    0.189    0.315    3.40
б)Прибирання житла:    -    -    -    -    -    -    -    -    -
- косметичне    1 прибир.    941.00    18    2.10    0.762    0.038    0.189    0.315    3.40
- вологе    1 прибир.    941.00    42    4.90    1.778    0.089    0.441    0.735    7.94
- генеральне    1 прибир.    941.00    126    14.69    5.332    0.268    1.322    2.203    23.82
в)Розпалювання печей, піднесення вугілля та дров, розчистка снігу, доставка води з колонки   
1 послуга   
941.00
   
42   
4.90   
1.778   
0.089   
0.441   
0.735

   
7.94
г)Миття вікон (1 вікно)    Разове доручення    941.00    30    3.50    1.270    0.033    0.315    0.525    5.64
д)Обклеювання вікон    Разове доручення    941.00    30    3.50    1.270    0.033    0.315    0.525    5.64
е)Допомога при консервації овочів та фруктів    Разове доручення    941.00    90    10.49    3.807    0.192    0.944    1.573    17.00
є)Прасування (до 1.5 кг сухої білизни)    1 прасу-вання    941.00    30    3.50    1.270    0.033    0.315    0.525    5.64
2.Придбання і доставка продовольчих, промислових та господарських товарів, медикаментів, книг і періодичних видань   
Разове доручення   
941.00   
84
   
9.78   
3.55   
0.166   
0.880   
1.467   
15.84
3.Організація харчування (приготування їжі)    1приготу-вання    941.00    60    6.99    2.54    0.131    0.629    1.048    11.34
4.Прання білизни та одягу (до 1.5 кг. маси)    1 прання    941.00    30    3.50    1.270    0.033    0.315    0.525    5.64
5.Ремонт одягу (дрібний)    Разове доручення    941.00    6    0.71    0.257    0.012    0.063    0.106    1.15
6.Здійснення санітарно-гігієнічних заходів
за місцем проживання (перебування)   

а)Заміна натільної і постільної білизни    Разове доручення    941.00    10    1.17    0.424    0.011    0.105    0.175    1.89
б)Надання допомоги при купанні, миття голови, розчісування волосся, підрізання нігтів   
Разове доручення   
941.00
   
60   
6.99   
2.54   
0.131   
0.629   
1.048
   
11.34
7.Надання допомоги в оплаті комунальних послуг та здійсненні інших платежів   
1 оплата   
941.00
   
42   
4.90   
1.778   
0.089   
0.441   
0.735   
7.94
8.Надання допомоги:    -    -    -    -    -    -    -    -    -
а)В оформленні документів на отримання субсидій за комунальні послуги та квартплату    1 оформ-лення   
941.00
   
270   
31.47   
11.45   
0.576   
2.832   
4.720
   
51.05
б)В оформленні документів на доставку вугілля, дров тощо    1 оформ-лення    941.00
    60    6.99    2.54    0.131    0.629    1.048
    11.34
в) В написанні листів
    1 лист    941.00    30    3.50    1.270    0.033    0.315    0.525    5.64
9.Транспортні послуги    1 раз    941.00    60    6.99    2.54    0.131    0.629    1.048
    11.34
10.Надання допомоги  у проведенні сільськогосподарських
 робіт (обробка присадибної ділянки)   
Разове доручення   
941.00   
138   
16.69   
6.07   
0.520   
1.502   
2.504   
27.29
11.Надання послуг з виконання ремонтних робіт (допомога в ремонті житлових приміщень)    Разове доручення   
941.00   
270   
31.47   
11.45   
0.576   
2.832   
4.720   
51.05
Категорія: Нормативно-правові акти | Переглядів: 827 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Березень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2018Хостинг від uCoz