П'ятниця, 23.06.2017, 15:51
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Жовтень » 19 » Оголошення!
Оголошення!
13:59

УМОВИ
проведення конкурсу на посаду головного спеціаліста, бухгалтера служби у справах дітей райдержадміністрації, тимчасово, на час відсутності основного працівника.

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Проводить аналіз та оцінку стану забезпечення соціального захисту дітей, виявлення причин, що зумовлюють дитячу бездоглядність та безпритульність, запобігання вчиненню дітьми правопорушень.

Розробляє заходи та надає консультації з питань соціального захисту і профілактики правопорушень серед дітей, установам освіти, підприємствам, організаціям.

У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів розпоряджень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня.

Здійснює контроль за умовами утримання і виховання дітей в навчальних закладах та спеціальних закладах для неповнолітніх, підвідомчих установах.

Подає пропозиції щодо організації планування роботи служби та виконання поставлених завдань.

Проводить профілактичні заходи з попередження злочиності, правопорушень у підлітковому середовищі, попередження дитячої бездоглядності та безпритульності.

Забезпечує координацію роботи щодо організації в навчальних закладах виховної роботи серед дітей та учнівської молоді, здійснення перевірок умов утримання і виховання неповнолітніх в закладах району.

Здійснює контроль за станом правовиховної роботи в навчальних закладах району.

 Формує бюджет служби у справах дітей  у цілому.

Здійснює контроль за виконанням бюджету служби у справах дітей.

Аналізує фінансове та матеріально-технічне забезпечення служби у справах дітей.

Розробляє та вносить відповідні пропозиції щодо їхнього покращення , запобігання втратам.

Здійснює, виходячи з Положення про головних бухгалтерів організацію бухгалтерського обліку господарсько-фінансової діяльності служби у справах дітей.

Здійснює облік операцій по банку, по м/о №1  “Каса”, підзвітних особах.

Веде головну книгу.

Складає баланс бюджетної діяльності служби у справах дітей.

Організовує відповідно до функціональних завдань ,покладених на нього, розробку проектів програм (розділів програм), аналітичних матеріалів, балансових розрахунків планових показників, комплексних заходів, пропозицій, прогнозів розвитку фінансово-економічної діяльності служби у справах дітей.

Здійснює загальний контроль за додержанням служби у справах дітей стандартів (норм, правил) з питань фінансово - економічної діяльності, бухгалтерського обліку та звітності.

 

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2585 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

тимчасово, на час відсутності основного працівника  

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із

зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

  • письмова заява, в якій повідомляється, що

до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

  • копія (копії) документа (документів) про

освіту;

  • заповнена особова картка встановленого

зразка;

  • декларація особи, уповноваженої на

виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

     

  Строк подання документів: 15 календарних днів з дня оприлюднення інформації про проведення конкурсу на офіційному сайті Національного агентства з питань державної служби

  

Дата, час і місце проведення конкурсу

   08 листопада 2016 року о 10.00 год. за адресою:   

   м. Городенка,  вул. Богуна,13 

   ІІ поверх, кабінет №8  

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Боднарчук Оксана Леонідівна, роб. тел. 03430 - 21162, gor_ssd@i.ua

Вимоги до професійної компетентності

           Загальні вимоги                                          громадянство України

1

Освіта

Наявність вищої освіти ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Не потребує

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

 1)Конституція України;

 2)Закон України «Про державну службу»;

 3)Закон України «Про запобігання корупції»;

4)Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» від 24.01.1995 № 20/95-ВР;

 5)Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III;

  6)Закон України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні»;

  7)Закон України «Про Державний бюджет України» на відповідний період;

  8)Кодекс Законів про працю України;

  9)Бюджетний Кодекс України;

 10)Акти Президента України та Кабінету Міністрів України, накази Мінфіну, інші нормативно-правові акти, що регулюють бюджетні відносини і фінансово-господарську діяльність бюджетних установ та порядок казначейського обслуговування

3

Професійні чи технічні знання

Ознайомлення з Правилами етичної поведінки державних службовців, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 65, які регулюють моральні засади діяльності державних службовців та полягають у дотриманні принципів етики державної служби

4

Спеціальний досвід роботи

-

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати офісну техніку, комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення (MS Office, Word, Excel, Internet), вільне користування законодавчою базою на урядових сайтах, розуміння поняття і принципів роботи електронного уряду та електронного документообігу

6

Особистісні якості

Відповідальність, порядність, комунікабельність, дипломатичність, наполегливість, уміння працювати в колективі, системність і самостійність в роботі, орієнтація на саморозвиток, уважність до деталей, вміння працювати в стресових ситуаціях, якісне виконання поставлених завдань, вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотний зв'язок, здатність приймати зміни та змінюватись.

       

 

 

 

Категорія: Діти | Переглядів: 74 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz