Четвер, 18.10.2018, 14:26
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2011 » Січень » 12 » Розпорядження від 05.01.2011 року №5
Розпорядження від 05.01.2011 року №5
09:17
Про затвердження  Положення
про організацію усного прийому
громадян з особистих питань в
районній державній адміністрації


    На виконання вимог статей 7, 8, 17, 22 Закону України  «Про звернення громадян», Указу Президента України від 7 лютого 2008 року №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації  та  гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», розпоряджень голови обласної державної адміністрації  від 16. 08. 2010 року № 521 «Про затвердження  положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в обласній державній адміністрації» та від 10.12.2010р. №851 «Про внесення змін до розпорядження голови облдержадміністрації від 16.08.2010р. №521», а також з метою створення належних умов для реалізації конституційних прав громадян на звернення  до органів державної влади та органів місцевого самоврядування.

    1. Затвердити Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в районній державній адміністрації (додається).

    2. Загальному відділу апарату  районної державної адміністрації  (Г.Кухар) довести  Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань у райдержадміністрації  до жителів району через засоби масової інформації та  розмістити  її на офіційному  веб-сайті райдержадміністрації.

    3. Начальникам управлінь, відділів та структурних підрозділів райдержадміністрації,  виконавчим комітетам міської, селищної, сільських рад  району розробити відповідні положення, про що в місячний термін інформувати райдержадміністрацію.

4. Положення про організацію усного прийому громадян з особистих питань в районній державній адміністрації та зміни до нього вступають у силу з моменту їх оприлюднення.

    5. Розпорядження голови райдержадміністрації від 07.09.2010р.№391 «Про затвердження  положення  про організацію усного прийому  громадян з особистих питань в районній державній адміністрації» вважати таким , що втратило чинність.
   
6. Координацію роботи та узагальнення  інформації  щодо виконання  розпорядження  покласти на головного відповідального виконавця – загальний  відділ апарату райдержадміністрації.
   
    7. Контроль за виконанням  розпорядження  покласти на  керівника  апарату райдержадміністрації  Андрія Приймака.




Голова  районної
державної адміністрації                                                                                                                   Іван  Мороз
         






Додаток
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням голови
райдержадміністрації
від «____» __________2011р. №___

П О Л О Ж Е Н Н Я
про організацію  усного прийому громадян з особистих
питань в районній державній  адміністрації

І. Загальні  положення.

    1.1. Цей Порядок визначає основні положення щодо організації та проведення  усного прийому громадян з особистих питань в районній державній адміністрації.
    1.2. Усний прийом громадян з особистих питань в районній державній адміністрації  здійснюється відповідно до вимог ст. 40 Конституції України, законів Україні від 2 жовтня  1996 року №393/96-ВР «Про звернення громадян» та від 09.04.1999 року №586-ХІV «Про місцеві державні адміністрації», Указу Президента  України  від 7 лютого  2008 року №109/2008 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування  конституційного права на звернення  органів  державної влади  та органів місцевого самоврядування», регламенту районної державної адміністрації, затвердженого розпорядженням голови райдержадміністрації від 22.11.2007 року №462, інших нормативних актів  облдержадміністрації, райдержадміністрації та цим Положенням.
    1.3. Усний прийом громадян з особистих питань в районній державній адміністрації проводиться в приміщенні адміністративного будинку райдержадміністрації та здійснюється відповідно до графіка, що затверджується відповідним розпорядженням голови райдержадміністрації.
    1.4. Вхід громадян до адміністративного  будинку райдержадміністрації на усний прийом є вільним і не потребує оформлення  перепустки та пред’явлення документів, що посвідчують особу.
    1.5. Особистий прийом громадян головою райдержадміністрації, першим заступником та заступниками  голови здійснюється за попереднім записом.
    1.6. Усний прийом  громадян з особистих питань проводиться головою, першим заступником голови, заступниками голови райдержадміністрації виключно по питаннях, що відносяться до їх функціональних повноважень, затверджених  розпорядженням голови райдержадміністрації.
1.7.  Організацію усного прийому громадян з особистих питань здійснює головний спеціаліст з питань роботи із зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації.
    1.8. До  участі у проведенні усного прийому громадян з особистих питань  керівництвом  райдержадміністрації  можуть залучатися керівники (працівники) відділів та управлінь райдержадміністрації, районних установ та організацій.
    1.9. Проведення особистого прийому громадян  керівниками відділів, управлінь, інших структурних підрозділів райдержадміністрації    здійснюється у визначені дні та години, відповідно до графіка та в порядку, визначеному керівниками цих підрозділів.
    1.10. Інформація про графік та порядок прийому громадян з особистих питань керівництвом районної державної адміністрації  публікуються на офіційному веб-сайті райдержадміністрації і розміщуються у фойє та  приймальній  районної державної адміністрації.

ІІ. Запис на усний прийом громадян з особистих питань

    2.1. Попередній запис на усний прийом з особистих питань проводиться відповідальним працівником загального відділу апарату райдержадміністрації до голови райдержадміністрації за 3-4 дні до календарної дати прийому, а до першого заступника і заступників  голови райдержадміністрації – у день прийому з 8.30 год. по телефону  або особисто.
    2.2. Під час попереднього запису громадян на усний прийом   з особистих питань відповідальним працівником з’ясовується прізвище, ім’я та по батькові громадянина, місце проживання, короткий зміст порушеного питання, результати попереднього розгляду питання (якщо громадянин звертався раніше), вивчаються документи, інші матеріали, що подаються громадянином особисто для обґрунтування свого звернення, заповнюється карта особистого прийому встановленого зразка.
    Не допускається з’ясування даних про особу громадянина, які не відносяться до змісту звернення.
    Якщо громадянин звертається не особисто, а через уповноважену ним особу, ці повноваження повинні бути оформлені відповідно до вимог чинного законодавства та надані цією особою.
    2.3. Запис на усний прийом з особистих питань головою, першим заступником голови, заступниками  голови райдержадміністрації провадиться з питань, що відносяться до їх  функціональних  повноважень.
    2.4. Запису на особистий прийом не  підлягають громадяни:
    - визнані судом недієздатними при наявності такої інформації у головного спеціаліста по роботі із зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації (стаття 8 Закону України «Про звернення громадян»);
- стосовно яких прийнято рішення про припинення розгляду звернень (стаття 8  Закону України «Про звернення громадян»);
    - які оскаржують рішення загальних зборів колективних сільськогосподарських підприємств, акціонерних товариств, юридичних осіб, створених на основі колективної власності  тощо, судів, а також рішення вищих державних органів (стаття 16 Закону України «Про звернення громадян»);
    - звернення яких знаходяться в стадії розгляду і остаточне рішення по них ще не прийнято;
    - звернення яких належить до компетенції інших територіальних державних органів, органів місцевого самоврядування, підприємств, установ та організацій, але громадянин до них не звертався;
    - при повторному зверненні одного й того ж громадянина з одного і того ж питання, якщо перше вирішене по суті, а також із зверненнями, терміни розгляду яких передбачено статтею 17 Закону України «Про звернення громадян».
    2.5. У разі повторного звернення громадянина на особистий прийом головним спеціалістом по роботі із зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації   вивчаються архівні матеріали з порушеного питання та готується  їх  підбірка.
    2.6. Список громадян на особистий прийом до керівництва районної державної адміністрації із  зазначенням прізвища, ім’я, по батькові, змісту порушуваних питань може подаватися на вимогу керівництву райдержадміністрації головним спеціалістом по роботі із  зверненнями громадян загального відділу апарату райдержадміністрації  в день прийому.

ІІІ. Розгляд  звернень на усному  прийомі громадян з  особистих  питань

    3.1. Загальний  відділ апарату  районної державної адміністрації забезпечує:
    - позачерговий прийом Героїв Радянського Союзу, Героїв України, Героїв Соціалістичної Праці, інвалідів Великої Вітчизняної війни, осіб, які  мають особливі заслуги перед Батьківщиною, громадян з обмеженими  фізичними можливостями та громадян, які  прибули  на прийом з віддалених населених пунктів району та жінок , яким присвоєно почесне  звання України «Мати-героїня»;
    - інформування осіб, які  записалися на особистий  прийом, про перенесення з  поважних  причин  часу чи дня  прийому  громадян  керівництвом  районної  державної  адміністрації.
    3.2. Посадова  особа  під час  особистого усного  прийому  громадян розглядає питання по суті, надає  обґрунтоване   роз’яснення  відповідно  до  чинного  законодавства та вживає заходів щодо усунення порушень (за їх  наявності).  Керується  законодавчими та іншими  нормативними  актами  і в межах своєї  компетенції має право, за  результатами  розгляду, прийняти  одне з наступних рішень:
    - задовольнити прохання  чи вимогу й повідомити  відвідувача про порядок і термін виконання прийнятого рішення;
    - відмовити в задоволенні прохання чи вимоги, повідомивши заявника про мотиви відмови  і порядок оскарження прийнятого рішення;
    - прийняти письмову заяву  або скаргу (якщо  питання потребують додаткового вивчення і перевірки) і  пояснити  відвідувачеві  причини неможливості  розв’язання питань під час особистого прийому та подальший порядок і термін розгляду його звернення.
    3.3. Під час проведення особистого прийому громадян можуть бути присутні як їх  представники, повноваження яких оформлені в установленому порядку, так і особи, які перебувають у родинних відносинах з цими громадянами (за бажанням останніх).
    3.4. Посадова особа, яка здійснює особистий прийом, для забезпечення кваліфікованого розгляду поставлених відвідувачем питань, може залучити до їх  з’ясування  працівників відповідних структурних підрозділів районної державної адміністрації  або одержати  від них  матеріали та потрібну інформацію, що  необхідні для  розгляду питань, порушених у зверненні громадянина.
    3.5. Особи, визнані судом у встановленому порядку  недієздатними, на  прийом  допускаються виключно за участі їхніх законних представників.
    3.6. Подана  громадянином на особистому прийомі  письмова заява  розглядається у порядку, встановленому  законодавством для письмових звернень.
    Про результати розгляду звернення заявник повідомляється письмово або усно (за його бажанням).   
    3.7. Діловодство за зверненнями громадян на особистому прийомі проводиться відповідно до Інструкції з діловодства в апараті Городенківської районної державної адміністрації, затвердженої розпорядженням голови райдержадміністрації  від 26 грудня 2008 року №931.
Категорія: Нормативно-правові акти | Переглядів: 599 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Січень 2011  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2018Хостинг від uCoz