ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ                                                                                                                                              Вівторок, 22.08.2017, 03:47
Городенківська районна державна адміністрація
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Тематичні розділи
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]
Затверджено
розпорядженням райдержадміністрації
від 29.03.2006 № 129


ПОЛОЖЕННЯ

про адміністратора (посадова особа районної  державної адміністрації, яка організовує видачу суб’єктам господарювання документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності)

І. Загальні положення

1. Це  положення регламентує діяльність адміністраторів, які здійснюють видачу документів дозвільного характеру за принципом організаційної єдності та забезпечують взаємодію місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру.

2. Адміністратор – посадова особа  районної, державної адміністрації, яка організовує видачу суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру та забезпечує взаємодію місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру.

3. Адміністратор у своїй діяльності керується Конституцією України законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, іншими нормативно-правовим актами, рішеннями органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, прийнятими у межах їх повноважень.

4 Адміністратор діє в межах наявного штатного розкладу відповідної , районної, державної адміністрації.

5. Кількість та персональний склад адміністраторів визначається рішенням  районної державної адміністрації і може змінюватися та доповнюватись у разі необхідності.

6. Очолює діяльність адміністратора заступник голови районної  державної адміністрації

ІІ. Визначення термінів

Документ дозвільного характеру – дозвіл (висновок, свідоцтво тощо), який дає суб’єкту господарювання право на провадження господарської діяльності, здійснення окремих операцій, а також акт проведення експертизи, погодження або інший документ, необхідний для одержання зазначеного дозволу.

Офіс з видачі документів дозвільного характеру (далі - офіс) – приміщення, в якому працює адміністратор та забезпечує взаємодію представників місцевих дозвільних органів, і де здійснюється робота по прийманню, розгляду та видачі документів дозвільного характеру для започаткування або провадження господарської діяльності, в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.

Заявник – суб’єкт господарювання або уповноважена ним особа, а також громадянин, який не є суб’єктом господарювання, які мають право на здійснення дій щодо отримання документів дозвільного характеру, інформації та консультації.

 
Місцеві дозвільні органи –районні та районні у містах Києві і Севастополі державні адміністрації, органи центральних органів виконавчої влади, їх посадові особи, уповноважені відповідно до закону видавати документи дозвільного характеру від свого імені, а також підприємства, установи, організації, що у випадках, передбачених законом, уповноважені видавати документи дозвільного характеру і можуть залучатися до проведення експертизи та обстеження, необхідних для видачі документів дозвільного характеру, в межах відповідної адміністративно-територіальної одиниці.
 
Суб’єкт господарювання – зареєстрована в установленому законодавством порядку юридична особа незалежна від її організаційно-правової форми та форми власності, яка має намір провадити або провадить господарську діяльність, крім органів державної влади та органів місцевого самоврядування, а також фізична особа - підприємець.

 ІІІ. Основні завдання адміністратора

     Основними завданнями адміністратора є:

7. Надання консультаційно-інформаційних послуг щодо видачі та оформлення документів дозвільного характеру для започаткування підприємницької діяльності та здійснення інших погоджувальних дій.
8. Прийняття, розгляд, реєстрація документів заявників та видача документів дозвільного характеру.
9. Забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру
10. Організація та координація міжвідомчого документообігу між виконавчими органами місцевого самоврядування, їх посадовими особами, комунальними підприємствами, які будуть співпрацювати між собою щодо видачі документів дозвільного характеру.
11. Прийняття, реєстрація та розгляд заяв та надання рекомендацій з досудового врегулювання спірних питань, які виникають між органами виконавчої влади/органами місцевого самоврядування та суб’єктами господарювання щодо проходження дозвільно-погоджувальних процедур.

ІУ. Функціональні обов’язки адміністратора щодо видачі документів дозвільного характеру та здійснення інших погоджувальних процедур за принципом організаційної єдності

Адміністратор відповідно до покладених на нього завдань виконує наступні функції:

12. Надає суб’єкту господарювання вичерпну інформацію щодо вимог та порядку одержання документа дозвільного характеру:
- перелік дозвільних документів, необхідних для започаткування певного виду господарської  діяльності;
- перелік документів необхідних для отримання певного документу дозвільного характеру;
- термін дії дозвільних документів або наявність вказівки про  необмежений термін його дії;
- розмір плати за отримання дозвільних документів або наявність вказівки про те, що він видається безоплатно;
- строк прийняття рішення про видачу або відмову у видачі документа дозвільного характеру;
- вичерпний перелік підстав для залишення поданих документів без розгляду;
- порядок оскарження відмови у наданні дозвільного документу.

13. Видає зразки заяв та необхідні бланки документів, а також надає допомогу при їх заповненні.
14. Адміністратор, уповноважений приймати комплект документів, необхідних для надання послуг кількома місцевими дозвільними органами, є відповідальним за видачу кінцевого комплекту документів, які оформляються, посадовими особами дозвільних органів.

Якщо відповідно до законодавства копії документів не потребують нотаріального або іншого засвідчення, адміністратор, що приймає комплект документів забезпечує виготовлення копій з оригіналів документів у необхідній кількості.

 

15. Приймає від суб’єктів господарювання заяву про видачу документа дозвільного характеру та перевіряє наявність повного комплекту документів та відповідність відомостей, зазначених у них.

Заяву та документи, що додаються до неї адміністратор реєструє в журналі, який ведеться за зразком, визначеним центральним органом виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва.

Заяву та документи, приймає  за описом, копія якого видається заявнику з відміткою про дату, номер їх реєстрації та підписом адміністратора.

16. Заява про видачу дозвільних документів залишається без розгляду у разі:

-заява подана (підписана) особою, яка не має на це повноважень;
-подання документів не в повному обсязі або оформлених неналежним чином.
-про залишення заяви без розгляду адміністратор потягом двох днів з дати реєстрації зобов’язаний повідомити заявника в письмовій формі із зазначенням підстав.
-після усунення причин, що були підставою залишення заяви без розгляду про видачу дозвільного документу, заявник може повторно подати адміністратору  заяву та документи до неї.

18. Копії заяви та документів, що додаються до неї, засвідчених підписом адміністратора, в день реєстрації заяви або наступного робочого дня передає до відповідних місцевих дозвільних органів.
18. У разі прийняття місцевим дозвільним органом рішення про відмову у видачі документа дозвільного характеру адміністратор повідомляє про це заявника наступного дня після одержання відповідного рішення.
19. Формує, веде та забезпечує зберігання дозвільної справи.

Дозвільна справа - пакет документів, в якому  в обов‘язковому порядку зберігаються:
- опис всіх документів, які включені до дозвільної справи;
- заява про видачу документа дозвільного характеру та  документи, які необхідні для отримання, зазначеного в заяві про видачу документа дозвільного характеру та надаються суб‘єктом господарювання; або заяву про видачу дубліката документа дозвільного характеру;
- рішення про видачу, переоформлення або анулювання документа дозвільного характеру, а також рішення про відмову у видачі, переоформлені документа дозвільного характеру або видачі дублікату дозволів (з відповідними висновками дозвільних органів щодо обстежень, перевірок тощо об‘єктів діяльності або проведення (погодження) експертиз проектів (проектної документації) на об‘єкт діяльності тощо);
- копію документа про залишення заяви про видачу документу дозвільного характеру (дублікату документу дозвільного характеру) без розгляду, який було направлено відповідному суб‘єкту господарювання.

20. Видає суб’єкту господарювання документи дозвільного характеру.

21. Адміністратор наступного робочого дня з дня прийняття рішення місцевим дозвільним органом про видачу документа дозвільного характеру зобов’язаний отримати документ дозвільного характеру та повідомити заявника про необхідність подання документу, що підтверджує внесення плати за видачу документу дозвільного характеру (у випадках, коли законом встановлена плата за його видачу ) та про місце і час видачі документа дозвільного характеру.
22. Формує та веде реєстр документів дозвільного характеру.
23. Здійснює організаційне та інформаційне забезпечення проведення представниками різних місцевих дозвільних органів спільного обстеження об’єкта, на який видається документ дозвільного характеру.

 У разі необхідності забезпечує проведення контрольних обстежень об’єктів підприємницької діяльності.
24. Контролює за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.
25. Одержує безоплатно від місцевих дозвільних органів інформацію, пов’язану з видачею документів дозвільного характеру, за винятком інформації, що становить державну таємницю.

26. У разі, якщо дозвільна процедура розбивається на кілька етапів, адміністратор забезпечує проходження окремих етапів дозвільної процедури.

Якщо між етапами дозвільної процедури не вимагається участь суб’єкта господарювання, то без його участі, але за його бажанням адміністратор може забезпечувати проходження кількох послідовних етапів дозвільної процедури.

27. Інформує посадову особу, якій він підпорядковується, а також територіальний орган центрального органу виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва про порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру посадовою особою місцевого дозвільного органу.

28. Готує пропозиції щодо удосконалення процедури видачі документів дозвільного характеру.

29. Деякі види документів дозвільного характеру, які визначаються міською радою, можуть видаватися безпосередньо заявнику представниками місцевих дозвільних органів, які у визначений час та день розміщуються в офісі. Видача документів дозвільного характеру, в цьому випадку, здійснюється в день подання заяви та необхідних документів до представника місцевого дозвільного органу.

 V. Відповідальність
 30.Адміністратор несе персональну відповідальність за правильність та комплектність оформлення документів, необхідних для отримання документу дозвільного характеру та за зберігання дозвільної справи.

31. Адміністратори за порушення вимог законодавства з питань видачі документів дозвільного характеру несуть відповідальність у порядку, встановленому законом.

32. Дії або бездіяльність адміністраторів можуть бути оскаржені до суду у порядку, встановленому законом.
33.Шкода заподіяна адміністраторами фізичним або юридичним особам під час виконання своїх обов’язків, підлягає відшкодуванню у порядку, встановленому законом.

VІ. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення адміністратора

34. Організаційне та матеріально-технічне забезпечення роботи адміністратора здійснюють виконавчі органи міських рад, районні, районні у містах Києві та Севастополі державні адміністрації.

35. Виконавчі органи міських рад, районні та районні у містах Києві і Севастополі державні адміністрації забезпечують адміністраторів інформаційними стендами з повною та вичерпною інформацією щодо порядку (послідовності дій) видачі документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами, де повинні бути наведені перелік документів, необхідних для отримання документів дозвільного характеру, зразки заяв та необхідних форм бланків, строки видачі документів дозвільного характеру, розмір плати або безоплатність видачі документів дозвільного характеру, а також інформацією про контакти з місцевими дозвільними органами.

36. Методологічне та інформаційне забезпечення діяльності адміністраторів здійснює центральний орган виконавчої влади, який забезпечує реалізацію державної політики у сфері підприємництва.

ІV. Регламент роботи

 37. Дозвільний цент працює щовівторка  в приміщенні Бізнес – центру по вул. В.Великого, 4 . З 8:00 до 12:00год
Прийом документів та консультації проводяться адміністратором в приміщенні районної державної адміністрації по вулиці І.Богуна ,11 на протязі тижня з 8:00 до 16:00год

стр.: 1. 2.

Форма входу
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Городенківська РДА © 2017 Хостинг від uCoz