Понеділок, 21.08.2017, 19:50
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Серпень » 10 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
07:22

При списанні простроченої кредиторської заборгованості необхідно відкоригувати податковий кредит

У платників ПДВ податковий кредит звітного періоду визначається виходячи з договірної (контрактної) вартості товарів/послуг та складається з сум податків, нарахованих (сплачених) протягом такого звітного періоду у зв'язку з:

- придбанням або виготовленням товарів (у тому числі при їх імпорті) та послуг;

- придбанням (будівництвом, спорудженням) основних фондів (основних засобів, у тому числі інших необоротних матеріальних активів та незавершених капітальних інвестицій у необоротні капітальні активи), у тому числі при їх імпорті.

Сума заборгованості одного платника податків перед іншим платником податків, що не стягнута після закінчення строку позовної давності, є безповоротною фінансовою допомогою.

Товари чи послуги, отримані платником ПДВ та неоплачені протягом терміну позовної давності, вважаються безоплатно отриманими, оскільки відсутній факт їх придбання. Тому у платника податку відсутнє право на податковий кредит щодо таких товарів/послуг.

Отже, якщо платник ПДВ при придбанні товарів/послуг на підставі отриманої податкової накладної сформував податковий кредит, але не оплатив їх протягом терміну позовної давності, то в податковому періоді, в якому відбувається списання кредиторської заборгованості, необхідно відкоригувати суму податкового кредиту, сформованого при отриманні неоплачених товарів/послуг.

Зменшення податкового кредиту здійснюється на підставі бухгалтерської довідки.

Зазначена норма визначена п. 198.3 ст.198 Податкового кодексу України та роз’яснена листом ДФС України від 29.06.2016 № 14038/6/99-99-15-03-02-15

 

Відпуск пального для власних потреб: чи необхідно сплачувати акцизний податок

 

У разі заправки пальним власної техніки через власні паливозаправні колонки, за відсутності розрахункових операцій, без застосування реєстраторів розрахункових операцій та у разі використання суб’єктами господарювання такого палива виключно для власних потреб, такі операції з відпуску пального не є операціями з реалізації пального. У такому випадку акцизний податок з роздрібного продажу підакцизних товарів не сплачується.

У випадку здійснення операцій з фізичного відпуску пального одночасно для заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій, об'єктом оподаткування акцизним податком з роздрібного продажу є операції з фізичного відпуску пального для заправки автотранспорту сторонніх організацій.

Нагадуємо, що акцизний податок з роздрібного продажу пального сплачується за специфічною ставкою 0,042 євро за кожний літр реалізованого (відпущеного) пального.

Більш детально з питанням сплати акцизного податку з роздрібного продажу підакцизних товарів у разі заправки як власної техніки, так і техніки сторонніх організацій можна ознайомитися у листі Державної фіскальної служби України від 20.07.2016 р. N 24565/7/99-99-15-03-03-17 «Про надання відповідей на актуальні запитання платників при реалізації пального»

 

АНУЛЬОВУЄТЕ СВІДОЦТВО ПЛАТНИКА ПДВ – НАРАХУЙТЕ ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ТА ПОВЕРНІТЬ ПЕРЕПЛАТУ З ЕЛЕКТРОННОГО РАХУНКУ

Відповідно до п.184.7 ст.184 ПКУ якщо товари/послуги, необоротні активи, суми податку по яких були включені до складу податкового кредиту, не були використані в оподатковуваних операціях у межах господарської діяльності, такий платник податку в останньому звітному (податковому) періоді не пізніше дати анулювання його реєстрації як платника податку зобов’язаний визначити податкові зобов’язання по таких товарах/послугах, необоротних активах виходячи із звичайної ціни відповідних товарів/послуг чи необоротних активів, крім випадків анулювання реєстрації як платника податку внаслідок реорганізації платника податку шляхом приєднання, злиття, перетворення, поділу та виділення відповідно до закону.

Крім того, в разі наявності переплати на момент ліквідації  платника ПДВ, відповідно до ст.200'п.8 ПКУ, після анулювання реєстрації платника податку залишок коштів на його рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість перераховується до бюджету, а такий рахунок закривається. Тому платнику, разом з декларацією за останній звітний період, необхідно подати Додаток 4 «ЗАЯВА про повернення суми бюджетного відшкодування та/або суми коштів на рахунку у системі електронного адміністрування податку на додану вартість платника податку, що перевищує суму, яка підлягає перерахуванню до бюджету» де зазначити реквізити рахунку на який буде повернуто переплату.

 

Доходи у вигляді дивідендів: правила оподаткування

 

Державна фіскальна служба України повідомила, що для застосування положень п.п. 140.4.1. п.140.4 ст. 140 Податкового кодексу України щодо коригування фінансового результату до оподаткування платниками податку на прибуток слід керуватись листом Міністерства фінансів України від 25.07.2016 №31-11130-09-10/21370.

Податкові консультації з питання коригування фінансового результату до оподаткування на суму нарахованих доходів від участі в капіталі інших платників податку на прибуток підприємств, платників єдиного податку четвертої групи та на суму нарахованих доходів у вигляді дивідендів, що підлягають виплаті від інших платників податків, застосовуються у частині, що не суперечить цьому роз’ясненню.

Таке роз’яснення викладене листом ДФС України від 04.08.2016 №26581/7/99-99-15-02-02-17.

 

 

Роман Насіров: Ми суттєво зменшили борг з відшкодування ПДВ

 

ДФС постійно працює над вдосконаленням митного законодавства. Зміни, які пропонуються фіскальною службою, стосуються в першу чергу адміністрування податків та спрощення декларацій. «Ми намагаємося покращити умови як для бізнесу, так і для окремих платників податків», - зазначив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров в ефірі «5 каналу».

За його словами, наразі зберігається позитивна тенденція збільшення відшкодованих сум ПДВ. «Ми суттєво зменшили борг по відшкодуванню ПДВ, почали зменшувати борг по переплаті податку на прибуток. Станом на 1 серпня було відшкодовано 48,2 млрд грн. податку на додану вартість. Таким чином, залишки невідшкодованих сум ПДВ поступово скорочуються», - підкреслив Роман Насіров.

Також Роман Насіров наголосив на результативності проведених заходів по боротьбі з митними правопорушеннями.«Результатом проведених заходів та реформ є збільшення надходжень та збільшення митної вартості – те, з чим були проблеми в попередні роки. Крім того, є хороші результати по скороченню часу митного оформлення», - зазначив очільник відомства.

Він підкреслив, що за результатами 7 місяців надходження до загального фонду Держбюджету склали 274,5 млрд грн.: «Не зважаючи на економічну ситуацію та підвищення Мінфіном планових показників дохідної частини бюджету на 2016 рік на 25% у порівнянні з останнім корегованим планом на 2015 рік, ДФС забезпечує стабільні надходження коштів до  Держбюджету. Більше того, за результатами січня-липня ми перевиконали заплановані Мінфіном показники на 3%».

«Загалом за останній час фіскальною службою було проведено велику роботу. Тільки за останні місяці ми запустили «Єдине вікно» та систему відеофіксації на митниці, сформовані та незабаром вийдуть на чергування мобільні групи. У нас є покроковий стратегічний план і ми рухаємося по ньому», - додав Голова ДФС.   

 

Роман Насіров: Створення міжрегіональної митниці ДФС – черговий крок до подолання корупції на місцях

 

Кабінет Міністрів України підтримав ініціативу Державної фіскальної служби та затвердив рішення про створення міжрегіональної митниці ДФС. Відповідне рішення було прийняте на засіданні Уряду.

Як повідомив Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров, створення окремого територіального підрозділу має на меті посилення боротьби з контрабандою та корупцією на митниці, підвищення ефективності митного контролю товарів та боротьби з митними правопорушеннями.

«Співробітники міжрегіональної митниці займатимуться аналізом ризиків і в разі необхідності виїжджатимуть без попередження на будь-яку митницю для оперативного втручання. На період їхнього перебування працівники відповідної митниці відсторонюються від виконання своїх обов’язків, а працівники міжрегіональної митниці починають діяти згідно з наданими їм повноваженнями», – зазначив Голова ДФС.

Зокрема, міжрегіональна митниця ДФС матиме право здійснювати повний митний контроль, перевіряти відомості у митних деклараціях та правильність нарахування митних платежів, виявляти та припиняти порушення законодавства як з боку суб’єктів ЗЕД, так і з боку працівників ДФС при здійсненні ними митних формальностей.

Роман Насіров також зауважив, що це забезпечить ефективну роботу по боротьбі з митними правопорушеннями, підвищить ефективність митного контролю товарів, що переміщуються через митний кордон України, та поліпшить результативність виконання завдань та функцій ДФС.

«Створення міжрегіональної митниці ДФС – черговий крок  до подолання корупції на місцях та одна з  реалізованих ініціатив у рамках реформування ДФС», – наголосив Роман Насіров.

«Ми проводимо системну роботу по реформуванню Служби, впроваджуються системи відеофіксації на митницях, в тестовому режимі проект вже працює, з 1 серпня розпочато роботу «єдиного вікна», сформовані міжвідомчі мобільні групи, які незабаром розпочнуть роботу. Все це дієві кроки для подолання корупції та полегшення умов ведення бізнесу», - додав Голова ДФС.

 

 

До форм книги обліку розрахункових операцій на РРО та книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю внесені зміни

 

До форм книги обліку розрахункових операцій на реєстратор розрахункових операцій та книги обліку розрахункових операцій на господарську одиницю внесені зміни.

Нові форми зазначених книг установлені Порядком реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженим наказом Міністерства фінансів України від 14.06.2016 № 547, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 05.07.2016 за № 920/29050 (далі - Наказ № 547).

Зокрема, затверджені форми книг ОРО передбачають відображення загальної суми розрахунків (графа 5), суми розрахунків, що оподатковуються податком на додану вартість (графа 6), суми розрахунків, що оподатковуються акцизним податком (графа 7), суми податку на додану вартість (графа 8), суми акцизного податку (графа 9).

Отже, на сьогодні перші, другі та наступні книги ОРО на РРО мають реєструватись виключно за новими формами.

Щодо можливості продовження застосування суб’єктами господарювання та перереєстрації книг ОРО на РРО, які були зареєстровані за формами, встановленим у додатку 1 до Порядку реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 28.08.2013 № 417, зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 19.09.2013 за № 1618/24150, що втратив чинність, повідомляємо таке.

Пунктом 3 Наказу № 547 установлено, що вимоги до форми і змісту книг ОРО та розрахункових книжок у частині відображення інших податків (зборів), крім податку на додану вартість, не поширюються на здійснення у них записів про рух готівки та про суми розрахунків на підставі розрахункових документів, що друкуються РРО, версії внутрішнього програмного забезпечення яких включені до Державного реєстру РРО, до набрання чинності цим наказом.

Виходячи із зазначеного порядку та підстав для перереєстрації, скасування реєстрації, реєстрації другої та наступних книг ОРО на РРО, суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги ОРО на РРО за старою формою до першої із подій: закінчення книги ОРО, завершення строку служби або припинення застосування відповідного РРО, виникнення підстав для перереєстрації або скасування реєстрації книги. Такі книги дозволяється перереєстровувати лише у перехідний період - протягом місяця після набрання чинності Наказом № 547. Після спливу зазначеного терміну у разі виникнення підстав для перереєстрації книг ОРО здійснюється реєстрація другої або наступної книги ОРО на РРО за новою формою.

При цьому суб'єкти господарювання, діяльність яких пов’язана з реалізацією підакцизних товарів, у касових чеках яких обов’язковим реквізитом є дані про акцизний податок, використовуючи раніше зареєстровані книги ОРО (за старою формою), здійснюють у них записи таким чином:

1)      у назвах граф 6, 7 книги ОРО за старою формою слід дописати знак «/» та відповідно слова «за ставкою акцизного податку», «сума акцизного податку»;

2)      за наявності розрахункових операцій за товари підакцизної групи послідовно вносяться:

у графу 6 - суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою податку на додану вартість, «/», суми розрахунків, що оподатковуються за ставкою акцизного податку;

у графу 7 - сума ПДВ», «/», сума акцизного податку.

Водночас слід зауважити, що ведення у такий спосіб книги ОРО є незручним і ДФС рекомендує зазначеним суб’єктам господарювання звернутись до органу ДФС за місцем реєстрації книги для реєстрації другої та наступної книги ОРО на РРО за новою формою. З причини зміни форми книги така реєстрація може бути здійснена у будь-який час.

У суб’єктів господарювання, діяльність яких не пов’язана з реалізацією підакцизних товарів, касові чеки, що друкуються РРО, не містять даних про акцизний податок та відповідні графи 7, 9 книги ОРО будуть не заповненими. Відповідно зазначені суб’єкти господарювання можуть продовжувати використовувати раніше зареєстровані книги ОРО без внесення до них будь- яких змін, але лише до виникнення зазначених вище підстав для припинення використання книги.

 Довідково: лист ДФС України від 05.08.2016 № 26665/7/99-99-08-01-03-17 «Про нові форми книг  ОРО на РРО та книг ОРО на ГО».

У ЗІР запроваджено новий розділ про ставки податків

 

Для зручності платників податків в Загальнодоступному інформаційно-довідковому ресурсі (ЗІР), який функціонує на веб-порталі ДФС, з липня поточного року запроваджено новий розділ «Ставки податків і зборів». Про це розповів в.о. директора Інформаційно-довідкового департаменту ДФС Андрій Кушнір.

«Новий розділ створено для зручного пошуку та аналізу інформації про ставки загальнодержавних та місцевих податків і зборів, єдиного внеску, оподаткування товарів в залежності від обраного митного режиму. Отримати необхідну інформацію суб’єкти господарювання можуть оперативно, у будь-який час», – підкреслив Андрій Кушнір.

Посадовець також відзначив, що тематичні розділи ЗІР користуються популярністю серед платників податків. Так, зокрема, за допомогою Бази знань відвідувачі порталу самостійно знаходять відповіді на запитання, які їх цікавлять. За 7 місяців поточного року цією послугою скористалися майже 2 млн. клієнтів. Порівняно з відповідним періодом минулого року їх кількість зросла на 33,9 відс.

Крім того, у ЗІР функціонують розділи: «Необхідно знати», «Актуальні запитання», «Останні зміни в законодавстві», «Інтерактивна мапа», які дозволяють оперативно та у зручній формі отримувати актуальну інформацію щодо змін у податковому, митному та іншому законодавстві, контроль за додержанням якого покладено на ДФС.

За допомогою цих сервісів користувачі також можуть дізнатися про терміни подання звітності та сплати податків (зборів), користуватися можливістю покрокового пошуку інформації, розміщеної в інтерактивних мапах за напрямами «Митна справа», «Єдиний соціальний внесок» та «ПДФО», здійснювати перегляд 10 найактуальніших запитань, з якими платники податків найчастіше звертались до Контакт-центру за попередній день, та відповідей на них.

«Якщо платник не отримав необхідної інформації або має додаткові запитання в ЗІР передбачена функція зв’язку з оператором кол-центру ДФС. У розділі «Контакт-центр ДФС» розташовано номер телефону «0-800-501-007», при натисканні на який в комунікаційних пристроях (телефон, планшет) або комп’ютерах відбувається з’єднання з IVR Контакт-центру ДФС», – сказав Андрій Кушнір.

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 92 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz