Вівторок, 22.08.2017, 05:40
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2016 » Липень » 26 » Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
Городенківське відділення Тисменицької ОДПІ інформує
08:34

Оподаткування товарів, що переміщуються громадянами у несупроводжуваному багажі

Товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких не перевищує еквівалент 150 євро, що переміщуються у несупроводжуваному багажі, підлягають усному декларуванню на підставі товаросупровідних документів та не є об’єктами оподаткування митними платежами.
 Якщо сумарна фактурна вартість зазначених товарів перевищує еквівалент 150 євро, але не перевищує еквівалент 10000 євро, або такі товари переміщуються (пересилаються) без дотримання умов, передбачених частиною п’ятою ст. 374 Митного кодексу України, то вони підлягають письмовому декларуванню в порядку, встановленому для громадян, та оподатковуються ввізним митом за ставкою 10% та податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України. Базою оподаткування для таких товарів є частина їх сумарної фактурної вартості, що перевищує еквівалент 150 євро.
 Товари (крім підакцизних), сумарна фактурна вартість яких перевищує еквівалент 10000 євро, що переміщуються на митну територію України в несупроводжуваному багажі, підлягають декларуванню та митному оформленню з поданням митної декларації, передбаченої законодавством України для підприємств, а також дозволів (ліцензій), сертифікатів відповідності чи свідоцтв про визнання відповідності у випадках, установлених законодавством України для суб’єктів зовнішньоекономічної діяльності, та оподатковуються ввізним митом за повними ставками Митного тарифу України і податком на додану вартість за ставкою, встановленою Податковим кодексом України.
 
 
Особливості оподаткування податком на додану вартість вживаних транспортних засобів
 
 Державна фіскальна служба України у зв’язку з набранням чинності з 1 червня 2016 року Закону України від 2 квітня 2016 року №1084-VIII «Про внесення змін до статті 189 Податкового кодексу України щодо стимулювання розвитку вживаних товарів» повідомила про особливості оподаткування податком на додану вартість операцій з постачання вживаних транспортних засобів.
  Зокрема, роз’яснено поняття «вживаний транспортний засіб», звернено увагу на порядок визначення бази оподаткування ПДВ при здійсненні платником податку операцій з постачання вживаних транспортних засобів та визначення бази оподаткування ПДВ та податкових зобов’язань з ПДВ при здійсненні платником податку операцій з постачання вживаних транспортних засобів, придбаних у лізингової компанії (лізингодавця) – платника ПДВ, які були раніше повернуті фізичними особами – неплатниками ПДВ (лізингоодержувачами) у зв’язку з невиконанням умов договору.
 
  Детальніше про це йдеться у листі ДФС України від 18.07.2016 №24269/7/99-99-15-03-02-17.

За яких умов продавець може зменшити податкові зобов’язання

 Якщо після постачання товарів/послуг здійснюється будь-яка зміна суми компенсації їх вартості або при поверненні постачальником суми попередньої оплати, суми податкових зобов’язань та податкового кредиту постачальника та отримувача підлягають відповідному коригуванню.
 Розрахунок коригування, складений постачальником товарів/послуг до податкової накладної, яка видана їх отримувачу, підлягає реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН):
 - постачальником (продавцем) товарів/послуг, якщо передбачається збільшення суми компенсації їх вартості на користь такого постачальника або якщо коригування кількісних та вартісних показників у підсумку не змінює суму компенсації;
 - отримувачем (покупцем) товарів/послуг, якщо передбачається зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, для чого постачальник надсилає складений розрахунок коригування отримувачу.
 Розрахунки коригування, складені платником податку до податкових накладних, що не видаються отримувачу, що складені до 1 лютого 2015 року, а також складених під час отримання послуг від нерезидента, місцем постачання яких визначено митну територію України, підлягають реєстрації в ЄРПН таким платником податку.
 Відповідно до статті 192 Податкового кодексу України, якщо внаслідок такого перерахунку відбувається зменшення суми компенсації на користь постачальника, то:
 а) постачальник відповідно зменшує суму податкових зобов’язань за результатами податкового періоду, протягом якого був проведений такий перерахунок;
 б) отримувач відповідно зменшує суму податкового кредиту за результатами такого податкового періоду в разі, якщо він зареєстрований як платник податку на дату проведення коригування, а також збільшив податковий кредит у зв’язку з отриманням таких товарів/послуг.
 Постачальник має право зменшити суму податкових зобов’язань лише після реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування до податкової накладної.
 Якщо розрахунок коригування до податкової накладної не зареєстрований в ЄРПН, то підстави для зменшення податкових зобов’язань у постачальника (продавця) відсутні.
 Порушення платниками податку на додану вартість граничних термінів реєстрації податкових накладних, що підлягають наданню покупцям - платникам ПДВ, та розрахунків коригування до таких податкових накладних в ЄРПН, тягнуть за собою накладення штрафу на платників ПДВ, на яких покладено обов’язок щодо такої реєстрації.
 Отже, у разі порушення граничних термінів реєстрації в ЄРПН розрахунку коригування, яким передбачено зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг їх постачальнику, штрафна санкція застосовується до покупця (отримувача) товарів/послуг.
 
 
 
Роман Насіров: Запровадження системи відеофіксації підвищить ефективність митного контролю
 
 Про процедуру проведення фото- і відеофіксації на митних постах розповів Голова Державної фіскальної служби України Роман Насіров під час презентації пілотного проекту з використання індивідуальних портативних відеокамер у пункті пропуску для повітряного сполучення «Бориспіль-аеропорт».
 «Передбачається поетапне впровадження обов’язкової відеофіксації процесу проведення огляду шляхом використання посадовими особами митниць індивідуальних портативних відеокамер по мірі забезпечення ними відповідних підрозділів. Ця ініціатива дозволить підвищити ефективність митного контролю», - зазначив Голова ДФС.
 «Камери будуть у кожного інспектора. При проведенні кожного огляду посадова особа буде представлятися на відеокамеру та представляти всіх присутніх, які будуть залучені до його проведення, у тому числі представників правоохоронних органів, якщо цей огляд проводиться за їхньою ініціативою.
 Митний огляд з обов’язковим коментарем співробітниками своїх дій буде зніматися безперервно на відеокамеру, інформація з якої передаватиметься на центральний сервер. Сам інспектор не буде мати доступу до записаної інформації», - пояснив принцип роботи відеореєстраторів Роман Насіров.
 Передбачається, що об’єктом відеофіксації будуть будь-які товари, транспортні засоби, що переміщуються через митний кордон України; посадові особи ДФС, інших контролюючих та правоохоронних органів, які беруть участь у проведенні огляду; документи, необхідні для здійснення митного контролю; засоби забезпечення ідентифікації, накладені на документи, товари, транспортні засоби; території та приміщення складів тимчасового зберігання, митних складів, магазинів безмитної торгівлі, що підлягають митному контролю.
 За словами Романа Насірова, зберігатиметься інформація на носії буде не менше 3 місяців. Впровадження таких заходів необхідно для профілактики зловживань службовим становищем і корупції.
 «Матеріали з відеореєстраторів, які формуватимуться на центральному сервері ДФС, будуть доступні для підрозділів внутрішньої безпеки фіскальної служби, НАБУ, СБУ, Нацполіції  для перевірки дотримання законності при проведенні огляду», - наголосив очільник відомства.   
 
Чи обов’язково платник податків повинен використовувати печатки?
 
  Законом України від 15 квітня 2014 року № 1206-VII «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо спрощення порядку відкриття бізнесу» внесені зміни до низки кодексів та законів України, які спрямовані, зокрема, на перехід до добровільності використання печаток суб’єктами господарювання приватного права.
 Зокрема, п. 4 ст. 62 Господарського кодексу України визначено, що підприємство є юридичною особою, має відокремлене майно, самостійний баланс, рахунки в установах банків та може мати печатки.
 Особливості статусу громадянина як суб’єкта господарювання визначаються ст. 128 ГКУ, яка не містить вимог щодо обов’язкової наявності печатки у суб’єкта господарювання.
 Нагадаємо, нормативно-правові акти з питань оподаткування не передбачають обов’язку платника податків повідомляти контролюючі органи про отримання або знищення печатки.
 Форми документів, які подаються до контролюючого органу (заяви, повідомлення, податкові декларації тощо), передбачають засвідчення підпису фізичної особи – підприємця або посадових осіб – юридичної особи печаткою за її наявності.
 
 
З 1 липня оновлено заяви за формами № 1-ПДВ та 3-ПДВ
 
 Наказом МФУ від 25.05.2016 р. №503 "Про затвердження змін до деяких нормативно-правових актів Міністерства фінансів України" внесено зміни до:
 - заяви про реєстрацію платником ПДВ (форма № 1-ПДВ);
 - заяви про анулювання платника ПДВ (форма № 3-ПДВ).
 Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування (опубліковано в «Офіційному віснику України» 01.07.2016 р. №49).
 Отже з 1 липня 2016 року відповідні додатки до заяв "Причини реєстрації платником податку на додану вартість або критерії, за якими платник відповідає вимогам розділу V Кодексу" та "Причини анулювання реєстрації платника податку на додану вартість" подавати не потрібно.
 
 
 
Щодо відображення у податковому обліку витрат, які не підтверджені первинними документами
 

 Відповідно до п. 44.1 ст. 44 Податкового кодексу України (далі – Кодекс) для цілей оподаткування платники податків зобов’язані вести облік доходів, витрат та інших показників, пов’язаних з визначенням об’єктів оподаткування та/або податкових зобов’язань, на підставі первинних документів, регістрів бухгалтерського обліку, фінансової звітності, інших документів, пов’язаних з обчисленням і сплатою податків і зборів, ведення яких передбачено законодавством.
 Платникам податків забороняється формування показників податкової звітності, митних декларацій на підставі даних, не підтверджених документами, що визначені абзацом першим цього пункту.
 Для обрахунку об’єкта оподаткування платник податку на прибуток використовує дані бухгалтерського обліку та фінансової звітності щодо доходів, витрат та фінансового результату до оподаткування (п. 44.2 ст. 44 Кодексу).
 Згідно з п.п. 134.1.1 п. 134.1 ст. 134 Кодексу об’єктом оподаткування є прибуток із джерелом походження з України та за її межами, який визначається шляхом коригування (збільшення або зменшення) фінансового результату до оподаткування (прибутку або збитку), визначеного у фінансовій звітності підприємства відповідно до національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку або міжнародних стандартів фінансової звітності, на різниці, які виникають відповідно до положень розділу III «Податок на прибуток підприємств» Кодексу.
 Правові засади регулювання, організації, ведення бухгалтерського обліку визначені Законом України від 16 липня 1999 року №996-XIV «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» (далі – Закон №996).
 Регулювання питань методології бухгалтерського обліку та фінансової звітності здійснюється Міністерством фінансів України, яке затверджує національні положення (стандарти) бухгалтерського обліку, інші нормативно-правові акти щодо ведення бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності (п. 2 ст. 6 Закону № 996).
 Таким чином, підтверджуючі первинні документи складаються відповідно до вимог бухгалтерського обліку. З питань щодо правильного оформлення первинних документів необхідно звертатись до Міністерства фінансів України.
 Водночас ст. 1 Закону №996 визначено, що первинний документ – це документ, який містить відомості про господарську операцію та підтверджує її здійснення, а господарська операція – це дія або подія, що викликає зміни у структурі активів та зобов’язань, власному капіталі підприємства. Згідно зі ст. 9 Закону №996 підставою для бухгалтерського обліку господарських операцій є первинні документи, які фіксують факти здійснення цих операцій. Первинні документи мають бути складені під час здійснення господарської операції, а якщо це неможливо – безпосередньо після її закінчення.
 Первинні та зведені облікові документи повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву документа (форми); дату і місце складання; назву підприємства, від імені якого складено документ; зміст та обсяг господарської операції, одиницю виміру господарської операції; посади осіб, відповідальних за здійснення господарської операції і правильність її оформлення; особистий підпис, аналог власноручного підпису або підпис, прирівняний до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронний цифровий підпис», або інші дані, що дають змогу ідентифікувати особу, яка брала участь у здійсненні господарської операції.
 З урахуванням зазначеного, а також висновків, викладених у листі Вищого адміністративного суду України  від 02.06.2011 №742/11/13-11, для підтвердження даних податкового обліку можуть братися до уваги лише первинні документи, складені в разі фактичного здійснення господарської операції та за наявності всіх формальних реквізитів таких документів, передбачених чинним законодавством.
 (Лист ДФС України від 09.06.2016 №12672/6/99-99-15-02-02-15 розміщено на офіційному веб – порталі ДФС України за посиланням: http://sfs.gov.ua/baneryi/podatkovi-konsultatsii/konsultatsii-dlya-yuridichnih-osib/print-68713.html
 
 
Тисменницька  ОДПІ  повідомляє, що
 
останній день сплати:
 - ПДВ за червень 2016 року платниками, в яких базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному місяцю;
 - акцизного податку за червень 2016 року;
 - податку на доходи фізичних осіб з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень 2016 року;
 - податку на доходи фізичних осіб із загальної суми процентів, нарахованих за червень 2016 року на поточний або депозитний банківський рахунок; на вклади членів кредитної спілки;
 - військового збору з нарахованого, але не виплаченого доходу за червень 2016 року;
 - податку на доходи фізичних осіб зазначеного у річній податковій декларації про майновий стан і доходи фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність та громадянами;
 - військового збору зазначеного у річній податковій декларації про майновий стан і доходи фізичними особами, які провадять незалежну професійну діяльність та громадянами;
 - авансового внеску з податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, юридичними особами за ІІ квартал 2016 року;
 - авансового внеску з транспортного податку юридичними особами за ІІ квартал 2016 року;
 - єдиного податку платниками четвертої групи за ІІ квартал 2016 року;
 - рентної плати за червень 2016 року за:
 - користування надрами при видобуванні вуглеводневої сировини;
 
 - користування радіочастотним ресурсом України;
 -транспортування нафти і нафтопродуктів магістральними нафтопроводами та нафтопродуктопроводами територією України;
 - транзитне транспортування трубопроводами аміаку територією України;
 - плати за землю за червень 2016 року.
 
Фізичними особами такий податок сплачується протягом 60 днів з дня вручення контролюючим органом податкового повідомлення-рішення

 

Категорія: Державна податкова інспекція | Переглядів: 71 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Липень 2016  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2017Хостинг від uCoz