Середа, 18.10.2017, 15:00
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Вересень » 15 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
15:16

Пальне для власних потреб: чи необхідно сплачувати акцизний податок
 
 У разі заправки пальним власної техніки через власні паливозаправні колонки, за відсутності розрахункових операцій, без застосування реєстраторів розрахункових операцій та у разі використання суб’єктами господарювання такого палива виключно для власних потреб, такі операції з відпуску пального не є операціями з реалізації пального. У такому випадку акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів не сплачується.
 
 У випадку здійснення операцій з фізичного відпуску пального одночасно для заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій, об'єктом оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу є операції з фізичного відпуску пального для заправки автотранспорту сторонніх організацій.
 
 Нагадуємо, що акцизний податок з роздрібного продажу пального сплачується за специфічною ставкою 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) пального.
 
 Більш детально з питанням сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів у разі заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 20.07.2016 р. N 24565/7/99-99-15-03-03-17 «Про надання відповідей на актуальні запитання платників при реалізації пального».
 
Порядок оподаткування акцизним податком вживаних легкових автомобілів

 З 01.08.2016 набрав чинності Закон України від 31.05.2016 №1389-VIII «Про внесення зміни до підрозділу 5 розділу XX «Перехідні поло- ження» Податкового кодексу України щодо стимулю- вання розвитку ринку вживаних транспортних засобів»   (далі – Закон №1389), який передбачає пільгові умови ввезення автомобілів.
 
 Такі пільгові умови поширюються на осіб, які ввозять для власного використання або на користь інших осіб за договорами купівлі – продажу, міни, поставки, дарування, комісії, доручення, поруки, іншими господарськими та цивільно-правовими договорами або за рішенням суду, не більше одного автомобіля на рік.
 
 У разі відчуження (зокрема перепродажу) протягом 365 днів з дня реєстрації транспортних засобів, при ввезенні яких були застосовані знижені ставки акцизного податку, платник податку буде зобов’язаний сплатити акцизний податок за стандартними (підвищеними) ставками, передбаченими Податковим кодексом України від 02.12.2010 №2755-VI з внесеними змінами та доповненнями.
 
 Відповідно до Закону №1389 до 31 грудня 2018 року знижено ставки акцизного податку на такі транспортні засоби, що були у вжитку:
 
 1) легкові автомобілі;
 
 2) інші моторні транспортні засоби, призначені головним чином для перевезення людей, включаючи вантажопасажирські автомобілі – фургони та гоночні автомобілі (крім моторних транспортних засобів, призначених для перевезення 10 і більше осіб).
 
 Ставки акцизного податку залежать від виду транспортного засобу і потужності його двигуна.
 
 Знижені ставки акцизного податку не застосовуватимуться для легкових автомобілів, якщо вони:
 
 - мають походження з країни, визнаної державою – окупантом згідно із законом України та/або визнаної державою – агресором по відношенню до України згідно із законодавством, або ввозяться з території такої держави –окупанта (агресора) та/або з окупованої території України, визначеної такою згідно із законом України;
 
 - вироблені до 1 січня 2010 року;
 
 - ввозяться на митну територію України у кількості понад один легковий автомобіль протягом календарного року.
 
Хто є платником земельного податку за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей?

 
 Відповідно до статей 269 та 270 Податкового кодексу України від 02.12.2010 №2755-VІ зі змінами та доповненнями (далі – Податковий кодекс) платниками земельного податку є власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі, а об’єктами оподаткування – земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні, та земельні частки (паї), які перебувають у власності.
 
 Статтею 6 Сімейного кодексу України від 10.01.2002 №2947-ІІІ зі змінами та доповненнями (далі – Сімейний кодекс) визначено, що правовий статус дитини має особа до досягнення нею повноліття. Малолітньою вважається дитина до досягнення нею чотирнадцяти років. Неповнолітньою вважається дитина у віці від чотирнадцяти до вісімнадцяти років.
 
 Якщо дитина або особа, дієздатність якої обмежена, не може самостійно здійснювати свої права, ці права здійснюють батьки, опікун або самі ці особи за допомогою батьків чи піклувальника (стаття 14 Сімейного кодексу).
 
 Згідно із пунктом 99.2 статті 99 Податкового кодексу грошові зобов’язання малолітніх/неповнолітніх осіб виконуються їх батьками (усиновителями), опікунами (піклувальниками) до набуття малолітніми/неповнолітніми особами цивільної дієздатності в повному обсязі.
 
 Батьки (усиновителі) малолітніх/неповнолітніх і малолітні/ неповнолітні у разі невиконання грошових зобов’язань малолітніх/неповнолітніх несуть солідарну майнову відповідальність за погашення грошових зобов’язань та/або податкового боргу.
 
 Відповідно до пункту 1 статті 34 Цивільного кодексу України від 16.01.2003 №435-ІV зі змінами та доповненнями повну цивільну дієздатність має фізична особа, яка досягла вісімнадцяти років (повноліття).
 
 Статтею 67 Конституції України передбачено, що кожен зобов’язаний сплачувати податки і збори у порядку і розмірах, встановлених законом.
 
 Перелік категорій фізичних осіб, які звільняються від сплати земельного податку, визначено у пункті 281.1 статті 281 Податкового кодексу, але пільги щодо сплати земельного податку для малолітніх та неповнолітніх дітей не передбачені.
 
 Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру (пункт 286.1 статті 286 Податкового кодексу).
 
 Отже, земельний податок за земельні ділянки, що знаходяться у власності малолітніх та неповнолітніх дітей, нараховується на загальних підставах, і сплачується батьками, опікунами або самими малолітніми та неповнолітніми дітьми за допомогою батьків чи піклувальників.
 
 Відповідне питання – відповідь розміщене у підкатегорії 112.01 Бази знань, що знаходиться на сервісі «Загальнодоступний інформаційно-довідковий ресурс» офіційного веб-порталу ДФС України за посиланням http://zir.sfs.gov.ua у розділі: «ЗАПИТАННЯ-ВІДПОВІДІ З БАЗИ ЗНАНЬ».
 
Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати РРО

 
 Фізичні особи, які здійснюють незалежну професійну діяльність, мають право не застосовувати реєстратори розрахункових операцій при здійсненні готівкових та/або безготівкових розрахунків.
 
 Відповідно до преамбули Закону України від 6 липня 1995 року № 265/95-ВР «Про застосування реєстраторів розрахункових операцій у сфері торгівлі,громадського харчування та послуг» (в редакції Закону України від 2 грудня 2010 року № 2756-VI, далі – Закон), дія Закону поширюється на усіх суб’єктів господарювання та їх господарські одиниці, які здійснюють розрахункові операції у готівковій та/або безготівковій формі.
 
  Встановлення норм щодо незастосування реєстраторів розрахункових операцій у інших законах, крім Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ), не допускається.
 
  При цьому, нормами ст. 178 ПКУ, якою визначено порядок оподаткування фізичних осіб, які здійснюють незалежну професійну діяльність, не передбачено обов’язкового застосування реєстратора розрахункових операцій при здійсненні готівкових та/або безготівкових розрахунків такими платниками податку.
 
 Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс ( категорія 109.03).
 
ВАЖЛИВА ІНФОРМАЦІЯ
 
Випадки та підстави для скасування реєстрації РРО

 
 Порядок реєстрації та застосування реєстраторів розрахункових операцій, що застосовуються для реєстрації розрахункових операцій за товари або послуги, затверджено наказом Міністерства фінансів України від 14 червня 2016 року № 547.
 
 Зокрема, відповідно до вимог Порядку скасування реєстрації РРО відбувається у випадках, якщо:
 
 1) суб’єктом господарювання подано заяву про скасування реєстрації РРО за формою № 4-РРО;
 
 2) вичерпано строк служби РРО, визначений у паспорті РРО;
 
 3) закінчилися визначені законодавством строки експлуатації РРО;
 
 4) РРО застосовується не за сферою застосування, визначеною Державним реєстром РРО;
 
 5) виявлено невідповідність модифікації, конструкції та/або версії внутрішнього програмного забезпечення РРО, включених до Державного реєстру РРО;
 
 6) установчі документи суб’єкта господарювання згідно із судовим рішенням визнано недійсними;
 
 7) наявне судове рішення про ліквідацію суб’єкта господарювання - банкрута;
 
 8) наявне судове рішення щодо припинення суб’єкта господарювання, що не пов’язане з банкрутством;
 
 9) суб’єкт господарювання - фізична особа - підприємець померла, а також у разі оголошення такої особи померлою, визнання недієздатною або безвісно відсутньою, обмеження її цивільної дієздатності;
 
 10) в органах фіскальної служби наявні відомості з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань щодо державної реєстрації припинення суб’єкта господарювання;
 
 11) викрадено РРО;
 
 12) змінено власника РРО;
 
 13) наявне судове рішення про визнання недійсним договору оренди господарської одиниці.
 
 Зауважимо, що скасування реєстрації РРО на підставах, визначених у пунктах 1, 11 та 12, здійснюється за заявою суб’єкта господарювання, а на підставах, визначених у пунктах 2–10 та 13, може здійснюватися за заявою суб’єкта господарювання або примусово за рішенням органів фіскальної служби за місцем реєстрації РРО.
 
 Детальніше ознайомитись з роз’ясненням можна на офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України у Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (категорія 109.06).
 
Податкові міліціонери Івано-Франківщини активно протидіють злочинності у сфері оподаткування
15.09.2016
 
«Структура органів Державної фіскальної служби України зазнала чергових змін, зокрема відбулась й оптимізація підрозділів оперативних управлінь та скорочення їх працівників майже удвічі, - зазначив під час прес-конференції заступник начальника оперативного управління Головного управління ДФС в Івано-Франківській області Олександр Крицкій. - Однак, такі зміни не вплинули на наш супротив злочинності у сфері оподаткування на території  області».
 
Як проінформував посадовець, за 8 місяців п.р. за матеріалами оперативного управління ГУ ДФС в області розпочато 60 кримінальних проваджень (майже у 2 рази більше аналогічного періоду минулого року), з яких 17 – за ухилення від сплати податків в особливо великих розмірах (ст. 212 Кримінального кодексу України).
 
Із загальної кількості викритих злочинів 36 справ належать до категорії тяжких та особливо тяжких злочинів. Протягом восьми місяців поточного року 12 досудових розслідувань направлено до суду, з них 9 – з обвинувальним актом. Ще троє порушників повністю відшкодували завдані державі збитки, а отже згідно із законодавством звільнені від кримінальної відповідальності.
 
За закінченими кримінальними провадженнями державі відшкодовано 3,5 мільйонів гривень збитків.
 
За словами Олександра Крицкія, одним із основних завдань оперативних управлінь є протидія транзитно-конвертаційним групам, як одного із основних інструментів тіньового сектору. Таку групу у квітні поточного року виявлено і на теренах Івано-Франківської області, чим ліквідовано схему незаконного конвертування грошових коштів, з використанням реквізитів ряду суб’єктів господарювання Івано-Франківської області, які надавали послуги підприємствам реального сектору економіки з мінімізації сплати податку на прибуток та податку на додану вартість.
 
Загальний обіг «проконвертованих» коштів з використання реквізитів вказаних суб’єктів господарської діяльності протягом 2015 – 2016 років орієнтовно склав 7,5 млн. грн., втрати бюджету становлять близько 1,2 млн. грн. ПДВ.
 
На даний час проводяться слідчі дії у відношенні учасників «конвертаційного центру» з метою притягнення їх до кримінальної відповідальності.
 
Також, з метою протидії незаконному виготовленню та обігу підакцизних товарів та правопорушенням у податковій та митній сферах органами ДФС впроваджено операції «Акциз-2016» та «Рубіж-2016». Зокрема, в рамках операції «Акциз-2016» за фактами незаконного виробництва, зберігання та збуту підакцизних товарів оперативники зареєстрували 21 кримінальне провадження. Усього із незаконного обігу вилучено підакцизних товарів на суму понад 7 мільйонів гривень. Також, податкові міліціонери області виявили 4 підпільні цехи: три з виробництва лікеро-горілчаних виробів та один – паливно-мастильних матеріалів.   
 
За результатами заходів проведених робочою групою в рамках операції «Рубіж-2016» до єдиного реєстру досудових розслідувань внесено 5 кримінальних проваджень, в тому числі 4 кримінальні провадження за ч.3 ст. 212 КК України та 1 кримінальне провадження за ч.1 ст. 204 КК України.
 
У рамках операції ініційовано 28 митних оглядів (переоглядів) та складено 90 протоколів про порушення митних правил на суму 400,8 тис. грн. За результатами розгляду адміністративних проваджень винесено 68 постанов про накладення адміністративних стягнень та накладено штрафів на суму 655,3 тис. грн., з них вже стягнуто - 596,7 тис. грн. Також конфісковано товарно-матеріальних цінностей на суму 415 тис. грн.
 
За період проведення операції направлено 456 запитів щодо перевірки правильності визначення митної вартості (класифікації товарів), за результатами яких прийнято 739 рішень про визначення митної вартості товарів на суму 21 428 тис. грн.
 

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 92 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Вересень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz