Субота, 18.11.2017, 04:28
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Вересень » 29 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
09:49

  ПОДАТКОВЕ ЗАКОНОДАВСТВО      

Роман Насіров: ДФС реалізовує всі завдання Уряду

 

 ДФС постійно наповнює державний бюджет з рекордними обсягами податкових і митних надходжень та виконує завдання, поставлені Кабінетом Міністрів України. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час засідання Уряду.

 

 Зокрема, серед останніх реалізованих проектів – запуск Єдиного вікна на митниці. ДФС повністю підготовила та запровадила програмне забезпечення для функціонування «Єдиного вікна», провела навчання для адміністраторів суміжних контролюючих служб та надала доступ до єдиної бази даних.

 

 «З 1 серпня 2016 року за принципом «Єдиного вікна» оформлено понад 3500 митних декларацій», - зазначив Роман Насіров.

 

 «Єдине вікно» дозволяє спростити проходження процедур при оформлені митних декларацій та автоматизує процес обміну інформацією з контролюючими службами», - додав Роман Насіров.

 

 Нагадаємо, з 1 серпня 2016 року на пунктах митного контролю запрацювала автоматизована система «Єдине вікно», яке має на меті пришвидшити оформлення експортно-імпортних операцій. Це - один з елементів реформування митниці.

 

 Система є повністю автоматизованою, дозволяє подавати документи один раз в одне місце і мінімізує контакти з держслужбовцями. «Єдине вікно» передбачає створення єдиної електронної бази даних, яка дозволяє різним службам контролю та митницям в автоматичному режимі обмінюватися інформацією про вантаж, який проходить через кордон України і про результати його державного контролю.

 

 

Роман Насіров: Завдяки впровадженню нових сервісів вдалося покращити показники роботи ДФС

 

 З червня 2015 року розпочато системні реформи ДФС, які було узгоджено з МВФ та схвалено Урядом, та які фактично є дорожньою картою у стратегії реформування ДФС на 2 роки. Про це повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час засідання Уряду.

 

 Він підкреслив, що серед найбільш важливих нововведень – електронізація сервісів, спрощення та покращення  умов ведення бізнесу.

 

 Зокрема, з лютого 2016 року запрацював в оновленому вигляді Електронний кабінет платника податків. Наразі кількість користувачів досягла 3,3 млн осіб. Крім того, в квітні цього року запроваджена Система електронного адміністрування реалізації пального (СЕАРП). Кількість платників акцизного податку з реалізації пального становить майже 4,5 тис.

 

 «Основним результатом роботи Системи електронного адміністрування реалізації пального є збільшення надходжень акцизного податку. Зокрема, за квітень-серпень 2016 року надійшло  18 млрд грн., що на 7,5 млрд грн. більше, ніж за аналогічний період минулого року», - підкреслив очільник ДФС.

 

 Серед інших важливих нововведень – запуск мобільних груп, Єдиного вікна на митниці, спрощення митних процедур.

 

 «За принципом «Єдиного вікна» з 1 серпня 2016 року оформлено понад  3500 митних декларацій», - повідомив Роман Насіров.

 

 Він також наголосив, що для створення найкращих умов для платників податків на території України діє 460 центрів обслуговування платників, якими за 8 місяців 2016 року було надано понад 20 млн послуг. Також відбувається реформа Офісу великих платників. Завдяки реформуванню Офісу за 8 місяців поточного року до державного бюджету було сплачено 137,6 млрд грн.

 

                Визначення податкового зобов’язання з ПДВ у разі експорту товарів

 

Згідно із п. 188.1 ст. 188 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI зі змінами та доповненнями (далі – ПКУ) база оподаткування операцій з постачання товарів/послуг визначається виходячи з їх договірної вартості з урахуванням загальнодержавних податків та зборів (крім акцизного податку на реалізацію суб’єктами господарювання роздрібної торгівлі підакцизних товарів, збору на обов’язкове державне пенсійне страхування, що справляється з вартості послуг стільникового рухомого зв’язку, податку на додану вартість та акцизного податку на спирт етиловий, що використовується виробниками - суб’єктами господарювання для виробництва лікарських засобів, у тому числі компонентів крові і вироблених з них препаратів (крім лікарських засобів у вигляді бальзамів та еліксирів).

 

Пунктом 187.1 ст. 187 ПКУ визначено, що датою виникнення податкових зобов’язань з ПДВ за операціями з експорту товарів є дата оформлення митної декларації, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, оформлена відповідно до вимог митного законодавства.

 

Відповідно до п.п. 195.1.1 п. 195.1 ст. 195 ПКУ товари вважаються вивезеними за межі митної території України, якщо таке вивезення підтверджене в порядку, визначеному Кабінетом Міністрів України, митною декларацією, оформленою відповідно до вимог Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI зі змінами та доповненнями (далі – МКУ).

 

Частиною 1 ст. 248 МКУ визначено, що з моменту подання органу доходів і зборів декларантом або уповноваженою ним особою митної декларації або документа, який відповідно до законодавства її замінює, та документів, необхідних для митного оформлення, а в разі електронного декларування – з моменту отримання органом доходів і зборів від декларанта або уповноваженої ним особи електронної митної декларації або електронного документа, який відповідно до законодавства замінює митну декларацію, розпочинається митне оформлення.

 

Згідно з частиною 5 ст. 255 МКУ митне оформлення вважається завершеним після виконання всіх митних формальностей, визначених МКУ відповідно до заявленого митного режиму, що засвідчується органом доходів і зборів шляхом проставлення відповідних митних забезпечень (у тому числі за допомогою інформаційних технологій), інших відміток на митній декларації або документі, який відповідно до законодавства її замінює, а також на товаросупровідних та товарно-транспортних документах у разі їх подання на паперовому носії.

 

Відповідно до п. 16 Положення про митні декларації, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2012 року № 450, митна декларація на паперовому носії вважається оформленою за наявності на всіх її аркушах відбитка особистої номерної печатки посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення.

 

Електронна митна декларація вважається оформленою за наявності внесеної до неї посадовою особою митного органу, яка завершила митне оформлення, за допомогою автоматизованої системи митного оформлення відмітки про завершення митного оформлення та засвідчення такої декларації електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення. Оформлена електронна митна декларація за допомогою автоматизованої системи митного оформлення перетворюється у візуальну форму, придатну для сприйняття її змісту людиною, у форматі, що унеможливлює у подальшому внесення змін до неї, засвідчується електронним цифровим підписом посадової особи митного органу, яка завершила митне оформлення, та надсилається декларанту або уповноваженій ним особі.

 

Таким чином, з метою визначення згідно із п. 187.1 ст. 187 ПКУ дати виникнення податкового зобов’язання з ПДВ у разі експорту товарів, датою оформлення митної декларації вважається дата завершення процедури митного оформлення експортної операції, яка визначається за фактом проставлення посадовою особою митного органу на всіх аркушах такої декларації відбитку особистої номерної печатки, а в разі електронного декларування – за фактом засвідчення електронним цифровим підписом посадової особи митного органу електронної митної декларації після перетворення її у візуальну форму.

 

Пунктом 201.1 ст. 201 ПКУ визначено, що на дату виникнення податкових зобов’язань платник податку зобов’язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, електронного підпису уповноваженої платником особи та зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних у встановлений ПКУ термін.

 

Відповідно до п. 9 Положення про встановлення офіційного курсу гривні до іноземних валют та курсу банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 12 листопада 2003 року № 496, яка зареєстрована в Міністерстві юстиції України 27 листопада 2003 року за № 1094/8415 (далі – Положення), офіційний курс гривні до іноземних валют та банківських металів, зазначених в абзаці другому п. 2 Положення, починає діяти наступного робочого дня після дня встановлення.

 

Офіційний курс гривні до іноземних валют та банківських металів, установлений на останній робочий день тижня або на передсвятковий день, діє протягом наступних вихідних або святкових днів.

 

Офіційний курс гривні до іноземних валют та банківських металів, установлений в останній робочий день тижня або в передсвятковий день, починає діяти в перший робочий день наступного тижня чи в перший післясвятковий робочий день.

 

Виходячи з наведеного, при експорті товарів датою виникнення податкового зобов’язання з ПДВ, є дата оформлення митної декларації, яка відображає завершення процедури митного оформлення експортної операції, яка визначається за фактом проставлення посадовою особою митного органу на всіх аркушах такої декларації відбитку особистої номерної печатки, що засвідчує факт перетинання митного кордону України, а в разі електронного декларування – за фактом засвідчення електронним цифровим підписом посадової особи митного органу електронної митної декларації, після перетворення її у візуальну форму. На дату виникнення податкового зобов’язання платник ПДВ – експортер складає податкову накладну з урахуванням офіційного курсу гривні до іноземних валют та курсу банківських металів, який встановлено Національним банком України у попередній робочий день.

 

З цим та іншими роз’ясненнями можна ознайомитися у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі ДФС України (дане роз’яснення у категорії 101.17).

 

        

 

                                             ВАЖЛИВО

 

Про факти перебування в обігу фальсифікованих алкогольних напоїв необхідно невідкладно інформувати територіальні органи ДФС

 

 У період із 22 по 26 вересня 2016 року у Харківській, Донецькій та Луганській областях зафіксовано чисельні випадки отруєння алкогольним сурогатом, у тому числі факти загибелі людей внаслідок інтоксикації після споживання фальсифікованих горілчаних виробів. За даними фактами розпочато кримінальні провадження за статтею 115 «Умисне вбивство» та частиною 3 статті 204 «Незаконне виготовлення, зберігання, збут або транспортування з метою збуту підакцизних товарів» Кримінального кодексу України.

 

 Відтак закликаємо керівників суб’єктів господарювання, фізичних осіб-підприємців, які здійснюють оптову та роздрібну реалізацію алкогольних напоїв, бути відповідальними і дотримуватись вимог закону. У разі надходження пропозицій щодо придбання алкогольних напоїв сумнівної якості, за цінами, які є нижчими від мінімально встановлених, такі пропозиції слід категорично відхиляти. Бажання отримати більший дохід, реалізовуючи фальсифікований алкоголь, може зробити Вас співучасником у вчиненні злочину.

 

 Звертаємо увагу всіх громадян, що мінімальна ціна пляшки горілки місткістю 0,5 літра не може бути меншою за 54 гривні 90 копійок, пляшки місткістю 0,25 літра – відповідно 24 гривні 45 копійок. Реалізація ж горілки у картонній упаковці, в так званих бег-ін-боксах, взагалі заборонена. Тому, якщо Вам пропонують придбати горілку за меншою ціною, в картонній упаковці або на пляшці із алкогольним напоєм відсутня марка акцизного податку, можете бути впевнені у тому, що це фальсифікат. Придбавши його, Ви ризикуєте своїм життям та наражаєте на небезпеку своїх друзів та близьких.

 

 Про всі факти перебування в обігу фальсифікованих алкогольних напоїв просимо невідкладно інформувати Головне управління Державної фіскальної служби в області , а також податкові інспекції та їх відділення у районах.

 

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 61 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz