П'ятниця, 28.04.2017, 17:52
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Жовтень » 4 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
13:02

ПОДАТКОВЕ ЗАКОНОДАВСТВО

Щодо сплати фізичною особою транспортного податку, якщо протягом звітного року термін використання легкового автомобіля досягне 5 років

 Відповідно до п.п. 267.1.1 п. 267.1 ст. 267 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) плат- никами транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу є об’єктами оподаткування.

 Об’єктом оподаткування транспортного податку є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 750 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року (п.п. 267.2.1 п. 267.2 ст. 267 Кодексу).

 Транспортні засоби, що використовувалися, – транспортні засоби, на які уповноваженими державними органами, в тому числі іноземними, видані реєстраційні документи, що дають право експлуатувати такі транспортні засоби (п.п. 14.1.251 п. 14.1 ст. 14 Кодексу).

 Згідно з п.п. 267.6.1 п. 267.6 ст. 267 Кодексу обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

 Підпунктом 267.6.2 п. 267.6 ст. 267 Кодексу передбачено, що податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

 Транспортний податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення (п.п 267.8.1 п. 267.8 ст. 267 Кодексу).

 У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років (п.п 267.6.7  п. 267.6 ст. 267 Кодексу).

 Відповідне питання – відповідь розміщене у категорії 111.05 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Щодо визначення юридичною особою – платником єдиного податку третьої групи доходу при безоплатному отриманні товарів (робіт, послуг)

 Відповідно до п.п. 2 п. 292.1 ст. 292 Податкового кодексу Укра- їни (далі – Кодекс) для юридичної особи платника єдиного податку третьої групи доходом є будь-який дохід, включаючи дохід представництв, філій, відділень такої юридичної особи, отриманий протягом податкового (звітного) періоду в грошовій формі (готівковій та/або безготівковій); матеріальній або нематеріальній формі, визначеній п. 292.3 ст. 292 Кодексу.

 

 Зокрема, згідно з п. 292.3 ст. 292 Кодексу до суми доходу платника єдиного податку включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг).

 Безоплатно отриманими вважаються товари (роботи, послуги), надані платнику єдиного податку згідно з письмовими договорами дарування та іншими письмовими договорами, укладеними згідно із законодавством, за якими не передбачено грошової або іншої компенсації вартості таких товарів (робіт, послуг) чи їх повернення, а також товари, передані платнику єдиного податку на відповідальне зберігання і використані таким платником єдиного податку.

 Датою отримання доходу платника єдиного податку є дата надходження коштів платнику єдиного податку у грошовій (готівковій або безготівковій) формі, дата підписання платником єдиного податку акта приймання-передачі безоплатно отриманих товарів (робіт, послуг) (п. 292.6 ст. 292 Кодексу).

 Слід зазначити, що відповідно до ст. 632 Цивільного кодексу України від 16 січня 2003 року № 435-IV зі змінами та доповненнями якщо ціна у договорі не встановлена і не може бути визначена виходячи з його умов, вона визначається виходячи із звичайних цін, що склалися на аналогічні товари, роботи або послуги на момент укладення договору.

 З огляду на зазначене, до суми доходу юридичної особи платника єдиного податку третьої групи включається вартість безоплатно отриманих протягом звітного періоду товарів (робіт, послуг) з урахуванням звичайних цін. При цьому поняття звичайна ціна визначено п.п. 14.1.71 п. 14.1 ст. 14 Кодексу, з урахуванням особливостей, обумовлених ст. 39 Кодексу.

 Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 108.01.02 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».

Як контролюючі органи визначатимуть нереальні господарські операції 

 Про це йдеться в Методичних рекомендаціях з фіксування в актах перевірок результатів відпрацювання документально оформлених платниками податків нереальних господарських операцій з товарами (далі — Рекомендації), які затверджені листом ДФС від 16.05.2016 р. №16872/7/99-99-14-02-02-17.

 Вказані Рекомендації визначають загальні положення з формування доказової бази щодо документально оформлених нереальних господарських операцій з постачання (продажу) / одержання (купівлі) товарів платниками податків - учасниками ймовірних схем ухилення від оподаткування ПДВ та документування результатів їх відпрацювання в актах перевірок, зокрема позапланових.

 Варто зазначити, що Методрекомендації будуть використовуватися при перевірці діяльності платників ПДВ, які, за інформацією, яку отримають органи фіскальної служби:

 в ланцюгу забезпечили фіктивне введення в обіг ідентифікованого товару; 

 документально оформлюють нереальні постачання (продажі) у взаємовідносинах із так званими «транзитерами» (іншими суб’єктами, які перепродають товар) чи кінцевого споживача або у рідкісних випадках безпосередньо із "покупцем" (вигодонабувач);

 можуть класифікуватися як вигодоформуючий суб'єкт ("податкова яма") або здійснюють зустрічні «транзитні» операції.

 Окрім того, новоприйнятий документ буде застосовуватися  під час:

 дослідження нереальних господарських операцій з постачання послуг (за винятком положень щодо неможливості здійснення господарських операцій у зв'язку з відсутністю факту (джерела) законного введення в обіг ідентифікованого товару та/або його реального задекларованого виробництва);

 дослідження операцій з перерахування коштів в рахунок попередньої оплати (за винятком положень стосовно документального оформлення руху товару);

 проведення документальних позапланових перевірок продавців, які мають ознаки ризикових платників податків — за заявою зі скаргою покупця — платника ПДВ.

 

 Як виняток, Рекомендації не застосовуються при формуванні доказової бази щодо невідповідності застосованої платником податків для бази оподаткування ПДВ звичайної ціни на самостійно виготовлені товари, які ним реально постачаються, рівню ринкових цін.

 

Проект «Право платника»: реалізація права на зарахування сплачених за кордоном податків

 

Порядок оподаткування іноземних доходів визначений п.170.11 ст.170 Податкового кодексу України, згідно з пп. 170.11.1 якого якщо джерело виплат будь-яких оподатковуваних доходів є іноземним, сума такого доходу включається до загального річного оподатковуваного доходу платника податку на доходи фізичних осіб — отримувача та оподатковується за ставкою 18 відс. Також згідно п.п. 1.2 п. 16 прим. 1 підрозділу 10 розд. XX Податкового кодексу Україниіз вказаних доходів справляється військовий збір за ставкою 1,5 відс.

 Відповідно до пп. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Податкового кодексу України у разі якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, платник податку на доходи фізичних осіб може зменшити суму річного податкового зобов'язання з цього податкуна суму податків, сплачених за кордоном, він визначає суму такого зменшення за зазначеними підставами у річній податковій декларації.

Звертаємо увагу на те, що у річній податковійдекларації визначаються податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

На відміну від податку на доходи фізичних осіб (який згідно з пп. 170.11.2 п. 170.11 ст. 170 Податкового кодексу України зменшується/не сплачується взагалі за наявності підтверджувальних документів про сплату податку за кордоном) суму військового збору, визначену у декларації, слід сплатити до 1 серпня року, наступного за звітним.

У разі відсутності у платника підтвердних документів щодо суми отриманого доходу з іноземних джерел та суми сплаченого податку в іноземній юрисдикції, оформлених відповідно до ст. 13 Податкового Кодексу України, вінзобов'язаний подати до контролюючого органу за своєю податковою адресою заяву про перенесення строку по­дання податкової декларації до 31 грудня року, наступного за звітним. У разі неподання в установлений строк податкової декларації платник податків несе відповідальність, встановлену Кодексом та іншими законами.

 Згідно з п. 13.5 ст. 13 Податкового кодексу України для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених за межами України, платник зобов'язаний отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), уповноваженого справляти такий податок, довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування. Зазначена довідка підлягає легалізації у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України, якщо інше не передбачено чинними міжнародними договорами України.

Щодо мови довідки.Основи державної мовної політики визнача­ються Конституцією України, а порядок застосування мов в Україні — винятково Законом України «Про засади державної мовної політики».Відповідно до ст. 10 Конституції України державною мовою в Україні є українська мова. Частиною другою ст. 6 Закону України «Про засади державної мовної політики» визначено, що українська мова як державна мова обов'язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами законодавчої, виконавчої та судової влади, у міжнародних договорах, у навчальному процесі в навчальних закладах в межах і порядку, що визначаються цим Законом.Статтею 11 вказаного Закону встановлено, що основною мовою роботи, діловодства і документації органів державної влади та органів місцевого самоврядування є державна мова.

 

 Згідно з пп. 191.1.2 п. 191 ст. 191 Податкового кодексу України до повноважень (функцій) контролюючого органу відноситься, зокрема, контроль за своєчасністю подання платниками податків передбаченої законом звітності (декларацій, розрахунків та інших до­кументів, пов'язаних з обчисленням і сплатою податків, зборів, платежів), своєчасністю, достовірністю, повнотою нарахування та сплати податків, зборів, платежів.

 

 Таким чином, оскільки українська мова як державна обов'язково застосовується на всій території України при здійсненні повноважень органами виконавчої влади, то фізична особа, яка одержала іноземний дохід, для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених за межами України, надає контролюючому органу легалізовану в установленому порядку довідку, яка супроводжується нотаріально засвідченим перекладом українською мовою.

Отже, особа - резидент, яка отримала іноземні доходи і сплатила податки за кордоном, для отримання права на зарахування податків та зборів, сплачених за межами України, в рахунок сплати податку на доходи фізичних осіб (та у разі, якщо згідно з нормами міжнародних договорів, згоду на обов'язковість яких надано Верховною Радою України, передбачено таке зарахування) зобов’язана:

отримати від державного органу країни, де отримується такий дохід (прибуток), уповноваженого справляти такий податок, довідку про суму сплаченого податку та збору, а також про базу та/або об'єкт оподаткування;

легалізувати вказну довідку у відповідній країні, відповідній закордонній дипломатичній установі України;

 супроводити таку довідку нотаріально засвідченим перекладом українською мовою;

скласти та подати у встановлений Податковим кодексом України термін (до 1 травня року наступного за звітним, а за відсутності під­твердних документів та на підставі відповідної заяви – до 31 грудня року, наступного за звітним) річну податковудекларацію, у якій визначити податкові зобов’язання з податку на доходи фізичних осіб та військового збору.

Водночас особа - резидент, яка отримала іноземні доходи і сплатила податки за кордоном має сплатити визначені у декларації податкові зобов’язання з військового збору до 1 серпня року, наступного за звітним.

 

 

                          ВАЖЛИВО

Платники податку на нерухомість мають право звернутися до фіскальних органів для звірки даних

 Фізичні особи, які є платниками податку на нерухомість, але не отримали податкового повідомлення-рішення, мають право звернутися до фіскальних органів для звірки даних. Про це розповів фахівець Департаменту податків і зборів з фізичних осіб ДФС Володимир Гуцуляк.

 «Платник податку має право звернутися до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації щодо проведення звірки суми податку, об’єктів оподаткування та ставки податку. В цьому випадку контролюючі органи зроблять нарахування відповідно до оригіналів документів, які надасть платник податків, та вручать податкове повідомлення-рішення. Фізична особа-платник податку протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення повинна сплатити відповідну суму до відповідного місцевого бюджету», – зазначив Володимир Гуцуляк.

 Посадовець також нагадав, що ставки податку на нерухомість за 2015 рік встановлені органами місцевого самоврядування. По нежитловій нерухомості вона становить до 1 відс. від мінімальної заробітної плати, встановленої на 1 січня поточного року, житловій – до 2 відс. Сплачена сума податку зараховується до місцевого бюджету за місцем знаходження об’єктів нерухомості.

 «Якщо у платника податку є декілька об’єктів, які знаходяться в різних регіонах, в алгоритмі при розрахунку податку враховується кожне рішення органу місцевого самоврядування, де знаходиться об’єкт оподаткування. Тобто ставка податку, пільга, надана на кожний об’єкт щодо зменшення бази оподаткування, і при розрахунку дана сума зараховується до відповідного місцевого бюджету за місцезнаходженням об’єкта

У ДФС  нагадали про відповідальність за порушення податкового та трудового законодавства

Зауважено,що незважаючи на те, що норма про обов’язкове попереднє укладення трудового договору з працівником, оформленого наказом чи розпорядженням та повідомленняза встановленою формою ДФС до початку допущенняпрацівника до роботи діє понад рік, ряд роботодавців – юридичних та фізичних осіб – підприємців допускають порушення. «Роботодавцям варто пам’ятати, що за такі порушення застосовується відповідальність у вигляді фінансових санкцій, адміністративна та кримінальна»,

Зокрема у виглядi штрафу у тридцятикратному розмiрi мiнiмальної заробiтної плати, встановленої законом на момент виявлення порушення, за кожного працiвника, щодо якого скоєно порушення (з 1 травня до 30листопада 2016 – 43 500 грн., з 1 грудня 2016 – 48 000 грн.) – застосовують органи Держпраці. Органи ДФС застосовують за результатами перевірок санкції за заниження податку на доходи фізичних осіб, військового збору та єдиного внеску.

Працівник не повинен погоджуватись на роботу без оформлення відносин: «Ошукані трудівники, які працювали не офіційно запитують нас, як отримати заборговану зарплату, як змусити роботодавця виплатити обіцяне при прийомі на роботу. Але у переважній більшості це анонімні звернення. Насправді, мало хто хоче псувати взаємини з підприємцями і офіційно звертатись до контролюючих органів. До того ж люди яких «життя заставляє» працювати незаконно, не бажають декларувати отримані неоподатковувані доходи і сплачувати з них податки».

     З 1 січня 2016 року податок на доходи фізичних осіб справляється за єдиною ставкою 18 відс. Також із суми доходу утримується військовий збір за ставкою 1,5 відс.Починаючи з 1 липня ц.р. не оподатковуютьсяпенсії до 10740 гривень. Єдиний внесок з1 січня справляється за ставкою 22 відс. до бази нарахування на фонд оплати праці. На виплати за цивільно-правовими договорами єдиний внесок нараховуєтьсяна загальних підставах в розмірі 22 відсотки.

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 69 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Жовтень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz