Середа, 18.10.2017, 14:58
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Серпень » 19 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
14:45

Батьки мають право на податкову знижку якщо студент працював та отримував доходи, відмінні від заробітної плати

Якщо студент працював та отримував доходи, відмінні від заробітної плати, то батьки мають право на податкову знижку.

Згідно з п.п. 14.1.170 п.14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року № 2755-VI із змінами та доповненнями (далі – ПКУ) податкова знижка для фізичних осіб, які не є суб’єктами господарювання, - документально підтверджена сума (вартість) витрат платника податку - резидента у зв’язку з придбанням товарів (робіт, послуг) у резидентів - фізичних або юридичних осіб протягом звітного року, на яку дозволяється зменшення його загального річного оподатковуваного доходу, одержаного за наслідками такого звітного року у вигляді заробітної плати, у випадках, визначених цим Кодексом.

При цьому, ПКУ установлено обмеження щодо неперевищення сум нарахованої платником податку податкової знижки понад суму загального оподатковуваного доходу платника, одержаного протягом року як заробітна плата (п.п.164.4.2 п.164.4 ст.164 ПКУ).

Згідно з п.п.14.1.48 п.14.1 ст.14 ПКУ заробітна плата для цілей розділу IV цього Кодексу - основна та додаткова заробітна плата, інші заохочувальні та компенсаційні виплати, які виплачуються (надаються) платнику податку у зв’язку з відносинами трудового найму згідно із законом.

Ці відносини регулюються трудовим законодавством, зокрема Кодексом законів про працю. При укладанні трудового договору з працівником працедавець видає наказ про зарахування його на роботу, на підставі якого у трудовій книжці цього працівника робиться позначка про прийняття його на роботу на відповідну посаду.

Таким чином, якщо студент протягом звітного року одержував доходи від виконання договорів цивільно-правового характеру, які не є трудовими договорами, то члени його сім’ї першого ступеня споріднення мають право на податкову знижку щодо сум, сплачених за навчання такого студента.

Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс ( категорія  103.06.03).

 

Добровільна реєстрація платником ПДВ

У разі добровільної реєстрації особи як платника ПДВ реєстраційна заява за формою 1-ПДВ подається не пізніше ніж за 20 календарних днів до початку податкового періоду, з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на податковий кредит і виписку податкових накладних.

У разі відсутності підстав для відмови у реєстрації особи як платника ПДВ фіскальний орган протягом трьох робочих днів після надходження реєстраційної заяви вносить до реєстру платників ПДВ запис про реєстрацію такої особи як платника ПДВ:

- з бажаного (запланованого) дня реєстрації, зазначеного у реєстраційній заяві, що відповідає даті початку податкового періоду (календарного місяця), з якого такі особи вважатимуться платниками податку та матимуть право на виписку податкових накладних;

- з першого числа місяця, наступного за днем спливу 20 календарних днів після подання реєстраційної заяви до фіскального органу, якщо бажаний (запланований) день реєстрації у заяві не зазначено;

Зазначена норма передбачена п. 183.3 та п. 183.9 ст. 183 Податкового кодексу України.

 

З вересня мобільні групи розгорнуть активну діяльність, - Роман Насіров

Мобільні бригади для боротьби з порушеннями на митниці запрацюють до кінця серпня і активізують свою роботу у вересні. Про це під час брифінгу заявив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров.

«До кінця цього тижня ми відкриваємо у стінах ДФС Міжвідомчий цільовий центр. Перші мобільні бригади почнуть працювати до кінця місяця, а у вересні вони активізують свою роботу», - зазначив Голова ДФС.

Роман Насіров повідомив, що керівником Міжвідомчого центру був призначений співробітник фіскальної служби Олександр Власов, який раніше очолював Головне міжрегіональне управління оперативного забезпечення зони проведення антитерористичної операції ДФС.

«Крім запуску мобільних груп, ми активно впроваджуємо систему фото- і відеофіксації на митницях. Ця система, презентована нещодавно на Київській митниці у пункті пропуску для повітряного сполучення «Бориспіль-аеропорт», буде впроваджуватись на інших регіональних митницях України вже з вересня», - заявив очільник відомства.

«На першому етапі процедура відеофіксації проведення митного огляду буде запроваджена на Київській, Київській міській, Львівській, Одеській, митницях», - додав він.

 

На Колегії Головного управління ДФС в області підбито підсумки роботи за сім місяців 2016 року

Підсумки роботи фіскальних органів Прикарпаття за 7 місяців 2016 року та заходи щодо подальшого забезпечення надходження коштів до бюджетів усіх рівнів розглянуто  під час засідання Колегії Головного управління ДФС в Івано-Франківській області.

Як зазначила начальник ГУ ДФС в області Ірина Столярик, перше півріччя та липень завершено з добрими показниками роботи, однак працівникам фіскальних органів ще є над чим працювати задля повного виведення економіки «з тіні».

«Приємно відзначити той факт, що службою в цілому забезпечено адекватність збору платежів темпам розвитку економіки області. Так, зокрема по платежах загального фонду державного бюджету маємо ріст до минулого року на 129 відсотків.  Таким чином, до бюджетів усіх рівнів забезпечено збір платежів в сумі три мільярди чотириста мільйонів гривень, з яких до державного бюджету надійшло 1 мільярд 700 мільйонів гривень», - зазначила головний податківець області.

Під час засідання значну увагу приділено питанню адміністрування податку на додану вартість. Як зазначалось, з початку року до бюджету залучено 458 млн. гривень ПДВ, що на 64,3 млн. грн. більше ніж в аналогічному періоді минулого року. Середньомісячний збір податку зріс на 22 мільйона гривень - з 44 мільйонів гривень до 66.

Однак, за словами Ірини Столярик, спостерігається деяка невідповідність росту задекларованих сум ПДВ до темпів росту обсягів оподатковуваних операцій. Так само потребують відпрацювання суб’єкти господарської діяльності, які декларують податкові зобов’язання з ПДВ практично на рівні податкового кредиту.

Також обговорено питання наповнення бюджету за рахунок податку на доходи фізичних осіб та військового збору. За словами Ірини Столярик, на сьогодні в області обліковується ще значна кількість підприємств, що виплачують заробітну плату нижче мінімальної.

«На більшості з цих підприємств працівники отримують неофіційні доплати, так звану «зарплату в конвертах» і, переконана, такі доплати відбуваються не з кишені керівника, це кошти, які отримує суб’єкт господарювання в результаті проведених схемних операцій чи реалізації продукції без її належного оформлення», - сказала вона.

Аналогічна ситуація, на думку керівника обласної податкової, і з оформленням найманих працівників. Як приклад наведено платників єдиного податку 2-3 груп, які займаються діяльністю в трудомістких галузях економіки  - виробництво виробів з бетону чи лісопильне виробництво. Як виявилось, при однакових обсягах - більше 100 тис. гривень та середній кількості найманих працівників  - 4 осіб, більше 20 субєктів господарської діяльності займаються виробництвом бетону з використанням праці лише одного найманого працівника, або й без найманих осіб взагалі. Щодо лісопильного та стругального виробництва, то при річних обсягах більше 1 мільйона гривень суб’єкти господарської діяльності звітують в середньому про 6 найманих осіб, а при обсягах більших за 25 мільйонів гривень офіційно оформляють від 0 до 5 найманих працівників.

За словами Ірини Столярик, таких прикладів можна навести практично по кожній з галузей, зокрема і тих що вимагають використання значної кількості трудових ресурсів. Тому злагоджена робота контролюючих органів та підтримка громадськості  є вкрай важливими задля подолання таких негативних явищ.

Крім того, під час засідання обговорено питання стану адміністративного оскарження та супроводження справ у судах між органами ДФС та платниками податків. Як зазначалось, протягом січня – липня 2016 року судами різних інстанцій розглянуто 284 справи за участі органів фіскальної служби. На користь органів ДФС вирішено 221 судову справу, або 81,5 відс. на суму 212,3 млн. грн., а на користь платників податків вирішено 63 судові справи, або 18,5 відс. на суму 48,3 млн.грн.  Під час засідання детально проаналізовано причини розгляду судових справ не на користь фіскальних органів та шляхи покращення ситуац

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу

Юридична особа повинна стати на облік в контролюючому органі за місцем розташування офісу, тобто місцезнаходженням (основне місце обліку), а також, в органі доходів і зборів за місцем розташування (реєстрації), у разі наявності, підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Відповідно до статті 93 Цивільного кодексу України місцезнаходженням юридичної особи є фактичне місце ведення діяльності чи розташування офісу, з якого проводиться щоденне керування діяльністю юридичної особи (переважно знаходиться керівництво) та здійснення управління і обліку.

Згідно з пунктом 63.3 статті 63 Податкового кодексу України платники податків підлягають реєстрації або взяттю на облік в контролюючих органах за місцезнаходженням юридичних осіб (основне місце обліку), а також за місцем розташування (реєстрації) їх підрозділів, рухомого та нерухомого майна, об’єктів оподаткування або об’єктів, які пов’язані з оподаткуванням або через які провадиться діяльність (неосновне місце обліку).

Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс ( категорія  119.01).

Податковий календар з 22 по 26 серпня 2016 року

22 серпня, понеділок,

 останній день подання:

 - податкової декларації з ПДВ за липень платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;

- декларації акцизного податку за липень;

-  податкової декларації рентної плати за липень з розрахунком:

-   рентної плати за користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;

-    рентної плати за користування радіочастотним ресурсом України;

-    рентної плати за транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами;0     рентної плати за транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;

- податкової декларації з плати за землю (земельний податок та/або орендна плата за земельні ділянки державної або комунальної власності) за липень платниками, які обрали місячний період для звітування, та за нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі у липні;

- звіту про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування до органів доходів і зборів (форма № Д4 (місячна)) за липень.

 останній день сплати:

 - доплати (у разі потреби) податкового зобов'язання з акцизного податку на тютюнові вироби, розрахованої з урахуванням авансових платежів, здійснених при придбанні марок акцизного податку, за липень*;

- єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування роботодавцями за липень (крім гірничих підприємств).

 *Увага! Виробники тютюнових виробів здійснюють авансову сплату акцизного податку при придбанні марок акцизного податку в сумі, розрахованій з урахуванням мінімального акцизного податкового зобов’язання зі сплати акцизного податку на тютюнові вироби та ставок податку, що діють відповідно до норм Податкового кодексу України (п.п. 222.1.2 п. 222.1 ст. 222 Податкового кодексу України зі змінами та доповненнями).

 25 серпня , четвер, останній день подання

- декларації про максимальні роздрібні ціни на підакцизні товари/продукцію на вересень 2016 року

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 103 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz