Середа, 18.10.2017, 11:15
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Жовтень » 6 » Оголошення!
Оголошення!
07:17

УМОВИ
проведення конкурсу

на посаду провідного спеціаліста сектору з питань усиновлення, опіки, піклування та сімейних форм виховання дітей служби у справах дітей  райдержадміністрації.

 

 

Загальні умови

Посадові обов’язки

Забезпечує:

-роботу з питань захисту прав та законних інтересів дітей-сиріт  та дітей, позбавлених батьківського піклування;

-тимчасове влаштування дітей, які залишились без батьківського піклування;

-негайне відібрання дітей, якщо виникла безпосередня загроза їх життю або здоров’ю.

Бере участь:

-у розробці та реалізації заходів районних програм соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування;

-у розробці разом з відповідними органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами та організаціями незалежно від форм власності, громадськими організаціями заходів щодо забезпечення прав, свобод і законних інтересів дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування та здійснює контроль за виконанням цих заходів;

-в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій, що стосуються сфери діяльності служби.

Перевіряє:

-дотримання прав дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, щодо забезпечення умов їх утримання, навчання, виховання, та розвитку шляхом відвідування родин;

-організацію роботи щодо соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, в навчальних закладах і за місцем проживання.

Вживає заходів щодо опікунів, піклувальників, які ухиляються від виконання своїх обов’язків, посадових осіб, які допустили порушення прав та законних інтересів дітей.   

Умови оплати праці

посадовий оклад – 2240 грн.

Інформація про строковість чи безстроковість призначення на посаду

безстроковий договір

Перелік документів, необхідних для участі в конкурсі, та строк їх подання

  • копія паспорта громадянина України;
  • письмова заява про участь у конкурсі із

зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби, до якої додається резюме у довільній формі;

  • письмова заява, в якій повідомляється, що

до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України “Про очищення влади”, та надає згоду на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону або копію довідки встановленої форми про результати такої перевірки;

  • копія (копії) документа (документів) про

освіту;

  • заповнена особова картка встановленого

зразка;

  • декларація особи, уповноваженої на

виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за 2015 рік.

Документи приймаються до 28 жовтня          2016 року.

Дата, час і місце проведення конкурсу

31 жовтня 2016 року о 10.00 год. за адресою:    м. Городенка,  вул. Богуна,13.

Прізвище, ім’я та по батькові, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу

Боднарчук Оксана Леонідівна, роб. тел. 03430 - 21162, gor_ssd@i.ua

Вимоги до професійної компетентності

           Загальні вимоги                                          громадянство України

1

Освіта

Наявність вищої освіти ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Досвід роботи

Досвід роботи на посадах державної служби категорій «В», досвід служби в органах місцевого самоврядування чи в інших сферах управління за фахом не менше 1 року

3

Володіння державною мовою

Вільне володіння державною мовою

Спеціальні вимоги

1

Освіта

Вища освіта за освітнім ступенем не нижче молодшого бакалавра або бакалавра

2

Знання законодавства

Конституція України; закони України та видані на їх підставі підзаконні нормативно-правові акти, постанови Верховної Ради України, акти Президента України та Кабінету Міністрів України, інші підзаконні нормативно-правові акти, конвенції, стандарти та рекомендації міжнародних організацій

у тому числі Закони України:

«Про державну службу», «Про запобігання корупції», «Про місцеві державні адміністрації», «Про очищення влади», «Про захист персональних даних», «Про оплату праці», «Про відпустки», «Про колективні договори і угоди», «Про соціальний діалог в Україні»;

 Закон України «Про органи і служби у справах дітей та спеціальні установи для дітей» від 24.01.1995 № 20/95-ВР;

 Закон України «Про охорону дитинства» від 26.04.2001 № 2402-III;

 Закон України «Про забезпечення організаційно-правових умов соціального захисту дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування» від 13.01.2005 № 2342-IV;

 Закон України «Про Загальнодержавну програму «Національний план дій щодо реалізації Конвенції ООН про права дитини» на період до 2016 року» від 05.03.2009 № 1065-VI;

 Закон України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» вiд 04.09.2008 № 375-VI;

 Закон України «Про основи соціального захисту бездомних громадян і безпритульних дітей» вiд 02.06.2005 № 2623-IV;

Постанови Кабінету Міністрів України:

вiд 05.04.1994 № 226 «Про поліпшення виховання, навчання, соціального захисту та матеріального забезпечення дітей-сиріт і дітей, позбавлених батьківського піклування»;

 вiд 26.04.2002 № 565 «Про затвердження Положення про прийомну сім'ю»;

вiд 26.04.2002 № 564 «Про затвердження Положення про дитячий будинок сімейного типу»;

вiд 25.08.2005 № 823 «Про затвердження Порядку надання одноразової допомоги дітям-сиротам і дітям, позбавленим батьківського піклування, після досягнення 18-річного віку»;

вiд 30.08.2007 № 1068 «Про затвердження типових положень про службу у справах дітей»;

від 24.09.2008 № 866 «Питання діяльності органів опіки та піклування, пов'язаної із захистом прав дитини»;

02.11.2011 №1123 «Про внесення змін до Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей»

від 08.10.2008 №905 «Про затвердження Порядку провадження діяльності з усиновлення та здійснення нагляду за дотриманням прав усиновлених дітей»;

3

Професійні чи технічні знання

Ознайомлення з Правилами етичної поведінки державних службовців, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 11.02.2016 № 65, які регулюють моральні засади діяльності державних службовців та полягають у дотриманні принципів етики державної служби

4

Спеціальний досвід роботи

-

5

Знання сучасних інформаційних технологій

Вміння використовувати офісну техніку, комп'ютерне обладнання та програмне забезпечення (MS Office, Word, Excel, Internet), вільне користування законодавчою базою на урядових сайтах, розуміння поняття і принципів роботи електронного уряду та електронного документообігу

6

Особистісні якості

Відповідальність, порядність, комунікабельність, дипломатичність, наполегливість, уміння працювати в колективі, системність і самостійність в роботі, орієнтація на саморозвиток, уважність до деталей, вміння працювати в стресових ситуаціях, якісне виконання поставлених завдань, вміння працювати з інформацією, орієнтація на досягнення кінцевих результатів, вміння надавати пропозиції, їх аргументувати та презентувати, вміння ефективної координації з іншими, вміння надавати зворотний зв'язок, здатність приймати зміни та змінюватись.

       

 

 

Начальник служби

у справах дітей                                                                    Андрій Цюмпала

Категорія: Діти | Переглядів: 81 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz