Неділя, 22.04.2018, 04:37
Городенківська РДА
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Розділи новин
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Головна » 2015 » Червень » 10 » ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ДПІ У ГОРОДЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ ЗА СІЧЕНЬ – ЧЕРВЕНЬ 2014 РОКУ
ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ДПІ У ГОРОДЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ ЗА СІЧЕНЬ – ЧЕРВЕНЬ 2014 РОКУ
07:31

 

ДОВІДКА ПРО ПІДСУМКИ РОБОТИ ДПІ У ГОРОДЕНКІВСЬКОМУ РАЙОНІ ЗА СІЧЕНЬ – ЧЕРВЕНЬ 2014 РОКУ

Протягом І півріччя 2014 року у результаті заходів, вжитих державною податковою інспекцією у Городенківському районі до зведеного бюджету при доведених індикативах в сумі 19 291,1 тис грн., забезпечено збір в сумі 22 142,2 тис. грн., що становить 114,8 відсотка виконання, або на 2 851,1 тис.грн. більше доведених завдань та на 960,1 тис.грн. більше рівня поступлень січня-червня 2013 року, тобто при минулорічному плані 18 867,1 тис.грн., фактично надійшло 21 182,1 тис.грн., отже виконання надходжень за 6 місяців 2013 року склало 112,3 %.
Рівень виконання індикативних показників загального фонду державного бюджету склав 102,7 відсотка (при доведених індикативах в сумі 2150,5 тис. грн., забезпечено збір в сумі  2208,8 тис. грн.). Понад планову величину поступило 58,3 тис. грн., та на 736,1 тис. грн. менше до минулого року, тобто при доведених завданнях на січень - червень 2013 року в сумі 2858,5 тис. грн., фактично надійшло 2944,9 тис.грн., що становило 103,0 відсотка виконання.
Станом на 01.07.2014 р. відшкодовано ПДВ на розрахунковий рахунок платника 101,2 тис.грн. (ТзОВ «Ласощі»),
До спеціального фонду державного бюджету при доведених завданнях в сумі 2840,4 тис.грн. фактично надійшло платежів в сумі 4378,7 тис.грн., що становить 154,2 відсоток виконання (+1538,3 тис.грн.).
Єдиний соціальний внесок прогнозні завдання на січень-червень 2014 року доведено в сумі 28 568.1 тис.грн., фактично надійшло 30970.3 тис.грн., що становить 108,4 відсотка, або +2 402,2 тис.грн.
До місцевого бюджету у звітному періоді при індикативах в сумі 14300,2 тис.грн., фактично надійшло 15554,7 тис. грн., що становить 108,8 відс. виконання або на 1254,5 тис. грн. надійшло більше доведених завдань та на 845,9 тис.грн. менше фактичних надходжень 6 місяців 2013 року (факт січня-червня 2013 р. – 16 400,6 тис.грн. при плані 13 732,5 тис.грн., (+2 668,1 тис.грн).
Бюджетні призначення виконано на 90,6 відсотка, або на 1613,0тис. грн. поступило менше ніж прогнозовано (при прогнозних завданнях фінансового відділу         17167,7 тис. грн. у січні – червні цього року надійшло 15554,7тис. грн.). Бюджетні призначення січня - червня 2013 року виконано на 102,3 %.

КІЛЬКІСТЬ ПЛАТНИКІВ

Станом на 1 липня 2014 року в ДПІ зареєстровано 578 платників- юридичних осіб та 1557 фізичних осіб - підприємців.
З них     ПДВ – всього – 70 СГ
 в т.ч. юридичних осіб – 59 з них сплачують 39 СГ,
       фізичних осіб – 11, сплачують – 7 СГ ;
        Податок на прибуток – 71 з них сплачують – 64
(не сплачують – ТзОВ «Соломон» - доходи = витратам,
ПП «Пісковик», Завод нестандартного обладнання та ВАТ «Городенкаавто» - банкрути,
МПП «Сапсан», ТОВ «Стрільче ФБВ» та ПП «Елітне житло КОФ» - незвітуються).
 неприбуткові організації – 214, сплачують – 72 (сплачують ПДФО та ЄСВ бюджетні установи, релігійні громади );
        Земельний податок – всього – 26966 СГ
                                        в т.ч. юридичні – 142 (сплачують – 39 ),
       фізичні особи - підприємці – 86 (сплачують – 36);
    громадяни – землекористувачі – 26 738 (з них сплачують 12 114 громадян та 14624 – пільговики)
        Орендна плата за землю – всього – 298 СГ
                                        в т.ч. юридичні – 54,     
    фізичні – 230 (ФОП – 126, громадяни - 104);
        ПДФО – всього – 689 СГ
                                        в т.ч.юридичні – 212,
       фізичні – 577;
        Єдиний податок – всього – 920 СГ
                                        в т.ч.  юридичні – 68, сплачують - 20,
     фізичні – 852;
        Фіксований с/г податок – 45 сплачують - 45;
        Плата за воду – 77 (юридичні-20, фізичні-57), сплачують – 77;
        Плата за надра – 11 (юридичні-10, фізичні-1), сплачують – 5 СГ;
        Збір на розвиток виноградарства – 112 та сплачують 112 платників
Станом на 01.04.2014 року із 1569 платників фізичних осіб сплачують податки та збори 1433 суб’єктів, з них 855 зареєстровані, як платники єдиного податку
 І група – 197 платники;
 ІІ група – 566 платників;
 ІІІ група – 92 платників.
На загальній системі оподаткування 577 суб’єктів господарюваня, сплачують – 407.

ВІДДІЛ ОПОДАТКУВАННЯ ТА КОНТРОЛЮ ОБ’ЄКТІВ І ОПЕРАЦІЙ

ПДВ
Станом на 01.07.2014р. зареєстровано платників ПДВ всього 70 із них 59 платників - юридичних осіб  та 11 фізичних осіб - підприємців .
З початку року зареєстровано 1 СГД платником ПДВ (квітень 2014р.)-ФЕРМЕРСЬКЕ ГОСПОДАРСТВО "ГЕЛІУС"
Скасування платників ПДВ за січень-травень 2014р. нездійснювалось.

Із 70 платників ПДВ:
 -  59 платників ПДВ – юридичних осіб відповідно до поданої звітності з ПДВ за травень 2014р., :
-    користуються пільгами 26 СГД, з них:
-    19 –спецрежим оподаткування,
-    2 – переробних (ПАТ «Городенківський Сирзавод» та ПСП «Явсон»),
-    2 –аптеки (Лікфарм та Аптека-25),
-    1- навчання ТСОУ,
-    1- експорт- Ласощі);
-    1- редакція газети «Край»
-    Квартальна звітність – 1 СГД (ТОВ «Шляхбуд») - знаходяться на спрощеній системі оподаткування за ставкою 3 відсотки;
               Із решту 33 платників декларують:
•    5 платників - р.24 декларації з ПДВ;
•    1 платник - р.19 декларації, зокрема ТОВ "ПОТОЧИЩЕНСЬКИЙ КОНСЕРВНИЙ ЗАВОД"
•    27 реальні платники ПДВ, які декларують суми ПДВ та здійснюють сплату до бюджету .
-    Із 11 фізичних осіб – підприємців, декларують суми ПДВ до сплати в бюджет 7 платників податків.   

По декларації за травень 2014р. поданої у червні 2014 року із 59 платників ПДВ - задекларували до сплати по загальній декларації 26 СГ.
 6 платників ПДВ – відобразили р.24 декларації з ПДВ на суму 8046,1
тис.грн. , а саме:
- ТОВ «Щедроти землі» р.24 з ПДВ 2953,3 тис.грн., виник за рахунок  придбання обладнання ;
-  ПАТ «Городенкаплемсервіс» р.24 з ПДВ 101,2 тис.грн., виник за рахунок  придбання поголів’я свиней ;
- ТОВ «Аракс Холдінгс»  р.24 з ПДВ 645,5 тис.грн.,  здійснює господарську діяльність з надання в оренду приміщення цукрового заводу, однак позитивне нарахування з ПДВ (р.18) погашається за рахунок залишку від’ємного значення попереднього податкового періоду (р.24), тобто здійснюється згортання сум ПДВ;
- ТОВ «Цукровий завод Городенка» р.24  з ПДВ 1786,8 тис.грн.,  виник за рахунок придбання матеріалів для ремонту заводу;
 -ТОВ «Крокус-2000» р.24 з ПДВ 2382,9 тис.грн.,  звітується про відсутність господарської діяльності, р.24 виник в 2010-2011 роках за рахунок придбання ТМЦ;
-  ТОВ «МТП Городенка» - р.24  з ПДВ  176,4 тис.грн. виник у результаті придбання приміщення сільгосптехніки.

Із відображенням р.24 в деклараціях з ПДВ, працівниками відділу щомісячно надсилаються запити платникам щодо надання підтверджуючих документів про включення сум у податковий кредит.
Згідно поданих декларацій з ПДВ за травень 2014р. рядок 24 станом на 01.07.2014р. становить 8046,1 тис.грн.

№    Назва платника    Р.24 на 01.06.14    Р.24 на 01.07.14    Відхилення
     (+/-)
1    МТП Городенка    253,2    176,4    -76,8
2    ТОВ «Аракс Холдінгс»    690,0    645,5    -44,5
    ТОВ «Щедроти землі»    24062,9    2953,3    -21109,6
    ТОВ «Цукровий завод Городенка»    1766,7    1786,9    +20,2
    ТОВ «Крокус-2000»    2382,9    2382,9    0
    ПАП “ГОРОДЕНКАПЛЕМСЕРВІС”    95,3    101,1    +5,8
    Всього    29251    8046,1    -21204,9


Згортання ПДВ по деклараціях за травень 2014р. (відображено р.18 – позитивне значення та не відображено р.25.1 – нарахування, яке зменшене за рахунок р.24 – від»ємне значення минулих періодів) становить 52,1 тис.грн., а саме:
-    ТОВ «Ласощі» - 3,4 тис.грн.,
-    МТП Городенка – 9,6 тис.грн.
-    ТОВ «Аракс Холдінг» - 22,2 тис.грн.,
-    ПАП «Городенкаплемсервіс» - 13,6 тис.грн.,
-    ТОВ «Фарфорленд» – 3,3 тис.грн.

Відшкодування ПДВ на розрахунковий рахунок.
Станом на 01.01.2014р. залишок невідшкодованих сум ПДВ за 2013 рік становить 861,7 тис.грн.
У січні 2014р. платнику ТзОВ «Ласощі» відшкодовано на розрахунковий рахунок в сумі 101,2 тис.грн. За лютий місяць у березні заявлено до відшкодування в сумі 90,7 тис.грн.
Станом на 01.07.2014р. всього залишок невідшкодованих сум ПДВ становить 22 541,9 тис.грн.( ТзОВ «Ласощі» - 1246,9 тис.грн. та ТзОВ «Щедроти землі» 21 295,0 тис.грн.)
ТзОВ «Ласощі» - за 2013 рік становить 760,5 тис.грн., (по декларації за вересень 2013р.  в сумі 302,5 тис.грн. - виписано висновки у казначейство,  по декларації за жовтень 2013р. в сумі 251,4 тис.грн. - порушено кримінальну справу, по декларації за листопад 2013р.  в сумі 206,6 тис.грн. – підтверджено документальною перевіркою, платник відмовився від оформлення облігаціями).

Оперативним управлінням ГУ Міндоходів в Івано-Франківській  області листом від 28.04.2014 №09-19-07-04/68 було повідомлено, що слідчим управлінням фінансових розслідувань ГУ Міндоходів в області, 17.04.2014 року зареєстровано кримінальне провадження №32014090000000022  по ТОВ “Ласощі” (код ЄДРПОУ 24682033), за ознаками кримінального правопорушення передбаченого ч.2 ст.15, ч.4 ст.191 КК України.
Відповідно до отриманого листа, інспекцією 30.04.2014р. було відкликано висновок щодо бюджетного відшкодування податку на додану вартість  ТОВ “Ласощі” (код ЄДРПОУ 24682033) по декларації за жовтень 2013 року, поданої за  №9074333091 від 19.11.2013 на суму 251,4 тис. грн., який знаходився на виконанні в органах ДКУ. Крім того, у КОР платника внесено зміни та скасовано підтверджену суму бюджетного відшкодування 251,4 тис.грн. по декларації з ПДВ за жовтень 2013року.
04.07.2014р. від начальника СВ Городенківського РВ УМВС - Харука І.М. отримано листа , в якому зазначено, що в ході проведення досудового розслідування факт замаху на привласнення бюджетних коштів  посадовими особами ТОВ “Ласощі” не знайшов свого підтвердження, тому 27.06.2014р. вказане кримінальне провадження закрито на підставі ст. 284 ч.1 п.2 КПК України.
По поданих деклараціях та уточнюючому розрахунку у січні-червні 2014р. заявлена сума до відшкодування ПДВ становить 540 тис.грн.:
•    по декларації за грудень 2013р.  в сумі 155,0 тис.грн. – підтверджено документальною перевіркою;
•    декларація за лютий 2014р. – 90,7 тис.грн., уточнюючий розрахунок – 109,6
•    декларація за березень 2014р.  - 131,1 тис.грн. – перевірки призупинено у зв”язку з кримінальним провадженням та будуть відновлені;
•    декларація за травень 53,6 тис.грн.  – у стадії камеральних перевірок.

Основними постачальниками товарів на митній території України є:
- ТзОВ «Лана» - 20476578, Запорізька обл.,  обл., Вовчанський р-н, льон - (с/г виробник);
- ТзОВ «Преображенське» - 30338510, Запорізька обл., Оріхівський р-н, льон - (с/г виробник);                                                
ТзОВ «Щедроти землі» заявлено до відшкодування 21 294 963,0 грн. по поданих уточнюючих розрахунках з ПДВ за березень – 20 925,6 тис.грн. та квітень 369,4 тис.грн.
Проведеною документальною перевіркою (Акт від 23.06.2014р.) підтверджено до відшкодування ПДВ 19 751,1 тис.грн., становлено факт завищення заявленої суми ПДВ до відшкодування 1 543,8 тис.грн.(рішення В1, В3). Також проведеною перевіркою встановлено заниження заявленої суми до відшкодування 2 710,9 тис.грн. (рішення В2)

Електронна звітність

№ п/п    Вид податку    Кількість платників    Кількість електронних ключів    різниця
1    ПДВ – юридичні особи    59    58    1 (Житло КОФ не подає звітність
 
У березні 2014р. по  ПП «Елітне Житло-КОФ»  надіслано запит  у податкову міліцію про встановлення місцезнаходження платника.
 

Податок на прибуток

На січень-червень 2014р. при плановому завданні поступлення по податку на прибуток до державного бюджету 667,0 тис. грн. фактичні надходження склали 637,7 тис. грн., тобто, виконання склало 95,6 відсотка відповідно недопоступило 29,3 тис.грн. (не виконано доведені завдання у березні2014року, тобто, при плані на березень-445,0 тис.грн. фактично надійшло 347,5 тис.грн.)
Щомісячні авансові внески з податку на прибуток до жовтня 2013року сплачувало 8 СГД, у жовтні припинено 2 СГД- ТОВ «Компанія Агромікс» та ТОВ «Агрокормпродукт», які щомісячно сплачували авансові внески в сумі 17,0 тис.грн. і станом на 01.12.2013р. та 01.03.2014р. авансові внески з податку на прибуток сплачувало 6 СГД на суму 104,2 тис.грн., а саме:
ПАТ «Городенківський сирзавод»- 10,1 тис.грн.;
ТзОВ «Ласощі»- 35,3 тис.грн.;
Городенківське газове господарство-45,1 тис.грн.;
ТОВ «Цукровий завод Городенка»- 7,1 тис.грн.
ТОВ «Крокус-2000» - 4,1 тис.грн.;
Філія «Городенківська ДЕД»- 2,5 тис.грн. (постійний боржник)
Cтаном на 01.01.2014 року по податку на прибуток переплата склала 125,1 тис.грн. та станом на 01.07.2014р. переплата склала 353,5 тис.грн., в т.ч. по авансових внесках- 321,9 тис.грн. Значну суму переплати станом на 01.01.2014р. допущено ТзОВ “Щедроти землі”- 83,8 тис.грн.  (податок на прибуток сплачений іноземним партнером (репатріація)) , Городенківське відділення газового господарства  32,3 тис.грн. (переплата по податку на прибуток від авансових внесків від виплачених дивідендів в сумі 21,6 тис.грн. та переплата  по щомісячних авансових внесках в сумі 10,7 тис.грн.). Станом на 01.07.2014р. значні суми переплат  по авансових внесках з податку на прибуток допущено :
ТзОВ «Ласощі»-112,9тис.грн.;
Городенківське УЕГГ( газ контора)- 127,6 тис.грн.;
ТОВ «Цукровий завод Городенка» - 35,5 тис.грн.;
ТОВ «Крокус»- 45,8 тис.грн.;

Станом на 01.01.2013р. недоїмка по податку на прибуток до державного бюджету складала 4,0 тис. грн. і станом на 01.01.2014р. недоїмка складала 3,9 тис. грн. та станом на 01.07.2014р. недоїмка склала 3,9 тис.грн.
Борг допустили:  ПП “Проект-Захід” -3,8 тис.грн.(підприємство не здійснює діяльності) та філія «Городенківська ДЕД»- 0,1 тис.грн. До місцевого бюджету борг по податку на прибуток станом на 01.01.2014р. та 01.07.2014р. складає 4,9 тис.грн., в т.ч. по банкруту – Городенківське відділення УВШБМ Івано-Франківського міськкомунуправління - 4,6 тис.грн. та Городенка житлосервіс-0,3 тис.грн.

Декларування податку на прибуток за 2013 рік.

За 2013 рік задекларовано податку на прибуток  до сплати в сумі 353,5 тис.грн. , в т.ч. :
до державного бюджету – 331,4 тис.грн.
до місцевого бюджету 22,1 тис.грн.
Авансові внески з податку на прибуток у березні-грудні 2014 року будуть  нараховуватись по  5-ти  платниках на суму 61,9 тис.грн. , а саме :

ПАТ «Городенківський сирзавод»- 16,8 тис.грн. (у 2013році сплачували 10,1 тис.грн.);
ТзОВ «Ласощі»- 19,2 тис.грн. (у 2013 році сплачували 35,3 тис.грн. );

Городенківське газове господарство - 22,3 тис.грн. (у 2013 році сплачували 45,1 тис.грн.);
ТОВ «Цукровий завод Городенка» - 2,7 тис.грн. (у 2013 році сплачували - 7,1 тис.грн.);
ТОВ «Щедроти землі»- 0,9 тис.грн. (у 2013 році не сплачували).

При щомісячних нарахуваннях авансових внесків 61,9 тис.грн. фактичні надходження очікуються тільки 17,6 тис.грн. від ПАТ «Городенківський сирзавод» 16,7 тис.грн. та ТОВ «Щедроти землі»- 0,9 тис.грн., по 3-х інших  СГД - нарахування будуть погашатися із наявних переплат , які виникли внаслідок зменшення нарахованої річної суми податку на прибуток , в т. ч :
переплата складає  по ТзОВ «Ласощі» - 189,7 тис.грн.;
       ТОВ «Цукровий завод Городенка» - 45,0 тис.грн.;
          Городенківське газове господарство - 206,3 тис.грн.  

Відповідно до поданої звітності з податку на прибуток, загальний дохід платників податку на прибуток (рядок 01) складає 189,5 млн.грн., податок на прибуток (рядок 11декл. – податок на прибуток від діяльності, що не підлягає патентуванню) складає - 728,7 тис.грн., податок на прибуток до сплати (р. 14 – податок на прибуток за звітний період) - 353,5 тис.грн., так як платниками, які сплачували авансові внески з податку на прибуток задекларовано (рядок 13 - зменшення нарахованої суми податку на прибуток) на 375,2 тис.грн. за рахунок сплати авансових внесків. Податкове навантаження складає 0,38 відсотка.  
У порівнянні з 2012 роком дохід платників зменшився на 146,1 млн.грн., так як за 2012 рік дохід складав 335,6 млн.грн., а за 2013 рік дохід склав 189,5 млн.грн. Нарахована річна сума податку на прибуток (р. 11) за 2013 рік зменшилася на 496,1тис.грн. та нарахована сума до сплати (р.14) зменшилася  на 871,3 тис.грн., так як річна сума нарахувань з податку на прибуток складала за 2012 рік - 1224,8 тис.грн., а за 2013 рік 353,5 тис. грн.
Значне зниження обсягів продажу та відповідно нарахованого податку на прибуток допущено по слідуючих СГД :
-    ТОВ «Мрія карпат» за 2012 рік дохід складав 74,0 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала-152,5 тис.грн., за 2013 рік товариство не подавало звітності з податку на прибуток, так як є платником фіксованого с-г податку ;
-    ТзОВ «Ласощі» за 2012 рік дохід складав 42,2 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала-422,1 тис.грн., за 2013 рік  дохід склав 23,0 млн.грн. і річна сума податку на прибуток нарахована до зменшення всумі 189,7 тис.грн., так як платником авансовими внесками було сплачено 422,1 тис.грн.;
-    ТОВ «Цукровий завод Городенка» за 2012 рік дохід складав 42,5 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала- 85,0 тис.грн., за 2013 рік  дохід склав 10,8 млн.грн. і річна сума податку на прибуток нарахована до зменшення в сумі 45,0 тис.грн., так як платником авансовими внесками було сплачено 45,1 тис.грн.;
-    ТОВ «Крокус-2000» за 2012 рік дохід складав 24,8 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала- 49,6 тис.грн., за 2013 рік  дохід склав 0,5 млн.грн. і річна сума податку на прибуток нарахована до зменшення в сумі 45,8 тис.грн., так як платником авансовими внесками було сплачено 45,8 тис.грн., крім того, товариство у 2013 році було платником авансових внесків з податку на прибуток в сумі  4,1 тис.грн., у 2014 році платник авансових внесків сплачувати не буде, так як дохід за 2013 рік складає  менше 10 млн.грн. ;

-    ПАТ «Городенківський сирзавод»  за 2012 рік дохід складав 104,0 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала- 100,9 тис.грн., за 2013 рік  дохід склав 96,1 млн.грн. і річна сума податку на прибуток нарахована  в сумі 82,6 тис.грн.,тобто, платником при зменшенні доходу на 7,9 млн.грн. збільшено задекларований податок на прибуток та відповідно анансові внески з податку на прибуток ;
-    ТзОВ «Гранпостач» за 2012 рік дохід складав 9,9 млн.грн. та нарахована сума податку на прибуток складала- 104,6 тис.грн., за 2013 рік  дохід склав 4,4 млн.грн. і річна сума податку на прибуток нарахована  в сумі 17,1 тис.грн.

По результатах декларування податку на прибуток за 2013 рік збиткових СГД немає;
Рівність доходів витратам задекларувало 1 СГД – ТзОВ «Соломон», а саме :  доходи і  витрати склали 175,0 тис.грн. Товариство здійснює виробництво мінеральної води,  у 2013 році діяльність здійснювалась у незначних обсягах.
ТОВ «Мрія карпат» у  2013-2014 роках  є платником фіксованого с-г податку, незважаючи на це  звітність з податку на прибуток за 2013 рік платником  подано з прочерками, так як платник виплатив доходи нерезиденту у 2013році і зобов»язаний заповнити рядок17 декларації з податку на прибуток (сума податків, які утримуються при виплаті доходів нерезидентам ) перебуваючи на сплаті фіксованого с-г податку. Рядок 17 поданої декларації рівний нулю, відповідно до міжнародної угоди з Кіпром, де зазначено, що ставка податку на прибуток у 2013 році рівна нулю.

Надходження по збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства за січень-червень 2014р.  при плановому завданні 106,7 тис. грн. фактичні надходження становлять 112,0 тис.грн., що склало 105,0 відсотка виконання  та на 5,3 тис.грн. більше доведеного завдання.
Кількість платників станом на 01 липня 2014 року складає – 125. Середньомісячні надходження по збору на розвиток виноградарства, садівництва та хмелярства у 2014 році складають 18,6 тис. грн. Податковий борг станом на 01.07.2014року складає  100,0грн.


ВІДДІЛ ДОХОДІВ І ЗБОРІВ З ФІЗИЧНИХ ОСІБ

Станом на 01.07.14 на обліку у відділі доходів і зборів з фізичних осіб ДПІ у Городенківському районі перебуває 1557 платники податків фізичних осіб - підприємців, а саме:
-    платників єдиного податку – 852 ( I група – 197, II - група 563, III - група 92),
-    платників ПДФО від підприємницької діяльності – 705,
-    екологічного податку – 119,
-    платників податку на додану вартість - 10, із них сплачують до державного бюджету 6 платників, 4 – платник податків звітують про відсутність діяльності .
За січень –  червень 2014 року індикативні показники, щодо надходжень платежів до місцевого бюджету  виконано. Надійшло всього станом на 01.07.14. в сумі – 15554,5 тис. грн., при індикативних показниках – 14300,2 тис.грн., що на 1254,3тис. грн. більше від індикативних показників та на 845,9 тис.грн. менше ніж у січні-червні минулого року. За відповідний період минулого року надійшло платежів до місцевого бюджету – 16 400,6 тис. грн.
За січень – червень  2014 року виконання розрахункової бази по платежах слідуюче:
- по податку на доходи фізичних осіб становить 107,66 %, тобто при індикативному показнику – 10059,5 тис. грн., до бюджету надійшло 10829,8 тис. грн., що на 770,3 тис. грн. більше від індикативного показника. ( За відповідний період минулого року поступило ПДФО  10478,3 тис.грн., при прогнозних завданнях – 10542,5 тис.грн.)  .

Середньомісячна сплата у 2013 році по ПДФО склала 2278,9 тис.грн. з врахуванням авансових надходжень ПДФО з паїв в сумі 3600,0 тис.грн., що фактично надходить у серпні-грудні. Середньомісячна сплата ПДФО у 2014 році становить 1805,0 тис.грн. У червні 2013 року надійшли суми ПДФО від виплати відпускних та матеріальної допомоги працівникам рай відділу освіти, а у 2014 році ПДФО надходить протягом червня-серпня.

- по єдиному податку виконання – 110,2 %, тобто при індикативному показнику – 1131,2 тис. грн., надійшло до бюджету 1241,4 тис. грн., що на 110,2 тис. грн. більше від індикативного  показника;( за відповідний період минулого року надійшло єдиного податку – 1089,7 тис.грн., при прогнозних завданнях – 873,6 тис.грн., виконання складало 180 %)
- по податку на додану вартість з СГ - фізичних осіб виконання доведених завдань – 108,67 %., тобто при індикативних показниках 204,2 тис. грн., до бюджету надійшло 221,9 тис. грн., що на 17,1 тис. грн. менше від індикативних показників ( за відповідний період минулого  року надійшло – 225,3 тис. грн., при прогнозних завданнях 213,7 тис.грн.).
За наслідками кампанії декларування доходів отриманих громадянами в 2013 році протягом січня –  червня  2014року до ДПІ у Городенківському  районі  подано 468 декларацій про майновий стан і доходи , де задекларовано доходів на суму – 24034,5 тис.грн., задекларовано до сплати ПДФО – 373,3 тис.грн., а саме:
 - обов’язкових – 290 декларацій, в тому числі: по продажу об’єтів нерухомого майна – 39; по продажу рухомого майна – 3; від отримання спадщини – 210; по резидентах, які отримали іноземні доходи – 6; які отримали інвестиційний прибуток – 17; здача в найм нерухомого майна – 10; інші -5.
-  реалізували своє право на податкову знижку – 178 громадяни.
Працівниками відділу протягом січня – червня 2014 року винесено 295 повідомлення - рішення за несвоєчасну подачу податкової  звітності та за несвоєчасну сплату податкових зобов’язань    на суму – 114,3 тис.грн.
Платниками податків   дані суми сплачено в бюджет в повному обсязі.
Працівниками інспекції спільно з управлінням праці проводилися перевірки з питань дотримання фізичними особами – підприємцями вимог законодавства при використанні у своїй діяльності найманих осіб. Протягом січня – червня  проведено 32 таких перевірки, в результаті яких виявлено 35 неоформлених найманих працівників, та з  якими було заключено трудові договора.  
За результатами поданої звітності за І квартал 2014 року із 59 юридичних осіб, 11 виплачують зарплату у розмірі, меншому від законодавчо встановленого мінімального розміру, а саме:
ППА «Авто-Транс-Захід», керівник Бальніцький В.С., платник знаходиться на спрощеній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 21 чол., з них 3 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 622 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня -1867,9 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 831,2 тис.грн.
ФГ «Свято-Х», керівник Харук П.В., платник сплачує фіксований с/г податок. Кількість найманих працівників – 1 чол., який отримуює зарплату нижче встановленого рівня, що становить 610 грн.
ТзОВ «Дизайнстудія», керівник Ющишин М.В., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 1 чол., зарплата складає 50,0 грн.  Валові доходи за 2013 рік становить 118,7 тис.грн.
ТзОВ «Альт-Енерго», керівник Келець М.В., платник знаходиться на спрощеній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 6 чол., з них 2 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 981 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня – 1962,3 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 1230,7 тис.грн.
ПАТ “ Міжрайагропостач”, головний бухгалтер Кнігініцький М.М., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 1 чол., що отримує зарплату в сумі 970 грн.
Обсяг виручки за 2013 рік становить 2137,4 тис.грн.
ПФГ ”Мірс ”, керівник Калинюк С. А, платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 3 чол., з них 2 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 305 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня - 610 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 1857,3 тис.грн.

ФГ «Корнів», керівник Півторак В.Д., платник знаходиться на фіксованому с/г податку. Кількість найманих працівників – 1 чол., зарплата складає 195 грн.
Комунальне п-во центральна рай. Аптека 25. керівник Петришин М.Б., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 18 чол., з них 3 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 440,9 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня – 1322,60 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 4106,0 тис.грн.

ТзОВ «Печери» керівник Войцехівський Б.М., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 2 чол., з них 1 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 350 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня – 350,0 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 532 грн.
Городенківське МКТО керівник Лабач Р.О., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 34 чол., з них 10 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 885,2 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня - 8851,5 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 4299,7 тис.грн.
ТзОВ «Поточищенський консервний завод», керівник Моєсеєнко А.К., платник знаходиться на загальній системі оподаткування. Кількість найманих працівників – 8 чол., з них 2 отримують зарплату нижче встановленого рівня, середня зарплата складає 700 грн.
Фонд оплати праці по працівниках, які отримали зарплату нижче мінімального рівня -1400 грн. Обсяг виручки за 2013 рік становить 636,9 тис.грн.

Із 140 фізичних осіб – підриємців, 29 виплачують зарплату у розмірі, меншому від законодавчо встановленого мінімального розміру, а саме: Нестерик Б.Ф.,  Ляльчук О.І., Альберт В.В, Савоцька І.С., Прейс М.В., Козло М.П., Новосельська Н.М., Шологон В.І., Тарновецька Н.Д., Гончар А.П., Коваль В.В., Савоцький С.В., Бицкало Л.В., Страшний М.Ф., Равлик Л.І., Довганюк М.В., Скородійчук В.М., Павлович В.Б., Волошин М.С., Соловчук В.І.
За даними поданої звітності за І квартал 2014 року, питома вага підприємств, які виплачують зарплату у розмірі, меншому від законодавчо встановленого мінімального рівня, складає 18,6 відс.( 11 СГ-юридичних осіб із 59 юридичних осіб ), в цілому по області 25,9 відсотки. Питома вага підприємців, які виплачують зарплату у розмірі, меншому від законодавчо встановленого мінімального рівня, складає 20,7 відс.( 29 СГ-фізичних осіб із 140 платників податків), в цілому по області-13,5%
Якщо в середньому по області по юридичних особах, що не включені до реєстру неприбуткових , середня зарплата на 1 працівника у квітні ц.р. становила з 2 844 грн., то в  у Городенківському районі – 1 991 грн.
Щодо фізичних особах-підприємців, то по області середня зарплата на 1 працівника склала 1 285 грн., то у  Городенківському районі,  ця величина склала відповідно  1 223 грн.

За результатами поданої звітності за І квартал 2014 року із 59 юридичних
Кількість платниківПДВ.
Станом на 01.01.2013р. зареєстровано платників ПДВ 13 СГ - фізичних осіб.
Станом на 01.01.2014р. зареєстровано платників ПДВ 11 СГ - фізичних осіб:
Станом на 01.07.2014р. зареєстровано платників ПДВ 11 СГ - фізичних осіб:

Із 11 платників ПДВ – фізичних осіб відповідно до поданої звітності з ПДВ за лютий –  2014р. сплачують податок 7 СГ – фізичних осіб.
Не сплачують ПДВ фізичні особи - підприємці Лазорко В.В., Книгницький І.М., Білоголовка У.Я., Нагорняк В. - діяльність не здійснюють.
    Планове завдання по ПДВ за січень - червень  виконано – 108,67%, при індикативних показниках 204,2 тис.грн., поступило -  221,9 тис.грн.

АДЕКВАТНІСТЬ СПЛАТИ ПДВ.
тис.грн.

№    Період    Обсяг продажу    Нарахування    %

1    cічень 2013р.    956,9    32,1    3,35
2    лютий 2013р.    1241,5    37,8    3,04
3    березень 2013р.    1036,2    16,4    1,58
4    квітень 2013р.    1903,4    10,1    0,5
5     травень2013р.    2330,9    26,5    1,14
6    червень 2013р.    2524,8    97,9    3,9
7    липень 2013р.    3142,7    83,8    2,67
8    серпень 2013р.     2583,7    71,4    2,76
9     Вересень 2013р.    2239,7    33,5    1,50
10    Жовтень 2013р.    3952,5    49,0    1,24
11    Листопад 2013р.    4096,5    105,5    2,57
12    Грудень 2013р.    1949,2    38,9    2,0
    Середньомісячний показник
січень – грудень    2329,8    50,24    2,19

№    Період    Обсяг продажу    Нарахування    %

1    Січень 2014р.    1090,7    23,1    2,12
2    Лютий 2014р.    958,3    19,9    2,08
3    Березень 2014р.    1482,4    25,1    1,69
4    Квітень 2014    2307,1    27,1    1,17
5    Травень 2014    2411,1    41,4    1,71
    Середньомісячний показник
січень – травень    8249,6    136,6    1,75

 

Адекватність.
Проведеним аналізом встановлено  адекватність згідно поданих декларацій по ПДВ за травень 2014р. в порівнянні з квітнем 2014р. Обсяг продажу у травні 2014р. в порівнянні з квітнем 2014р. збільшився на 104,0 тис.грн. або 104 відс.( 2411,1 тис.грн. : 2307,1 тис. грн. х 100% ), нарахована сума ПДВ до сплати згідно поданих декларацій за травень 2014р. в порівнянні з нарахованою сумою ПДВ згідно поданих декларацій за квітень 2014р.( рядок 25 Декларації)  збільшилася на 14,3 тис.грн. або 152,77 відс.  ( 41,4 тис. грн.: 27,1тис. грн. х 100% ).

ЄДИНИЙ СОЦІАЛЬНИЙ ВНЕСОК

На обліку в ДПІ зареєстровано всього платників ЄСВ станом 01.07.2014року – 1907, із них 1593 платників фізичних осіб, 381 платників ЄСВ, що звітуються помісячно (які мають найманих осіб) із них 195 – юридичні особи та 186 – фізичні особи.
Індикативні показники, щодо надходження єдиного соціального внеску за січень – червень виконано на 108,4 відсотка або 2402,2 тис.грн,  при доведеному індикативі – 28568,1 тис.грн., надійшло до бюджету 30 970,3 тис.грн.
Середньомісячна сплата по ЄСВ за січень - червень 2013 року – 5 228,9 тис.грн. за січень - червень 2014 року – 5 161,7 тис.грн.

ВІДДІЛ ПОДАТКОВОГО АУДИТУ

 Відділом податкового аудиту ДПІ у Городенківському районі протягом січня - червня 2014 року завершено 1 планову перевірку філії Городенківська ДЕД , розпочату в грудні 2013 року. Донараховано 1,0 тис.грн.
Протягом травня-червня 2014 року проведено документальну позапланову виїзну перевірку Приватного фермерського господарства “Поточище”, код ЄДРПОУ 03752953 з питань дотримання податкового законодавства за період 01.01.2011 по 31.03.2014 р.р., валютного та іншого законодавства за період з 01.01.2011 по 31.03.2014 р.р. За наслідками даної превірки складено акт від 11.06.2014 року №82/220/03752953, один примірник з повідомленням про вручення якого вручено ПФГ “Поточище” 23.06.2014року (очікуване донарахування в сумі (138913,50 грн) в.т.ч. основновний платіж 25029,0 грн.)).
 26.06.2014 року на адресу ДПІ надійшло заперечення від ПФГ “Поточище” на даний акт за № 32. Відповідь на дане заперечення 04.07.2014 року направлено на розгляд до ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області.
07.07.2014 року ДПІ розглянуло висновок і вручено платнику, залишивши все без змін.
09.07.2014 року розроблено проект повідомлення-рішення по ПДВ заниження податкових зобов’язань в сумі 138913,50 грн, в т.ч  основного платежу – 25029 грн.
Протягом січня-червня 2014 року проведено 13 позапланових документальних перевірок на закриття фізичних осіб- підприємців.
Протягом січня-червня 2014 року проведено 10 зустрічних звірок.

На виконання наказу ГУ Міндоходів в Івано-Франківській області працівників відділу залучено до занесення до Податкового блоку актів перевірок та податкових повідомлень - рішень за невчасну  сплату  земельному податку громадянами. На даний час рознесено до Податкового блоку  ППР в кількості – 1610 шт. Проводиться коригування даних по платі за землю з громадян по Михайлецькій сільській Раді (501 господарство).

Камеральні перевірки
  Протягом січня-червня 2014 року проведено 1758 камеральних перевірок.
Проведеними камеральними перевірками за січень - червнь 2014 року встановлено 10 порушеннь та донараховано узгоджених зобов’язань в сумі – 90.3 тис.грн.

РРО.
За січень- червень  2014 року проведено 5 перевірок СПД по питанню дотримання ними  ЗУ “Про застосування РРО у сфері торгівлі, громадського харчування та послуг” від  01.06.2000 р. № 1776-ІІІ із змінами і доповненнями, ЗУ “Про державне регулювання виробництва і торгівлі спиртом етиловим, коньячним і плодовим, алкогольними напоями і тютюновими виробами” від 19.12.95р. № 481/95 ВР. Проведеними перевірками донараховано 12,0 тис.грн. Сплачено до бюджету 7,0 тис грн.

Відповідно до системи співставлення сум податкового кредиту та податкових зобов’язань з ПДВ по СГ – юридичних осіб  встановлено розбіжність  за липень 2013 року – травень 2014 року.
Розбіжність по податкових зобов’язаннях  за липень 2013 року – травень 2014 року всього в сумі 154 840,15 грн. в тому числі по періодах:
За серпень 2013 року
по ДП «Городенківська птахофабрика» в сумі 1457,40 грн., розбіжність виникла в результаті коригування.
За листопад 2013 року
по ДП «Городенківська птахофабрика» в сумі 20365,66 грн., розбіжність виникла в результаті коригування.
по ПСП «Явсон» в сумі 71412,25 грн., платником дану суму включено в жовтні 2013 року, а покупцем в листопаді 2013 року.
по ТОВ «ВО «Укріндик» в сумі 8333,33 грн.,платником дану суму зобов’язань включено до інших.
За грудень 2013 року
по АТзОВ «Свято Трипілля» в сумі 3594,9 грн. платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
За березень 2014 року
по ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 35219,09 грн.,
ТзОВ «Гранпостач КГ» в сумі 4100,0 грн., при рознесенні звітності не втягнуто дані, згідно додатка 5 (додаток 5 пустий)
За квітень 2014 року
по ДП «Городенківська птахофабрика» в сумі 2613,58 грн., розбіжність виникла в результаті коригування.
по АТзОВ «Свято Трипілля» в сумі 1039,85 грн. платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
по ПРАТ «Міжрайагропостач» в сумі 1042,89 грн. розбіжність виникла в результаті коригування.
За травень 2014 року
по ПП «Дажбог» в сумі 5500,0 грн. , (покупцем Харук Я.М  неправильно включено до складу податкового кредиту).

Розбіжність по податковому кредиту за липень 2013 року – травень 2014 року числиться всього на загальну суму 190 295,95 грн. в тому числі по періодах:
За серпень 2013 року
ТзОВ «Гранпостач КГ» в сумі 19590,71 грн., Дані розбіжності виникли за рахунок допущеної помилки в коді контрагента та періоді виписки податкової накладної. Платниками постійно подаються уточнення та усуваються розбіжності. Розбіжність за серпень 2013 року по ТзОВ «Гранпостач КГ» в сумі 19590,71 грн. виникла в результаті рознесення акту нікчемності від 17.12.2013 року проведеного ДПІ у Дніпровському районі м.Київ по контрагенту ТОВ «Нікатранссервіс». Опрацювано, згідно наказу №245-ДСК. (Опрацьовано податковою міліцією, проведено зустрічну та надіслано ініціатору).
ДП «Городенківська птахофабрика» в сумі 898,55 грн., розбіжність виникла в результаті коригування сум податкового кредиту.
За вересень 2013 року
Городенківське ДВУВКГ в сумі 2332,27 грн., , платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
За жовтень 2013 року
ТОВ «Шляховик» в сумі 2414,49 грн., , платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 2102,69 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
Городенківське ДВУ ВКГ  в сумі 1000,0 грн., платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
За листопад 2013 року
ПФГ «Мірс» в сумі 8333,33 грн., платником дану суму зобов’язань включено до інших.
За грудень 2013 року
ПП АФ «Вільхівці» в сумі 2750,0 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
ПАП «Городенкаплемсервіс» в сумі 3288,79 грн., платником не враховано коригування, яке подав постачальник.
АТзОВ «Свято Трипілля» в сумі 3594,90 грн., платником подано уточнюючий розрахунок, проте розбіжність не усунуто.
За лютий 2014 року
ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 1732,59 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
За березень 2014 року
ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 2872,25 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
ПАП «Городенкаплемсервіс» в сумі 1750,0 грн., платником не враховано коригування, яке подав постачальник.
За квітень 2014 року
ТОВ «Щедроти землі» в сумі 1600,01 грн.,
ПАТ «Городенківський сирзавод» в сумі 2141,51 грн.,
ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 58135,09 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
ПП «Дажбог» в сумі 1821,44 грн., платником включено до податкового кредиту, відповідно податкової накладної .
За травень 2014 року
ПП «А/Ф Вільхівці» в сумі 2501,85 грн., Складено висновок камеральної перевірки і буде проведена позапланова виїзна документальна перевірка.
ЦРА № 25 в сумі 17719,29 грн., збій у програмі (зміна процентної ставки ПДВ – 7
відсотків  ) оподаткування ПДВ з
СВК ім..Шевченка в сумі 35947,55 грн. Платником неправильно вказано період (замість травня 2014 року повинно бути квітень 2014 року).

Розбіжність по єдиному реєстрі податкових накладних на загальну суму 423,1 тис.грн.
За листопад 2013 року :
По ПП «А/ф Вільхівці» в сумі 21175,01 грн. (помилка в написанні номера податкової накладної : правильний номер 2810013/0012  в реєстрі 28100013/0012);
За квітень 2014 року :
По ПАТ «Городенківський сирзавод» в сумі 277868,50 грн. (помилки виявлено при проведенні камеральної перевірки і дані розбіжності будуть усунені.
ПАП АФ «Вільхівці» в сумі 36958,65 грн При рознесенні податкової накладної до реєстру податкових накладних допущена арифметична помилка замість 36958,66 грн рознесено 36958,67грн по взаєморозрахунках з ТОВ «Буковинська будівельна компанія».
Городенківське підприємство «Теплоенерго» в сумі 38160,85 не правильно  поставлено тире в податковій накладній з НАК «Нафтогаз України»
  ПАП «Городенка племсервіс» помилки в реєстрі податкових накладних – не правильно написано номер податкової накладної.
           
За травень 2014 року
По ПАТ «Городенківський сирзавод» в сумі 277868,50 грн. (помилки виявлено при проведенні камеральної перевірки і дані розбіжності будуть усунені.
ПАП АФ «Вільхівці» в сумі 36958,65 грн
Городенківське підприємство «Теплоенерго» в сумі 38160,85 не правильно  поставлено тире в податковій накладній з НАК «Нафтогаз України»
По СВК ім..Шевченка в сумі 35947,55 грн – неправильно запис номер податкової накладної замість № 233/6 записано № 233.
          По ТОВ «Шляховик» в сумі 12893,02 грн (помилки виявлено при проведенні камеральної перевірки і дані розбіжності будуть усунені.
            ТзОВ «Ласощі» помилки в реєстрі податкових накладних – не правильно написано номер податкової накладної.
           ТзОВ «Свято Трипілля» помилки в реєстрі податкових накладних – не правильно написано номер податкової накладної.
            ФГ  «Водолій-55» помилки в реєстрі податкових накладних – не правильно написано номер податкової накладної.

СЕКТОР ПОГАШЕННЯ ЗАБОРГОВАНОСТЕЙ

Станом на 01.07.2014р. податковий борг до Зведеного бюджету становить 437,9 тис.грн., в порівнянні з 01.01.2014р. зменшився на 107,1 тис.грн. (на 01.01.2014р. – 545,0 тис.грн.) (списання податкового боргу ВАТ «Городенкаавто» на суму 137,5 тис.грн., ПП «Проект-Захід» - 22,4 тис.грн.).
Станом на 01.07.2014р. податковий борг до Державного бюджету склав 120,5 тис.грн., в порівнянні з 01.01.2014р. зменшився на 130,4 тис.грн. (на 01.01.2014р. – 250,9 тис.грн.). (списання податкового боргу ВАТ «Городенкаавто» - 106,5 тис.грн., ПП «Проект-Захід» - 22,4 тис.грн.).
Станом на 01.07.2014р. податковий борг до Місцевого бюджету cклав 317,4 тис.грн., в порівнянні з 01.01.2014р. збільшився на 23,2 тис.грн. (на 01.01.14р. – 294,2 тис.грн.), у зв’язку із помилковими нарахуваннями по платі за землю на суму 24,2 тис.грн. та по єдиному податку на 2,2 тис.грн.(Дармограй В.П.) та реальним боргом по КП «Городенка Житлосервіс» - 9,0 тис.грн.

Станом на 01.07.2014р. кількість боржників юридичних осіб склала 16 СГД, в порівнянні з 01.01.2014р. їх кількість збільшилась на 4. (станом на 01.01.14р. – 12 СГД).
Станом на 01.07.2014р. є 1 боржник до 1 тис.грн. (ДП Городенківська ДЕД- 62,01 грн. – борг погашено 09.07.14).

Станом на 01.07.2014р. кількість боржників фізичних осіб склала 142 СГД, в порівнянні з 01.01.2014р. збільшилась на  13 СГД. (к-сть боржників на 01.01.2014р. – 129 СГД).

Борг до Зведеного бюджету по банкрутах та підприємствах, які знаходяться на стадії ліквідації склав 75,1 тис.грн., в т.ч. до:
- Державного бюджету – 5,6 тис.грн.
- Місцевого бюджету – 69,5 тис.грн.

Борг до Зведеного бюджету по діючих СГД – юридичних особах склав 154,96 тис.грн., в т.ч. до:
- Державного бюджету – 80,76 тис.грн.
- Місцевого бюджету – 74,2 тис.грн.

Загальний борг станом на 01.07.2014р. становить 437,9 тис.грн., в т.ч. :
- по СГД-юридичних особах – 230,06 тис.грн.
- по СГД-фізичних особах – 207,84 тис.грн.

Структура податкового боргу станом на 01.07.2014р.
    
Загальна сума податкового боргу – 437,9 тис.грн. , з них:
- податковий борг інертного стану – 18,96 тис.грн. (податковий борг, який виник на протязі 60 календарних днів після вручення податкової вимоги, на протязі даного періоду ДПІ не проводить заходи щодо примусового  стягнення даного податкового боргу), а саме:
СГД-фізичні особи – 13,1 тис.грн.;
СГД-юридичні особи – 5,86 тис.грн.
- пасивний податковий борг – 82,0 тис.грн. (податковий борг по платниках, які визнані банкрутами, та по яких проводиться процедура ліквідації), а саме:
    ВАТ «Городенка-Авто» – 3,3 тис.грн (Банкрут) (винесено штрафні санкції, які підлягають списанню).
    ДСП «Стрільче» - 45,4 тис.грн. (Ліквідаційна процедура).
    УВШБМ – 15,8 тис.грн. (Банкрут).
    СВК «Світанок» - 4,1 тис.грн. (Банкрут).
    Городенківський ЖРЕП – 6,6 тис.грн. (Ліквідаційна процедура).
    п/п Марковський Д.В. – 6,8 тис.грн. (Справа в суді).
       
- активний податковий борг – 336,94 тис.грн. (податковий борг, який реальний до стягнення та по якому проводяться  заходи  примусового  стягнення), а саме:
    ПП «Проект-Захід» – 33,7 тис.грн., з них ПДВ – 29,8 тис.грн. (Наказ у ДВС м.Ів-Франківська. Відправлено лист у ДВС про стан виконання. 20.05.2014р. списано частину податкового боргу в сумі 22,4 тис.грн.).
    КП «Городенка-Житлосервіс» – 70,0 тис.грн., з них ПДВ – 39,6 тис.грн. (у січні-червні передано матеріали для подання в суд на стягнення боргу на суму 37,8, 13,2 та 12,4 тис.грн. Позови задоволені).
СВК «Корнів» - 8,1 тис.грн. (Наказ у ДВС).    
МП «Фортуна» - 14,8 тис.грн. (у боржника відсутні активи).
ФГ «Діброва-2» - 17,9 тис.грн. (у боржника відсутні активи).
ПП «Елітне житло КОФ» - 1,5 тис.грн. (Наказ у ДВС).
    п/п Неміш В.Д.- 27,8 тис.грн. (Наказ у ДВС)
    п/п Дронюк А.І. - 18,4 тис.грн. (Наказ у ДВС).
    п/п Пасічник І.Р. – 2,8 тис. грн. (Наказ у ДВС)
п/п Сливчук  М.Д. – 17,7 тис.грн. (Наказ у ДВС)
інші фізичні особи – 124,24 тис.грн.    

Вжиті заходи щодо погашення податкового боргу.

Заходами стягнення за червень 2014 року забезпечено погашення податкового боргу до Зведеного бюджету на суму 8,3 тис.грн., в тому числі:
- до Державного бюджету – 0,2 тис. грн.. (Неміш В.Д.);
- до Місцевого бюджету – 8,1 від фізичних осіб.
У січні-червні 2014р. заявлено 9 позовів про стягнення боргу на загальну суму 77,3 тис. грн. (КП «Городенка-Житлосервіс» - 37,7 тис. грн., позов задоволено; громадянин Бойчук В.П. – 1,7 тис. грн., позов задоволено; КП «Городенка-Житлосервіс» - 13,2 тис. грн., позов задоволено; п/п Семенишин Г.М. – 2,5 тис. грн., позов задоволено; п/п Мороз М.М. – 3,0 тис. грн. – позов задоволено, п/п Сливчук М.Д. – 7,8 тис. грн. – позов задоволено; КП «Городенка-Житлосервіс» - 12,4 тис. грн. позов задоволено; п/п Томчук В.Д. – 2,8 тис.грн., позов задоволено; Філія «Городенківська ДЕД» - 2,5 тис.грн., борг сплачено).
На виконанні у ВДВС Городенківського РУЮ знаходиться 12 виконавчих листів на загальну суму 107,0 тис.грн. У 2014р. стягнуто боргу на загальну суму 12,2 тис.грн.
 

Категорія: Виконання місцевого бюджету | Переглядів: 678 | Додав: Russell
Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Форма входу
Календар новин
«  Червень 2015  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Пошук
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Copyright MyCorp © 2018Хостинг від uCoz