П'ятниця, 28.04.2017, 17:56
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Жовтень » 21 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
13:18

 До уваги ФОП – платників єдиного податку, які є пенсіонерами за віком або інвалідами: про сплату єдиного внеску!  

Інформуємо, що Державною фіскальною службою України для однозначного тлумачення та застосування норм Закону України від 08.07.2010 №2464-VІ «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування» (далі – Закон №2464) надані роз’яснення щодо:

 - сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (далі – єдиний внесок) фізичними особами – підприємцями, які обрали спрощену систему оподаткування (далі – ФОП – платники ЄП) та є пенсіонерами за віком або інвалідами і отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу;

 - процедури повернення зазначеній категорії платників надміру та/або помилково сплачених коштів єдиного внеску відповідно до норм Порядку зарахування у рахунок майбутніх платежів єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування або повернення надміру та/або помилково сплачених коштів, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 16.01.2016 №6 (далі – Порядок № 6).

 Згідно з частиною четвертою статті 4 Закону №2464 та пунктом 4 розділу II Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 20.04.2015 №449 (далі – Інструкція №449), ФОП – платники ЄП звільняються від сплати за себе єдиного внеску, якщо вони є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу.

 Абзацом другим пункту 4 розділу ПІ Інструкції №449 визначено, що ФОП – платники ЄП, які є пенсіонерами за віком або інвалідами і отримують відповідно до закону пенсію або соціальну допомогу, можуть бути платниками єдиного внеску виключно за умови самостійного визначення для себе бази нарахування єдиного внеску, але не більше максимальної величини бази нарахування єдиного внеску, встановленої Законом №2464. При цьому сума єдиного внеску не може бути меншою за розмір мінімального страхового внеску.

 Зазначеною нормою передбачено, що такі особи мають право на добровільне нарахування, сплату єдиного внеску у порядку, передбаченому для ФОП – платників ЄП, визначеному абзацом першим пункту 4 розділу III та пунктом 6 розділу IV Інструкції №449, а також подання звітності відповідно до пункту 2 розділу III Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 14.04.2015 №435 (далі – Порядок №435).

Для цієї категорії платників зобов’язання зі сплати єдиного внеску виникають виключно за умови подання звітності у строки, визначені законодавством, та за формою, визначеною Порядком №435.

 

 У ФОП – платників ЄП, які є пенсіонерами за віком або інвалідами та отримують згідно із законом пенсію або соціальну допомогу, та які самостійно визначили для себе базу нарахування та сплатили єдиний внесок, у інтегрованій картці платника виникає позитивне сальдо.

 З 01.01.2016 на ФОП, у тому числі тих, які обрали спрощену систему оподаткування, розповсюджується дія частини 5 статті 8 Закону №2464, якою передбачена сплата єдиного внеску у розмірі 22% до визначеної статтею 7 Закону №2464 бази нарахування єдиного внеску.

 Водночас у зазначеної категорії платників після сплати єдиного внеску виникає право на отримання будь-якого виду соціальних виплат.

 Порядком №6 визначено, зокрема, процедуру повернення платникам, на яких згідно із Законом №2464 покладено обов’язок нараховувати, обчислювати і сплачувати єдиний внесок, надміру та/або помилково сплачених коштів єдиного внеску (далі – кошти) (пункт 2 Порядку №6).

 Враховуючи строки виникнення у зазначеної категорії платників права на будь-який вид соціальних виплат та спеціальні строки виникнення зобов’язань щодо сплаченого єдиного внеску, з метою запобігання незаконного отримання соціальних виплат, задоволення заяви такого платника про повернення йому коштів здійснюється тільки після отримання органом фіскальної служби від фондів соціального та пенсійного страхування підтвердження щодо неотримання соціальних виплат такими платниками.

 При підтвердженні інформації щодо отримання платниками, зазначеними у пункті 4 розділу II Інструкції №449, які добровільно сплатили єдиний внесок, будь-яких соціальних виплат, підрозділ органу фіскальної служби, на який покладено функцію адміністрування єдиного внеску, відмовляє у задоволенні заяви такого платника щодо повернення коштів.

 

Нова форма Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткових організацій

 

     Звертаємо увагу платників податків на лист Державної фіскальної служби України від 17.10.2016 №33649/7/99-99-15-02-01-17 "Про затвердження форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації", у якому надано  роз’яснення щодо заповнення нової форми Звіту про використання доходів (прибутків) неприбуткової організації (далі – Звіт).

 Зокрема, у листі зазначено, що втратив чинність наказ Міністерства доходів і зборів України від 27.01.2014 №85  (далі – наказ №85), яким затверджено форму Звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій та Порядок його складання.

 У порівнянні із формою Звіту про використання коштів неприбуткових установ та організацій, затвердженою наказом  №85, новий Звіт суттєво скорочено за рахунок уніфікації його форми, в якій згруповано всі види отриманих доходів неприбуткової організації без виділення доходів за окремими ознаками неприбутковості.

 

 Детальну інформацію про порядок скадання та заповнення нової форми Звіту можна переглянути на офіційному веб-порталі ДФС України, за посиланням: http://sfs.gov.ua/podatki-ta-zbori/zagalnoderjavni-podatki/podatok-na-pributok-pidpri/listi-dps/271104.html.

 

У разі відмови від перевірок може бути застосовано адміністративний арешт майна

 

      Визначення адміністративного арешту як виняткового способу забезпечення виконання обов’язків платника податків, наведене в п. 94.1 ст. 94 Податкового кодексу України.

 Зокрема підпунктом 94.2.3 пункту 94.2 статті 94 Податкового кодексу України встановлено, що арешт майна може бути застосовано, якщо платник податків відмовляється від проведення документальної або фактичної перевірки за наявності законних підстав для її проведення або від допуску посадових осіб контролюючого органу.

 У відповідності до п. 95.6 ст. 94 ПК України керівник контролюючого органу (його заступник) за наявності однієї з обставин, визначених у п. 94.2 цієї статті, приймає рішення про застосування арешту майна платника податків. Рішення про застосування арешту майна платника податків надсилається рекомендованим листом з повідомленням про вручення або вручається особисто під розписку:

 а) платнику податків з вимогою тимчасово зупинити відчуження його майна;

 б) іншим особам, у володінні, розпорядженні або користуванні яких перебуває майно такого платника податків, з вимогою тимчасово зупинити його відчуження.

  Арешт коштів на рахунку платника податків здійснюється виключно на підставі рішення суду шляхом звернення контролюючого органу до суду.

 Згідно до п. 94.10 ст. 94 ПК України арешт на майно може бути накладено рішенням керівника контролюючого органу (його заступника), обгрунтованість якого протягом 96 годин має бути перевірено судом.

  Системний аналіз вказаних законодавчих норм дає підстави для висновку про те, що підставою для застосування адміністративного арешту є вчинене платників податків правопорушення у сфері оподаткування, яке полягає в неправомірному не допуску до перевірки посадових осіб податкового органу за наявності законних підстав для її проведення незалежно від наявності в такого платника податкового боргу на момент звернення контролюючого органу з позовом до суду.

 У такому випадку, згідно пункту 4.2 Порядку, рішення керівника (його заступника) органу державної податкової служби подається до суду протягом 24 годин з моменту встановлення обставин, що зумовлюють таке звернення до суду. Строк, визначений цим пунктом, не включає добові години, що припадають на вихідні та святкові дні.

 

 Процесуальним законодавством передбачено особливу (скорочену) процедуру розгляду даних справ (стаття 183-3 Кодексу адміністративного судочинства України від 06.07.2005 № 2747-IV).

 Вищий адміністративний суд України в листі від 02.02.2011 № 149/11/13-11 вказав, що вимоги податкового органу про застосування адміністративного арешту коштів на рахунках платника податків можуть бути розглянуті виключно в загальному порядку позовного провадження. 

 

  

Університет ДФС став партнером Міжнародної мережі митних університетів

 

 Університет Державної фіскальної служби України офіційно визнаний в якості партнера Міжнародної мережі митних університетів (International Network of Customs Universities). Про це повідомив Голова ДФС Роман Насіров.

 За його словами, інформація про це оприлюднена на сайті  International Network of Customs Universities (INCU).

 «Отриманий статус забезпечить Університету можливість використовувати світовий досвід у сфері підготовки фахівців з митної справи та дозволить поглибити зв’язки з провідними закордонними організаціями – членами INCU», - підкреслив Роман Насіров.

 Він зазначив, що INCU створює бази знань з різних важливих аспектів митної справи, сприяє вільному обміну ідеями та кращими практиками для впровадження реформ, зміцненню взаємозв’язків між урядовими установами, науковими організаціями та приватним сектором.

 «За допомогою INCU, яка плідно співпрацює із Всесвітньою митною організацією, талановиті люди залучаються до сфери удосконалення митного права, управління в митній сфері та міжнародної торгівлі, що відкриває нові можливості подальшого розвитку Університету ДФС на міжнародному рівні», - наголосив Голова ДФС. 

 

Внесені зміни до форми квитанції про прийняття податків і зборів

 

Повідомляємо, що 18.10.2016 набрав чинності наказ Міністерства фінансів України від 01.09.2016 №799 «Про внесення змін до форми Квитанції про прийняття податків і зборів», що зареєстрований у Міністерстві юстиції України 16.09.2016 за №1261/29391 (далі – Наказ №799).

 Зазначеним Наказом викладено у новій редакції форму «Квитанції про прийняття податків і зборів» (далі – Квитанція), що затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 №714, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 02.09.2015 за №1048/27493.

 Зазначена Квитанція використовується для сплати податків і зборів через каси сільських (селищних) рад або рад об’єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад.

 Наказ №799 опубліковано в «Офіційному віснику України» від 18.10.2016 №80.

 

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 53 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz