П'ятниця, 23.06.2017, 12:17
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Серпень » 3 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
07:26

Відповідальність особи, що підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, та своєчасно не зареєструвалась
Відповідно до ст. 183 ПКУ будь – яка особа, яка підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, подає до контролюючого органу за своїм місцезнаходженням реєстраційну заяву,   не пізніше 10 числа календарного місяця, що настає за місяцем, в якому вперше досягнуто обсягу оподатковуваних операцій понад1 млн.грн.
Якщо особа, що підлягає обов’язковій реєстрації як платник ПДВ, не подала своєчасно Заяву та, відповідно, не зареєструвалася як платник ПДВ, контролюючий орган зобов’язаний самостійно за результатами проведення документальної перевірки визначити суму податкового зобов’язання з ПДВ без врахування сум податку, нарахованих під час придбання товарів/послуг, та застосувати штраф у розмірі 25 відсотків (50 відсотків – при повторному порушенні) суми такого зобов’язання.

Прийняли для проходження виробничої практики студента, 50% зарплати віддайте навчальному закладу


Відповідно до частини четвертої ст.53 Закону України від 23 травня 1991 року № 1060-ХІІ «Про освіту» із змінами та доповненнями на час виробничого навчання, практики учням і студентам забезпечуються робочі місця, безпечні та нешкідливі мови праці.
П’ятдесят відсотків заробітної плати за виробниче навчання і виробничу практику учнів, слухачів професійно-технічних навчальних закладів направляється на рахунок навчального закладу для здійснення його статутної діяльності, зміцнення навчально-матеріальної бази, на соціальний захист учнів, слухачів, проведення культурно-масової і фізкультурно-спортивної роботи.
При нарахуванні заробітної плати студентам, які проходять практику на підприємстві згідно з договором, підприємство, як податковий агент, зобов’язане утримати із суми такого доходу податок на доходи фізичних осіб за ставкою 18 відс. та перерахувати його до бюджету у порядку, встановленому ст.168
 
 
Тимчасова митна декларація не є підставою для формування податкового кредиту

У випадку відсутності точних відомостей про характеристики товару, необхідних для заповнення митної декларації у звичайному порядку, декларант або уповноважена ним особа може подати тимчасову митну декларацію на такі товари за умови, що вона містить дані, достатні для поміщення їх у заявлений митний режим, та під зобов'язання про подання додаткової декларації у строк не більше 45 днів з дати оформлення тимчасової митної декларації.
У разі подання тимчасової митної декларації декларант або уповноважена ним особа повинні протягом строків, визначених Митним кодексом України (далі - Кодекс), подати додаткову декларацію, яка містить точні відомості про товари, задекларовані за тимчасовою митною декларацією, що подавалися б у разі декларування цих товарів за митною декларацією, заповненою у звичайному порядку.
Таким чином, нормами та положеннями Кодексу тимчасова митна декларація не визнається як документ, подання якого завершує митне оформлення випуску товарів для вільного обігу на митній території України.
Податковим кодексом України визначено, що у разі ввезення товарів на митну територію України документом, що посвідчує право на віднесення сум податку до податкового кредиту, вважається митна декларація, оформлена відповідно до вимог законодавства, яка підтверджує сплату податку.
Крім того, не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв'язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені зареєстрованими в Єдиному реєстрі податкових накладних податковими накладними чи не підтверджені митними деклараціями, іншими документами.
Таким чином, при здійсненні операцій із ввезення товарів на митну територію України формування податкового кредиту з податку на додану вартість здійснюється лише за умови наявності належним чином оформленої митної декларації.
З роз’ясненням щодо порядку формування податкового кредиту на підставі тимчасової митної декларації можна ознайомитися улисті Державної фіскальної служби України від 23.06.2016 № 13856/6/99-99-15-03-02-15.
 
 
ДФС контролюватиме власників РРО з понадмільйонними прибутками по-новому


Уряд затвердив порядок контролю за обсягом доходу платників єдиного податку другої і третьої груп – фізичних осіб – підприємців, досягнення якого (понад 1 млн грн) вимагає застосування реєстраторів розрахункових операцій. Рішення прийняте для реалізації норм Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких законів України щодо застосування реєстраторів розрахункових операцій».
Передбачається, що прийняття постанови від 13 липня 2016 р. № 439 забезпечить єдиний механізм контролю за перевищенням платниками єдиного податку вказаного обсягу доходу, що сприятиме створенню прозорих та рівних умов здійснення підприємницької діяльності. Контроль здійснюватиметься органами фіскальної служби шляхом: використання наявних у них інформаційних ресурсів, звернень до платників податків про подання податкової інформації, проведення зустрічних звірок та перевірок відповідно до вимог Податкового кодексу України.
Згідно з Порядком, для визначення граничного обсягу доходу враховуються в сукупності усі види доходів, які отримані платником єдиного податку від провадження підприємницької діяльності протягом календарного року незалежно від обраних видів діяльності.
 
 
Суб’єкти господарювання – платники єдиного податку повинні сплачувати ПДВ при ввезенні (імпорті) товарів


Суб’єкти господарювання – платники єдиного податку, не зареєстровані як платники ПДВ, повинні сплачувати ПДВ при ввезенні (імпорті) товарів на митну територію України під час митного оформлення таких товарів без реєстрації  платником такого податку.
 Відповідно до п. 180.1 ст. 180 р. V Податкового кодексу України від 2 грудня 2010 року №2755-VI (далі – ПКУ) для цілей оподаткування платником податку є, зокрема, будь-яка особа, що ввозить товари на митну територію України в обсягах, які підлягають оподаткуванню, та на яку покладається відповідальність за сплату податків у разі переміщення товарів через митний кордон України відповідно до Митного кодексу України.
 Згідно з п. 181.2 ст. 181 р. V ПКУ якщо особи, не зареєстровані як платники податку, ввозять товари на митну територію України в обсягах, що підлягають оподаткуванню згідно із законом, такі особи сплачують ПДВ під час митного оформлення товарів без реєстрації як платники такого податку.
 Довідково: Загальнодоступний інформаційно –довідковий ресурс (категорія 101.01.01).
Податковий (звітний) період для платників податку на прибуток підприємств


Податковими (звітними) періодами для податку на прибуток підприємств, є календарні: квартал, півріччя, три квартали, рік. Податкова декларація розраховується наростаючим підсумком.
Податкові декларації за відповідні звітні (податкові) періоди: квартал, півріччя, три квартали та рік подаються протягом 40 календарних днів, що настають за останнім днем звітного податкового кварталу.
Разом з тим, для окремих категорій платників податку встановлено річний податковий (звітний) період, а саме:
- платників податку, які зареєстровані протягом звітного (податкового) року (новостворені), що сплачують податок на прибуток на підставі річної податкової декларації за період діяльності у звітному (податковому) році;
- виробників сільськогосподарської продукції;
- платників податку, у яких річний дохід від будь-якої діяльності (за вирахуванням непрямих податків), визначений за показниками Звіту про фінансові результати (Звіту про сукупний дохід), за попередній річний звітний (податковий) період, не перевищує 20 млн. грн
Подання декларації за річний податковий (звітний) період здійснюється протягом 60 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) року.
Зазначена норма встановлена п. 137.4 та 137.5 ст. 137 Податкового кодексу України.
 
Платники податку на прибуток одночасно з декларацією повинні надавати фінансову звітність


Платники податку на прибуток (крім малих підприємств) подають разом з відповідною податковою декларацією за календарний квартал, півріччя, три квартали квартальну фінансову звітність, яка включає: - баланс; - звіт про фінансові результати.
Разом з податковою декларацією за рік платники подають річну фінансову звітність, яка включає: - баланс, - звіт про фінансові результати, - звіт про рух грошових коштів, - звіт про власний капітал; - примітки до звітів.
Платники податку на прибуток - малі підприємства подають разом із річною податковою декларацією скорочену за показниками фінансову звітність у складі: - балансу; - звіту про фінансові результати.
Зазначена норма передбачена п. 46.2 ст. 46 Податкового кодексу та ст. 11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-XIV.
 
Мирослав Продан: Встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались

 ознайомитися на веб-порталі ДФС.
 

Мирослав Продан: У рамках впровадження «єдиного вікна» ДФС розпочала низку семінарів для контролюючих органів

З 1 серпня набрала чинності постанова Кабінету Міністрів України «Деякі питання реалізації принципу «єдиного вікна» під час здійснення митного, санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю» від 25 травня 2016 року № 364, якою запроваджується митне оформлення товарів і транспортних засобів за принципом «єдиного вікна».
Відповідно до цієї постанови, ДФС, державні органи, уповноважені на здійснення санітарно-епідеміологічного, ветеринарно-санітарного, фітосанітарного, екологічного, радіологічного та інших видів державного контролю та суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності взаємодіятимуть за принципом «єдиного вікна» із застосуванням інформаційно-телекомунікаційної системи ДФС.
Для ефективного впровадження «єдиного вікна» в ДФС розпочато проведення низки семінарів для представників контролюючих органів щодо функціонування системи електронної взаємодії.  Так, 1 серпня відбувся семінар для адміністраторів інформаційних систем контролюючих органів, під час якого учасників ознайомили з порядком адміністрування користувачів системи.
«Всі державні органи, які разом із митницями здійснюють відповідні види контролю, користуватимуться цією автоматизованою системою, оскільки інформаційний обмін з цими органами буде здійснюватися виключно в електронному вигляді», – підкреслив в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.
За його словами, суб’єкти зовнішньоекономічної діяльності надаватимуть до митниці відповідний пакет документів, а всі необхідні дозволи від інших органів щодо ввезення продукції будуть отримуватися автоматично в електронному вигляді. У разі надходження такого дозволу митне оформлення товарів здійснюватиметься у встановлений час.
«Ми фактично виключили «людський фактор». Адже у разі необхідності отримання якогось дозвільного документу система автоматично робитиме запит, а відповідно і зменшаться корупційні ризики. На отримання рішення є лише 4 години. Саме за цей час має бути визначено, чи підлягає товар митному оформленню, чи ні», – зазначив Мирослав Продан.
Він також підкреслив, що запровадження «єдиного вікна», а, відповідно, і спрощення бюрократичних процедур, та автоматизація процесів інформаційного обміну є одним із кроків реформування української митниці.
«Впевнений, що завдяки цим та іншим новаціям, над якими наразі працюють фахівці фіскальної служби, ми зможемо кардинально змінити роботу української митниці», – наголосив Мирослав Продан.
 
 
Мирослав Продан: Встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались
Про новації законодавства, які сприятимуть розвитку ринку вживаних транспортних засобів розповів в.о. заступника Голови ДФС Мирослав Продан.
Так, з 1 серпня 2016 року набирає чинності Закон України № 1389, відповідно до якого тимчасово, до 31 грудня 2018 року, встановлені знижені ставки акцизного податку на легкові автомобілі, що використовувались.
На такі авто при їх митному оформленні у 36 графі декларації зазначається код пільги «172».
«Норма цього Закону поширюється у випадку, якщо вживане авто ввозиться на територію України не більше 1 разу на рік, та стосується двох категорій осіб: які ввозять легкові автомобілі для власного використання або ввозять легкові автомобілі на користь інших осіб. В інших випадках знижені ставки акцизного податку не застосовуються», - наголосив Мирослав Продан.
За його словами, нормами закону також встановлено, що знижені ставки акцизного податку не застосовуються, якщо легкові автомобілі мають походження або ввозяться з країни, визнаної державою-окупантом та/або державою-агресором по відношенню до України.
Він звернув увагу, що документами, які підтверджують країну походження товару, є сертифікат або декларація про походження товару, засвідчена декларація про походження товару, сертифікат про регіональне найменування товару.
У разі, якщо в документах про походження товару є розбіжності у відомостях про країну походження товару або встановлено інші відомості про країну походження товару, ніж ті, що зазначені у документах, декларант або уповноважена ним особа має надати додаткові відомості для підтвердження країни походження товару.
Довідково.
Додаткові  відомості – це відомості, які містяться в товарних накладних, пакувальних листах, відвантажувальних специфікаціях, сертифікатах (відповідності, якості, фітосанітарних, ветеринарних тощо), митній декларації країни експорту, паспортах, технічній документації та інших матеріалах, що можуть бути використані для підтвердження країни походження товару.
Якщо ж товари ввозяться громадянами та оподатковуються за єдиною ставкою мита, документи, які підтверджують країну походження товару, не вимагаються.
Крім того, до відомостей про походження транспортного засобу може бути віднесений його ідентифікаційний номер – VIN-код, інформація про який зазначається у технічному паспорті на транспортний засіб та надається виробником транспортному засобу з метою його ідентифікації. Складається він із 17 символів.
Під час оформлення у Посвідченні про реєстрацію транспортного засобу посадовою особою митниці здійснюється відповідна відмітка про обмеження щодо відчуження транспортного засобу протягом 365 днів з дня його реєстрації у відповідності до Закону № 1389.
З більш детальним роз’ясненням можна ознайомитися на веб-порталі ДФС.
 
Подовжено строки для розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів


Повідомляємо, що 29.07.2016 набрала чинності постанова Правління Національного банку України від 28 липня 2016 року № 361 «Про внесення змін до деяких нормативно-правових актів Національного банку України» (далі – Постанова № 361).
Зокрема, Постановою № 361 внесено зміни до постанови Правління Національного банку України від 07 червня 2016 року № 342 «Про врегулювання ситуації на грошово-кредитному та валютному ринках України». Відтепер  граничні строки для розрахунків за операціями з експорту та імпорту товарів подовжено з 90 до 120 днів.
Крім того, шляхом внесення змін до постанови Правління Національного банку України від 23 лютого 2015 року № 124 «Про особливості здійснення деяких валютних операцій», полегшено умови для здійснення платежів за імпортними контрактами клієнтів, у тому числі авансових платежів. До внесення відповідних змін використовувалась виключно акредитивна форма розрахунків, якщо сума платежу перевищувала 500 тис. дол. США. Відтепер така вимога розповсюджується лише на платежі на суму понад 1 млн. дол. США.
Довідково: Постанову № 361 опубліковано 28.07.2016 на офіційному інтернет-представництві Національного банку України (http://www.bank.gov.ua).

 

Категорія: Статистика інформує | Переглядів: 81 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Серпень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz