ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ                                                                                                                                              Середа, 26.04.2017, 02:05
Городенківська районна державна адміністрація
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Тематичні розділи
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]

Розпорядження районної державної адміністрації від 03.02.2015 року №19

Про регламент Городенківської

районної державної адміністрації

 

 

         На виконання статті 45 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 грудня 1999 р. №2263 «Про затвердження Типового регламенту місцевої державної адміністрації» (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 31.10.2007р. №1270) та у зв’язку із змінами у штатному розписі райдержадміністрації:

 

1. Затвердити регламент Городенківської районної державної адміністрації в новій редакції, що додається.

2. Надіслати регламент управлінням, відділам та іншим структурним підрозділам районної державної адміністрації, міському, селищному та сільським виконавчим комітетам місцевих рад для керівництва в роботі.

3. Першому заступнику, заступнику голови, керівнику апарату районної державної адміністрації забезпечити виконання затвердженого регламенту.

4. Вважати такими, що втратили чинність, розпорядження голови райдержадміністрації від 30.03.2011р. №133 «Про регламент районної державної адміністрації» та від 11.07.2011р. №294 «Про внесення змін та доповнень до розпорядженням голови райдержадміністрації від 30.03.2011р. №133 «Про регламент районної державної адміністрації».

5. Контроль за виконанням даного розпорядження залишаю за собою.

 

 

Голова районної

державної адміністрації                                                      Василь Буджак

 

 

 

 

 

Затверджено

розпорядженням районної

державної адміністрації

від «03» лютого 2015 р. № 19

 

 

РЕГЛАМЕНТ

Городенківської районної державної адміністрації

 

Загальні положення

1. Цей Регламент відповідно до Закону України «Про місцеві державні адміністрації» регулює організаційні та процедурні питання діяльності районної державної адміністрації  (далі - райдержадміністрація).

 

2. Розгляд у райдержадміністрації питань, що належать до її компетенції, зокрема щодо делегованих районною радою повноважень, провадиться головою, першим заступником голови, заступником голови, керівником апарату райдержадміністрації (далі - заступники голови, керівник апарату), апаратом райдержадміністрації, управліннями, відділами та іншими структурними підрозділами райдержадміністрації, а також консультативними, дорадчими та іншими допоміжними органами, службами і комісіями, утвореними головою райдержадміністрації.

 

3. Робота райдержадміністрації, її апарату та структурних підрозділів є відкритою і гласною, за винятком розгляду питань, які становлять державну таємницю або належать до конфіденційної інформації, що є власністю держави.

Райдержадміністрація інформує громадськість про свою діяльність, залучає громадян до проведення перевірок, підготовки і розгляду питань, що належать до її компетенції.

Висвітлення діяльності райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому законодавством.

 

4. Розподіл обов'язків між посадовими особами райдержадміністрації проводить голова райдержадміністрації не пізніше одного місяця з дня призначення його на посаду з визначенням:

- повноважень і функцій посадової особи;

- управлінь, відділів та інших структурних підрозділів райдержадміністрації (далі - структурні підрозділи райдержадміністрації), діяльність яких контролюватиметься відповідною посадовою особою;

- підприємств, установ та організацій, щодо яких посадова особа забезпечує реалізацію відповідно до законодавства державної політики;

- порядку заміщення голови райдержадміністрації, його першого заступника та заступника у разі їх відсутності.

5. Положення  про  структурні підрозділи райдержадміністрації розробляються керівниками таких підрозділів, погоджуються із заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків), а також з юридичним сектором апарату райдержадміністрації і затверджуються розпорядженням голови райдержадміністрації.

 

Планування роботи райдержадміністрації

6. Робота райдержадміністрації проводиться за перспективними (річними), квартальними, які затверджуються розпорядженням голови та поточними (місячними) і оперативними (тижневими) планами,  які затверджуються головою районної державної адміністрації.  

 

7. Планування роботи райдержадміністрації здійснюється з метою створення умов для послідовної та узгодженої діяльності її структурних підрозділів та апарату.

 

8. Формування планів роботи райдержадміністрації здійснюється організаційним відділом апарату райдержадміністрації за пропозиціями відділів апарату райдержадміністрації та її структурних підрозділів, погодженими із заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків).

Пропозиції до перспективного (річного) плану роботи вносяться до організаційного відділу апарату райдержадміністрації структурними підрозділами райдержадміністрації до 10 грудня, до квартального до 10 числа місяця попереднього перед кварталом,  до поточного (місячного) до 12 числа попереднього місяця, до оперативного (тижневого) кожної середи.

Планування роботи райдержадміністрації з підготовки проектів регуляторних актів здійснюється з урахуванням статті 7 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності».

 

9. Плани роботи райдержадміністрації передбачають заходи, спрямовані на виконання Конституції України, законів України, актів Президента України та Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, інших органів виконавчої влади вищого рівня (далі - акти законодавства), доручень Прем'єр-міністра України, державних і регіональних програм соціально-економічного та культурного розвитку, здійснення інших визначених законами, а також делегованих районною радою повноважень та забезпечення реалізації державної політики.

 

До планів роботи райдержадміністрації включаються:

- актуальні питання, пов'язані із здійсненням заходів із соціально-економічного розвитку району або окремих його адміністративно-територіальних одиниць, функціонуванням галузей господарського комплексу та розв'язанням проблем у соціальній сфері, поліпшенням діяльності місцевих органів виконавчої влади, їх взаємодією з органами місцевого самоврядування, які потребують розгляду на засіданні колегії, нараді у голови райдержадміністрації, його заступників, керівника апарату та вжиття додаткових заходів;

- перелік актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації, хід виконання яких розглядатиметься в порядку контролю;

- основні організаційно-масові заходи, проведення яких забезпечується райдержадміністрацією або за її участю.

 

Плани повинні містити питання:

- підбиття підсумків діяльності райдержадміністрації відповідно за рік, квартал, місяць (у разі потреби) з визначенням основних напрямів подальшої роботи;

- діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації з виконання актів законодавства, розпоряджень голови райдержадміністрації.

Підготовка до розгляду діяльності структурних підрозділів райдержадміністрації, як правило, передбачає проведення комплексної або цільової перевірки стану сфери їх діяльності.

У планах роботи райдержадміністрації визначаються конкретні структурні підрозділи або посадові особи, відповідальні за здійснення запланованих заходів, а також строки їх здійснення.

 

10. Додаткові (позапланові) питання включаються до затвердженого плану роботи райдержадміністрації за рішенням голови.

Питання виключається з плану роботи райдержадміністрації за рішенням голови на підставі доповідної записки заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівника апарату райдержадміністрації.

 

11. Робота структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації проводиться за річними, квартальними і місячними планами, що затверджуються заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків) райдержадміністрації. Порядок планування роботи структурних підрозділів апарату райдержадміністрації встановлює керівник  апарату райдержадміністрації.

Формування планів роботи структурних підрозділів та апарату райдержадміністрації здійснюється з урахуванням положень пункту 9 цього Регламенту.

 

12. Додаткові (позапланові) питання включаються до плану роботи структурного підрозділу та апарату райдержадміністрації і виключаються з нього за рішенням заступника голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівника апарату райдержадміністрації.

 

13. Контроль за виконанням планів роботи райдержадміністрації та апарату райдержадміністрації здійснює керівник апарату райдержадміністрації, структурних підрозділів райдержадміністрації -  здійснюють перший заступник, заступники голови (відповідно до розподілу обов'язків).

Письмову інформацію про виконання квартального плану роботи райдержадміністрації  – 10 числа місяця, наступного за звітним; річного – до 10 січня наступного року, попередньо погоджену із заступником голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків), начальники  структурних підрозділів райдержадміністрації подають для узагальнення в організаційний відділ апарату райдержадміністрації.

Узагальнені матеріали подаються голові райдержадміністрації організаційним відділом апарату райдержадміністрації.

 

14. Підготовка звітності райдержадміністрації, передбаченої статтями 30 і 33 Закону України «Про місцеві державні адміністрації», проводиться апаратом на основі звітів структурних підрозділів райдержадміністрації, у тому числі структурних підрозділів її апарату, затверджених заступником голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівником апарату райдержадміністрації.

Зміст звітності за місяць, квартал і рік визначається питаннями, що вирішуються райдержадміністрацією та її структурними підрозділами.

Звіт про результати діяльності райдержадміністрації розміщується на її офіційному веб-сайті та у місцевих засобах масової інформації.

 

 Організація роботи апарату райдержадміністрації

15. Апарат райдержадміністрації відповідно до покладених на нього завдань:

- опрацьовує документи, що надходять до райдержадміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали, а також проекти доручень голови і заступників голови райдержадміністрації;

- здійснює опрацювання проектів розпоряджень; розробляє за дорученням голови райдержадміністрації проекти розпоряджень з організаційних та кадрових питань;

- перевіряє за дорученням голови райдержадміністрації виконання актів законодавства, доручень Прем'єр-міністра України, розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади (з питань здійснення повноважень райдержадміністрації), структурними підрозділами райдержадміністрації; вивчає та узагальнює досвід роботи зазначених органів і надає практичну допомогу в розв'язанні складних проблем, розробляє пропозиції щодо удосконалення їх діяльності; здійснює контроль за своєчасним поданням доповідей, інформаційних та інших матеріалів з питань виконання актів законодавства, розпоряджень голови облдержадміністрації та райдержадміністрації;

- за дорученням голови райдержадміністрації проводить аналіз роботи органів місцевого самоврядування у межах повноважень і в порядку, визначених законодавством, надає методичну та іншу практичну допомогу з удосконалення організації їх роботи, готує пропозиції щодо поглиблення взаємодії райдержадміністрації з органами місцевого самоврядування для спільного вирішення  питань економічного, соціального та культурного розвитку відповідних територій;

- здійснює правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, надає методичну та іншу практичну допомогу, спрямовану на правильне застосування, неухильне додержання актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації;

- готує аналітичні, інформаційні та інші матеріали з організаційних і кадрових питань, що розглядаються головою райдержадміністрації;

- проводить разом із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади аналіз соціально-економічного і суспільно-політичного становища на відповідній адміністративно-територіальній одиниці району, розробляє та вносить голові райдержадміністрації пропозиції щодо його поліпшення;

- здійснює матеріально-технічне і господарсько-побутове забезпечення діяльності райдержадміністрації; забезпечує дотримання режиму роботи в адміністративному будинку райдержадміністрації; забезпечує організацію приймання-передачі інформації засобами електронного зв'язку відповідно до вимог законодавства, належний протипожежний стан у приміщеннях райдержадміністрації та дотримання правил охорони праці;

- провадить діяльність, пов'язану з державною таємницею, організовує та здійснює заходи щодо забезпечення режиму секретності в райдержадміністрації відповідно до вимог законодавства у сфері охорони державної таємниці;

- забезпечує висвітлення діяльності райдержадміністрації;

- виконує відповідно до цього Регламенту інші функції.

– організовує та забезпечує доступ запитувачів до публічної інформації;

– забезпечує облік, систематизацію, аналізування запитів на інформацію, що надходять до районної державної адміністрації та відповідей на них;

  • надає консультації при оформленні запитів на публічну інформацію;

– сприяє депутатам місцевих рад, громадським організаціям, громадським радам, громадянам у здійсненні громадського контролю за забезпеченням органами виконавчої влади доступу до публічної інформації шляхом проведення громадських слухань, громадської експертизи.

 

16. Апарат райдержадміністрації у процесі виконання покладених на нього завдань взаємодіє із структурними підрозділами райдержадміністрації, територіальними органами центральних органів виконавчої влади, а також з виконавчими комітетами рад.

 

17. Організація роботи апарату райдержадміністрації здійснюється відповідно до цього Регламенту та положення про апарат, що затверджується головою райдержадміністрації.

 

Кадрова робота

18. Кадрова робота у райдержадміністрації спрямовується на комплексне вирішення питання щодо комплектування місцевих органів виконавчої влади висококваліфікованими і компетентними працівниками.

 

19. Організація кадрової роботи у райдержадміністрації здійснюється за затвердженим головою райдержадміністрації річним планом, який передбачає здійснення заходів з добору, підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників, а також роботи з кадровим резервом.

 

20. Організацію кадрової роботи в апараті райдержадміністрації здійснює сектор кадрової роботи, у структурних підрозділах райдержадміністрації - відділ (сектор) кадрів, а в підрозділах, які мають невелику штатну чисельність, виконання кадрової роботи покладається за рішенням їх керівників на одного з працівників.

 

Кадрова робота в апараті та структурних підрозділах райдержадміністрації проводиться відкрито і спрямовується на всебічне вивчення та врахування можливостей працівників, найбільш повне застосування їх здібностей, розвиток ініціативності, створення атмосфери заінтересованості у професійному зростанні.

 

21. Прийняття на державну службу до райдержадміністрації здійснюється в установленому законодавством порядку.

Керівник апарату райдержадміністрації, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації організовують вивчення ділових і моральних якостей осіб, які претендують на зайняття посад державних службовців.

Прийняття працівників на роботу до райдержадміністрації на посади, що не віднесені до категорій посад державних службовців, та звільнення їх з роботи здійснюється відповідно до законодавства.

 

22. На посади, передбачені номенклатурою посад працівників, що повинні мати допуск до роботи з таємними документами,  можуть бути призначені лише особи, яким в установленому порядку оформлено допуск до державної таємниці.

 

23. У райдержадміністрації, її структурних підрозділах утворюється у порядку, передбаченому Положенням про формування кадрового резерву для державної служби, що затверджене постановою Кабінету Міністрів України від 28.02.2001р. №199, резерв кадрів, який підлягає щорічному перегляду та затвердженню. З особами, зарахованими до кадрового резерву, проводиться робота, спрямована на підвищення їх кваліфікації, необхідної для роботи на відповідних посадах.

 

24. З метою здійснення регулярного контролю за проходженням державної служби та професійними досягненнями державних службовців у райдержадміністрації проводяться в установленому законодавством порядку атестація та щорічна оцінка виконання державними службовцями покладених на них завдань і обов'язків.

 

25. Райдержадміністрація розглядає і вносить в установленому порядку пропозиції щодо нагородження державними нагородами, нагородами Кабінету Міністрів України та заохочує працівників апарату і структурних підрозділів райдержадміністрації, підприємств, установ та організацій, що належать до сфери її управління.

 

26. На кожного прийнятого на роботу до райдержадміністрації працівника оформляється особова справа.

 

27. Відповідальність за проведення кадрової роботи покладається на керівника апарату райдержадміністрації та керівників структурних підрозділів.

 

 

Організація роботи з документами та контролю за їх виконанням

28. Організація роботи з документами у райдержадміністрації здійснюється в порядку, передбаченому інструкцією з діловодства, що розробляється відповідно до Типової інструкції з діловодства у центральних органах виконавчої влади, Раді міністрів Автономної Республіки Крим, місцевих органах виконавчої влади, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 30.11.2011р. №1242.

Інструкція з діловодства райдержадміністрації затверджується розпорядженням голови райдержадміністрації.

Організація роботи з документами, що містять інформацію з обмеженим доступом, здійснюється в установленому законодавством порядку.

         Всі документи, що надходять до райдержадміністрації, приймаються та надсилаються загальним відділом апарату райдержадміністрації.

         В день надходження документи підлягають обов’язковому попередньому розгляду та реєстрації в загальному відділі апарату райдержадміністрації. Відразу після реєстрації документи подаються на розгляд голові райдержадміністрації. З резолюцією голови райдержадміністрації  документи повертаються до загального відділу апарату райдержадміністрації, які опрацьовуються сектором контролю апарату райдержадміністрації та передаються виконавцям за реєстром під розписку.

         У разі надходження документів у неробочий час вони приймаються відповідальним працівником приймальної голови райдержадміністрації, який зобов’язаний під розписку передати їх наступного дня в загальний відділ апарату райдержадміністрації.

         Міський, селищний та сільські голови, керівники підприємств, установ, організацій та інших служб і закладів районного підпорядкування попередньо звертаються до голови райдержадміністрації з питань, що потребують вирішення керівництвом облдержадміністрації.

         Листи-звернення, надіслані до райдержадміністрації з порушенням установленого порядку, повертаються адресату загальним відділом апарату райдержадміністрації.

         Вхідна кореспонденція подається в загальний відділ апарату райдержадміністрації щоденно за реєстром під розписку до 11 год.45 хв., крім термінових, для своєчасного її опрацювання та внесення в комп’ютерну базу даних.

         Підготовка вихідної кореспонденції здійснюється апаратом райдержадміністрації та її структурними підрозділами відповідно до доручень голови, першого заступника голови, заступника голови, керівника апарату райдержадміністрації та оформляється на бланках райдержадміністрації згідно з вимогами інструкції з діловодства.

         Відповідальність за зміст, рівень підготовки та належне оформлення документів покладається на всіх посадових осіб, що їх візують.

         Відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 27.11.1998р. №1893 «Про затвердження Інструкції про порядок обліку, зберігання і використання документів, справ, видань та інших матеріальних носіїв інформації, які містять службову інформацію» бланки, на яких друкуються листи, які підписуються керівництвом райдержадміністрації, та розпорядження голови райдержадміністрації повинні бути пронумеровані і обліковуватися.

         Ця ж постанова регламентує порядок обліку, зберігання і використання печаток і штампів.

        

29. Відповідальність за організацію виконання документів несуть голова, заступники голови (відповідно до розподілу обов'язків), керівник апарату райдержадміністрації та керівники її структурних підрозділів.

         Координацію заходів щодо забезпечення контролю за виконанням  документів здійснює сектор контролю апарату райдержадміністрації.

 

30. Контроль за виконанням здійснюється стосовно зареєстрованих документів, в яких встановлено завдання або які містять питання, що потребують вирішення.

Обов'язковому контролю підлягає виконання завдань, визначених актами законодавства, указами, розпорядженнями та листами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, документами інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями голови облдержадміністрації та райдержадміністрації, розгляд звернень комітетів Верховної  Ради  України,  запитів  і  звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад.

Контроль за виконанням завдань, визначених актами законодавства, указами, розпорядженнями та листами Президента України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, дорученнями Прем'єр-міністра України, документами інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженнями голови обласної та районної державних адміністрацій, а також за розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України, депутатів місцевих рад здійснюється сектором контролю, за розглядом звернень громадян та інших документів - загальним відділом апарату райдержадміністрації.

Контроль за виконанням актів Президента України здійснюється відповідно до Положення про контроль за виконанням указів, розпоряджень і доручень Президента України, затвердженого указом Президента України від 19.02.2002р. №155 (в редакції Указу від 26.07.2005р. №1132).

 

31. Для здійснення контролю за виконанням актів законодавства, указів, розпоряджень та листів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, документів інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної та районної державної адміністрації розробляється у разі потреби план контролю, в якому визначаються проміжні контрольні строки виконання завдань; структурні підрозділи райдержадміністрації, що відповідають за організацію виконання окремих завдань; структурний підрозділ, який забезпечує координацію роботи з організації і контролю за виконанням у цілому. План контролю затверджує голова райдержадміністрації.

 

32. Контроль за виконанням актів законодавства, указів, розпоряджень та листів Президента України, постанов і розпоряджень Кабінету Міністрів України, доручень Прем'єр-міністра України, документів інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпоряджень голови обласної та районної державної адміністрації, розглядом звернень комітетів Верховної Ради України, запитів і звернень народних депутатів України та депутатів місцевих рад здійснюється шляхом:

- аналізу і узагальнення у визначені строки письмової інформації про стан виконання документів у цілому або окремих встановлених ними завдань, що надходить від виконавців;

- систематичного аналізу статистичних та інших даних, що характеризують стан виконання документів;

- проведення періодичної комплексної або цільової перевірки організації і стану виконання завдань безпосередньо на місцях;

- розгляду питань діяльності (заслуховування звіту) виконавців на засіданнях колегії, нарадах у голови райдержадміністрації, його заступників, або керівника апарату райдержадміністрації.

 

33. Аналітичні та інформаційні матеріали щодо стану виконання документів у цілому або окремих передбачених ними завдань у разі встановлення проміжних контрольних строків подаються голові райдержадміністрації або заступникам (відповідно до розподілу обов'язків) не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку, визначеного актом законодавства, указом, розпорядженням та листом Президента України, постановою і розпорядженням Кабінету Міністрів України, дорученням Прем'єр-міністра України, документом інших органів виконавчої влади вищого рівня, розпорядженням голови обласної та районної державної адміністрації або планом контролю.

За результатами розгляду матеріалів, що містять відомості про можливий зрив своєчасного чи у повному обсязі виконання документа у цілому або передбаченого ним окремого завдання, голова райдержадміністрації або заступники голови (відповідно до розподілу обов'язків) дає доручення виконавцям вжити додаткових заходів для усунення причини.

 

34. Інформацію (звіт) про стан виконання документів, що подається вищестоящим органам, підписує голова райдержадміністрації, а у випадку його відсутності – перший заступник голови райдержадміністрації, та подається за три дні до закінчення встановленого терміну.

Зняття з контролю виконання документа проводиться на підставі письмового звіту заступників голови райдержадміністрації (відповідно до розподілу обов’язків) або іншого документа, що підтверджує його виконання, за письмовою згодою (резолюцією) голови райдержадміністрації.

 

Організація розгляду звернень громадян, проведення особистого прийому громадян та доступу до публічної інформації

35. Райдержадміністрація організовує в установленому порядку розгляд звернень громадян - пропозицій (зауважень), заяв (клопотань), скарг. Організація розгляду звернень громадян, у тому числі ведення діловодства та проведення особистого прийому громадян, покладається на загальний відділ апарату райдержадміністрації.

Діловодство за зверненнями громадян ведеться відповідно до Інструкції з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форми власності, в засобах масової інформації, затвердженої постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997р. №348.

 

36. Порушені у зверненнях громадян питання розглядаються головою райдержадміністрації, першим заступником або заступником (відповідно до розподілу обов'язків), керівником апарату, керівником відповідного структурного підрозділу райдержадміністрації. Відповіді на звернення громадян готують структурні підрозділи райдержадміністрації або її апарату.

 

37. Особистий прийом громадян проводить голова райдержадміністрації, перший заступник, заступник, керівник апарату, керівники структурних підрозділів райдержадміністрації згідно з графіком, який затверджується головою райдержадміністрації та оприлюднюється через засоби масової інформації.

Графік особистого прийому громадян повинен містити інформацію про місце проведення, дні і години прийому.

Виїзні прийоми громадян посадовими особами райдержадміністрації проводяться відповідно до графіка, затвердженого головою райдержадміністрації.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації, який  відповідає за роботу із зверненнями громадян, аналізує щоквартальну роботу з розгляду таких звернень, узагальнює пропозиції, що містяться в них, розробляє рекомендації, спрямовані на усунення причин виникнення обґрунтованих скарг і зауважень громадян, контролює вирішення порушених у них питань.

Загальний відділ апарату райдержадміністрації:

 – проводить облік запитів на інформацію;

–  з метою доступу до публічної інформації та її збереження створює систему обліку документів, що містить публічну інформацію, забезпечує обов’язкову реєстрацію в цій системі таких документів та надання доступу до неї за запитами;

  • забезпечує подання для оприлюднення на веб-сайті райдержадміністрації інформації про наявні документи, що містять публічну інформацію та форми запитів на інформацію.

Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю  апарату райдержадміністрації забезпечує систематичне та оперативне оприлюднення і оновлення на веб-сайті райдержадміністрації та оприлюднення в засобах масової інформації про діяльність районної державної адміністрації, іншої інформації, зазначеної у статті 15 Закону України «Про доступ до публічної інформації»

 

Організація правового забезпечення діяльності райдержадміністрації

38. Правове забезпечення діяльності райдержадміністрації, а також надання методичної та іншої практичної допомоги з правових питань здійснює юридичний сектор апарату райдержадміністрації.

            Юридичний сектор  з  питань правового забезпечення діяльності 

райдержадміністрації підпорядковується голові райдержадміністрації, а з питань організації роботи апарату райдержадміністрації - 

керівнику  апарату райдержадміністрації. 

 
            39. У своїй діяльності юридичний сектор керується Конституцією та законами України,  а також указами Президента  України, актами Кабінету Міністрів України і постановами  Верховної  Ради  України,  прийнятими відповідно до Конституції та законів України, та розпорядженнями голови  райдержадміністрації.

 
            40. Основними завданнями юридичного сектору є: 
– правове забезпечення діяльності місцевої держадміністрації; 
– організація правової   роботи,   спрямованої   на   правильне застосування  і  неухильне додержання вимог актів законодавства структурними підрозділами, апаратом та посадовими особами райдержадміністрації; 
– підготовка інформаційних, довідкових та інших матеріалів з питань застосування законодавства.

 
            41. Юридичний сектор відповідно до покладених на нього завдань: 
– забезпечує відповідність законодавству проектів розпоряджень  голови райдержадміністрації, рішень колегії, а також інших актів райдержадміністрації; 
– проводить правову  експертизу  проектів  розпоряджень  голови райдержадміністрації,  готує висновки правової експертизи у разі їх  невідповідності актам законодавства та/або подає пропозиції щодо приведення таких проектів у відповідність з вимогами законодавства; 
– визначає, які розпорядження голови райдержадміністрації є  нормативно-правовими актами і підлягають державній реєстрації в органах юстиції; 
– надає методичну допомогу працівникам апарату райдержадміністрації та керівникам структурних підрозділів райдержадміністрації щодо правильного застосування норм законодавства під час виконання  покладених на них завдань і функціональних обов'язків; 
– представляє інтереси райдержадміністрації у судах  та інших державних органах під час розгляду правових питань або спорів; 
– виконує інші функції з правового забезпечення діяльності райдержадміністрації відповідно до цього Регламенту та положення про юридичний сектор, що затверджується головою райдержадміністрації. 
     42. Завідувач юридичного сектору:
– здійснює керівництво роботою юридичного сектору, несе персональну відповідальність за виконання покладених на сектор завдань; 
– бере участь у нарадах і засіданнях, що проводяться у райдержадміністрації; 
– організовує роботу юридичного сектору, дає відповідні  доручення щодо виконання покладених на сектор завдань, вносить пропозиції стосовно  заохочення працівників сектору та притягнення їх до відповідальності згідно із законодавством; 
– виконує інші передбачені законодавством функції. 

 

Консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи, служби і комісії райдержадміністрації

43. Для сприяння здійсненню повноважень райдержадміністрації голова утворює консультативні, дорадчі та інші допоміжні органи (ради, колегії, робочі групи тощо), служби та комісії. Завдання, функції та персональний склад таких органів визначає голова райдержадміністрації, про що видає розпорядження.

Рішення зазначених органів оформляються протоколами.

 

44. Для узгодженого розгляду питань, що належать до компетенції райдержадміністрації, обговорення найважливіших напрямів її діяльності утворюється колегія райдержадміністрації (далі - колегія) у складі голови райдержадміністрації (голова колегії), його заступників, керівника апарату та керівників структурних підрозділів райдержадміністрації.

 

45. До складу колегії можуть входити за згодою керівники територіальних органів центральних органів виконавчої влади та посадові особи органів місцевого самоврядування.

До складу колегії райдержадміністрації можуть бути включені за пропозицією громадських організацій, підприємств, установ та організацій їх представники.

 

46. Засідання колегії вважається правомочним, якщо на ньому присутні не менш як дві третини загальної кількості її членів.

Засіда

Форма входу
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Городенківська РДА © 2017 Хостинг від uCoz