П'ятниця, 28.04.2017, 17:52
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Серпень » 12 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
14:17

Коли пільги зі сплати податку на нерухомість не застосовуються

Об’єктом оподаткування податком на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

Сільські, селищні, міські ради та ради територіальних громад, що створені згідно з законом та перспективним планом формування територій громад, встановлюють пільги з податку, що сплачується на відповідній території, з об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних або юридичних осіб, громадських об’єднань, благодійних організацій, релігійних організацій тощо.

Про надання таких пільг органи місцевого самоврядування до 1 лютого поточного року подають відомості до відповідного контролюючого органу за  місцезнаходженням об’єкта житлової нерухомості.

Водночас, пільги з податку, що сплачується на відповідній території з об’єктів житлової нерухомості, для фізичних осіб не надаються на:

- об’єкти оподаткування, якщо площа такого об’єкта перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, затвердженої рішенням органів місцевого самоврядування;

- об’єкти оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

Тобто, якщо фізичні особи фактично здійснюють підприємницьку діяльність за місцем податкової адреси (місцем реєстрації) та є власниками об’єктів житлової нерухомості, про що зазначається у виписці з Єдиного державного реєстру юридичних, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, то при нарахуванні податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, до таких об’єктів житлової нерухомості пільга застосовуватись не буде.

Пільги зі сплати податку на нерухоме майно відмінне від земельної ділянки визначені п 266.4 ст.266 Податкового кодексу.

Право приватного нотаріуса на відображення у витратах єдиного внеску

Відповідно до п.178.3 ст.178 Податкового кодексу України оподатковуваним доходом вважається сукупний чистий дохід, тобто різниця між доходом і документально підтвердженими витратами, необхідними для провадження певного виду незалежної професійної діяльності. При неотриманні довідки про взяття на облік особою, яка провадить незалежну професійну діяльність, об’єктом оподаткування є доходи, отримані від такої діяльності без урахування витрат.

На підставі положень Закону України «Про нотаріат» та з метою встановлення єдиного переліку витрат, пов’язаних з організацією роботи приватних нотаріусів, Міністерством юстиції України видано лист від 02.02.2006 №31-35/20, в якому наведено перелік витрат, які приватні нотаріуси мають право враховувати при обчисленні загального річного оподатковуваного доходу, зокрема, сплату нотаріусами внесків, у тому числі на користь найманих працівників.

Враховуючи зазначене, сплата приватними нотаріусами єдиного внеску, у тому числі на користь найманих працівників, за попередній звітний рік, що фактично сплачена згідно остаточного розрахунку у поточному році, може бути включена до складу витрат при обчисленні оподатковуваного доходу за звітний рік.

Виявлені надлишки ТМЦ: що з ПДВ

Пунктом 185.1 ст.185 р.V Податкового кодексу України (далі - ПКУ) визначено, що об’єктом оподаткування ПДВ є операції платників податку з постачання товарів та послуг, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до ст.186 Кодексу.

Нагадаємо, що відповідно до п.14.1.191 п.14.1 ст.14 розділу І ПКУ постачання товарів - будь-яка передача права на розпоряджання товарами як власник, у тому числі продаж, обмін чи дарування такого товару, а також постачання товарів за рішенням суду.

Так як операція з оприбуткування надлишків товарно-матеріальних цінностей не відповідає визначенню терміну „постачання товарів”, то така операція не підпадає під об’єкт оподаткування ПДВ.

 

Змінилося місце торгівлі – потрібна нова ліцензія

Роздрібна торгівля алкогольними напоями (за винятком столових вин) або тютюновими виробами може здійснюватися виробниками або суб’єктами господарювання всіх форм власності, виключно за наявності у них ліцензій на продаж зазначеної продукції

 Плата за ліцензію на роздрібну торгівлю алкогольними напоями, становить 8 000 гривень на кожний окремий, зазначений в ліцензії електронний контрольно-касовий апарат, що знаходиться у місці торгівлі; на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі – 2 000 гривень.

 На території сіл і селищ, за винятком тих, що знаходяться у межах території міст - 500 гривень на роздрібну торгівлю алкогольними напоями на кожний окремий, зазначений у ліцензії електронний контрольно-касовий апарат та 250 гривень - на роздрібну торгівлю тютюновими виробами на кожне місце торгівлі.

Плата за ліцензії на право роздрібної торгівлі провадиться щоквартально рівними частками і зараховується до місцевих бюджетів.

Акцентуємо увагу на тому, що у разі зміни відомостей щодо місця торгівлі, зазначених у виданій ліцензії, орган, який видав ліцензію, на підставі заяви суб’єкта господарювання протягом трьох робочих днів видає нову ліцензію, оформлену з урахуванням змін, що відбулися. Тобто, на нове місце торгівлі суб’єкт господарювання повинен придбавати нову ліцензію.

Чи може платник отримати копію податкової звітності у випадку її втрати?

Відповідно до ст.7 Закону України «Про доступ до публічної інформації» конфіденційна інформація - інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб’єктів владних повноважень, та яка може поширюватися у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов.

Розпорядники інформації, визначені частиною першою статті 13 Закону, які володіють конфіденційною інформацією, можуть поширювати її лише за згодою осіб, які обмежили доступ до інформації, а за відсутності такої згоди – лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини.

Стаття 10 Закону передбачає, що кожна особа має право, зокрема, доступу до інформації про неї, яка збирається та зберігається. Розпорядники інформації, які володіють інформацією про особу, зобов’язані, зокрема, надавати її безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених законом.

Отже, суб’єкт господарювання може отримати (завірити) копію звітності, що була раніше подана до контролюючого органу, у випадку її втрати.

Податківці Івано-Франківщини донарахували майже 1,7 млн. гривень за порушення при торгівлі алкоголем та тютюном

Фахівці Головного управління ДФС в Івано-Франківській області з початку року провели 158 перевірок суб’єктів господарювання, які здійснюють торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами. В ході проведення контрольно-перевірочних заходів виявлено 68 порушень вимог чинного законодавства у сфері обігу зазначених підакцизних товарів.

Зокрема, виявлено 21 факт торгівлі алкогольними напоями за цінами, нижчими від встановлених мінімальних оптово-відпускних або роздрібних  цін, 14 фактів торгівлі тютюновими виробами за цінами вищими від максимальних роздрібних цін, 14 фактів роздрібної торгівлі алкогольними напоями та тютюновими виробами без наявності ліцензій, 13 фактів реалізації алкогольних напоїв немаркованих марками акцизного податку, 4 факти реалізації алкогольних напоїв на розлив для споживання на місці у відділі магазину, який немає статусу суб’єкта господарювання громадського харчування та по одному випадку продаж тютюнових виробів з полиць самообслуговування та роздрібна торгівля тютюновими виробами поштучно.

Крім того, за продаж алкоголю та тютюну особам, які не досягли 18 років анульовано 12 ліцензій.

Загальна сума застосованих фінансових санкцій до суб’єктів господарювання-порушників законодавства  складає 1671,3 тис. гривень. 

Розроблено проект наказу „Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку”

На офіційному веб-порталі Державної фіскальної служби України (www.sfs.gov.ua) у підрозділі «Проекти регуляторних актів» розділу «Діяльність» розміщений проект наказу МФУ „Про внесення змін до форми декларації акцизного податку та Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку”.

Проектом передбачається викладення у новій редакції Порядку заповнення та подання декларації акцизного податку і форми декларації акцизного податку та додатків до неї, затверджених наказом МФУ від 23.01.15 № 14. 

Зауваження та пропозиції до зазначеного проекту наказу можна надсилати на адресу ДФС України: 04655, МПС, м. Київ - 53, Львівська площа, 8, e-mail: excise@sfs.gov.ua та МФУ: 01008, м. Київ-8, вул. Грушевського, 12/2, e-mail: pavlyuksg@minfin.gov.ua

Подавати документи для митного оформлення через «єдине вікно» потрібно в електронному вигляді

Із запровадженням в дію автоматизованої системи «єдиного вікна» підприємцям більше не потрібно привозити до митниць паперові копії документів для митного оформлення. Про це завив в.о. начальника Київської міської митниці ДФС Сергій Тупальський під час презентації роботи «єдиного вікна» на митному посту «Столичний».

«До вступу в дію постанови Кабінету міністрів України щодо «єдиного вікна» підприємці зобов’язані були прибувати до митних терміналів з паперовими копіями документів і проходити всі відповідні державні контролюючі органи. На сьогодні митні брокери, підприємці, митниці і контролюючі органи об’єднані в один електронний інтерфейс. Тому підприємцям не потрібно прибувати до митниць для подання документів. Все відбувається в електронному вигляді», – відзначив Сергій Тупальський.

За його словами, завдяки нововведеній системі підприємці мають змогу, не виходячи з дому, надати перелік всіх необхідних документів і завершити своє митне оформлення.

Посадовець також розповів, що на київській міській митниці митне оформлення товарів здійснюється в електронному вигляді в 97 відс. від усіх митних оформлень, а щоденно працівники митниці оформлюють близько 2 тис. митних декларацій.

Загалом, з початку поточного року митницею забезпечено до державного бюджету близько 20 млрд. грн., тобто щомісяця київські митники спрямовують 3 – 3,5 млрд. грн. до бюджету.

Нагадаємо, що з 1 серпня поточного року ДФС завершено розробку та розгорнуто все необхідне програмне забезпечення для функціонування «єдиного вікна». Воно складається з трьох частин: робочого місця митника, автоматів, які відповідають за прийняття повідомлень від декларанта та розсилку повідомлень за принципом «мовчазної згоди», та модуля для роботи суміжних служб.

 

Роман Насіров: «Єдине вікно» значно скоротить час митного оформлення

 «Єдине вікно» є ефективним інструментом спрощення митних процедур та скорочення часу митного оформлення. Про це заявив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час презентації роботи «Єдиного вікна» на митному посту «Столичний» Київської міської митниці ДФС.

«ДФС виконала доручення Прем’єр-міністра України та повністю підготувала систему «Єдине вікно» до запуску. Ще до 1 серпня наші IT-експерти повністю завершили розробку необхідного програмного забезпечення та ознайомили з особливостями роботи системи суміжні служби», - наголосив очільник відомства.

За його словами, реалізація цього проекту призведе до спрощення бюрократичних процедур та автоматизації процесів інформаційного обміну.

«Система повністю автоматизована та передбачає створення єдиної електронної бази даних, яка дозволяє різним службам контролю та митним органам в автоматичному режимі обмінюватись інформацією про вантаж, який проходить через кордон України», - пояснив Роман Насіров.

«Таким чином, тепер документи будуть подаватися лише в електронному вигляді. Крім того, завдяки введенню принципу «мовчазної згоди» отримати результати перевірок з боку контролюючих органів стане набагато швидше», - додав Голова ДФС.

Нагадаємо, час на прийняття рішення контролюючим органом щодо здійснення відповідного виду контролю при ввезені товару складає 4 робочі години. Якщо протягом 4 робочих годин з моменту отримання електронного повідомлення і необхідних сканованих копій документів від декларанта рішення щодо завершення відповідного виду контролю товарів не винесено, то воно приймається автоматично - за принципом«мовчазної згоди», і вноситься в інформаційну систему. Це рішення є підставою для завершення митного контролю та митного оформлення товарів.

 

Мирослав Продан: Ми очікуємо на зростання кількості користувачів «Єдиного вікна» серед підприємців

 

Єдине вікно – альтернативний варіант проведення процедури митного оформлення, який сьогодні діє поряд зі стандартною процедурою. Про це заявив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан під час презентації принципу роботи «Єдиного вікна» на митному посту «Столичний» Київської міської митниці ДФС.

«Ми регулярно зустрічаємось з нашими суб’єктами господарювання, які запитують, чи буде функціонувати митне оформлення «за старим» принципом. Єдине вікно – це як альтернативний варіант проведення процедури митного оформлення. Стандартна процедура не перестає існувати», - наголосив Мирослав Продан.

Він пояснив, що декларанти можуть подати документи як в «Єдине вікно», так і традиційним методом за старою технологією. Наразі триває перехідний період з впровадження «Єдиного вікна» для адаптації підприємців до цього нововведення.

«Сподіваюсь, що найближчим часом основна частина суб’єктів господарювання буде використовувати принцип «єдиного вікна» як основний і головний», - зазначив Мирослав Продан.

Нагадаємо,  ДФС з 1 серпня 2016 року завершено розробку та розгорнуто все необхідне  програмне забезпечення для функціонування  «Єдиного вікна». В єдину електронну систему об’єднані всі контролюючі органи на митниці (санітарно-епідеміологічний контроль, ветеринарно-санітарний, фітосанітарний, екологічний та радіологічний).

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 78 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz