404 - Про адміністратора
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ                                                                                                                                              Вівторок, 28.03.2017, 12:04
Городенківська районна державна адміністрація
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Тематичні розділи
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]

ПАСПОРТ

ДОЗВІЛЬНОГО ЦЕНТРУ

Городенківського району

1.Загальні дані

 

1.1. Дата створення

17.06.2005р.

1.2. Назва , номер , дата розпорядчого документу місцевого органу влади про створення Дозвільного центру

Розпорядження райдержадміністрації „Про адміністратора дозвільної процедури ” №221 від 17.06.2005р. Розпорядження райдержадміністрації „Про затвердження нормативно – правових актів щодо роботи Дозвільного центру і адміністратора” №300 від 22.08.2005р.

1.3. Місцезнаходження

 

1.4. Поштова адреса

м. Городенка вул. В.Великого, 4

1.5. Телефон ,факс, електронна пошта

2-81-38

1.6 Прізвище , ім’я , по батькові адміністратора

Здрілий Роман Романович (на постійній основі)

1.7. Адреса Веб –сторінки у мережі  Інтернет 

www.gorodenka.at.ua

1.8. Розклад роботи

Дозвільний центр працює щовівторка з 8,00 до 12,00 крім вихідних та святкових , адміністратор надає консультації  та веде прийом документів на протязі тижня з 8,00 до 16,00.

 

1.9. Прізвище , ім’я , по батькові, посада та контактний телефон особи ,яка відповідає за роботу Дозвільного центру, та керівника відповідної РДА , що відповідає за діяльність Дозвільного центру

Ткачук Василь Кузьмич – голова райдержадміністрації, 2-29-10

1.10.Кількість населення територіально-адміністративної одиниці, в якій створено Дозвільний центр

56,4 тис. чол..

1. 11.Кількість юридичних та фізичних осіб підприємців , що знаходяться на обліку у відповідній територіально-адміністративній  одиниці, в якій створено Дозвільний центр

Юридичних осіб -589

Фізичних осіб підприємців -1998

 

  2. Матеріально технічна база

 

2.1. Загальна площа приміщення (кв. м.)

15,2 кв.м. в приміщенні редакції газети „Край”

2.2. Кількість кімнат

1

2.3. кількість робочих місць , відповідно облаштованих

1

2.4. Наявність інформаційних стендів (відповідність їх змісту вимогам Закону України „Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності”)

Оформлено два інформаційні стенди

2.5. Наявність оргтехніки:

 

2.5.1. персональний комп’ютер (шт.)

2.5.2. копіювальний апарат (шт.)

2.5.3. принтер (шт.)

2.5.4. сканер (шт.)

2.5.5. телефонний апарат (шт.)

2.5.6. телефон факс (шт.)

 

 

1шт.

-.

1шт.

-

-

-

2.6. Забезпеченість канцелярськими товарами 

Ксероксний папір за потребою

2.7. Забезпеченість доступу в мережу Інтернет та до Інтернет – ресурсів з законодавчою базою України 

ADSL Інтернет

2.8. Наявність журналу обліку , якому адміністратор реєструє заяви та відповідні  документи , що подаються суб’єктам господарювання для отримання документів дозвільного характеру

Наявний  журнал обліку вхідних пакетів для отримання документів дозвільного характеру ,та журнал реєстрації наданих консультацій

  

3. Персональний склад учасників

 

3.1. Загальна чисельність учасників , зних:

 

3.1.1. Працівників відповідної райдержадміністрації – ПІБ , посада

Здрілий Роман Романович, державний адміністратор дозвільного центру Городенківської РДА

3.1.2. Спеціалістів органів влади , представники яких беруть участь у роботі Центру

В. Бачинський –  заступник головного санітарного лікаря району

М.Котелко -  начальник відділу містобудування і архітектури

Б.Дмитерко – заступник начальник відділу земельних ресурсів

М.Гуменяк  - інженер по  експлуатації  газових мереж

В.Микуляк – начальник ДВУВКГ

Р.Кнігініцький – начальник СНДП Городенківського РВ ГУ МНС

Р.Осадчук – начальник відділу культури та туризму Городенківської РДА

Л.Цомпіль – головний спеціаліст управління охорони навколишнього природного середовища в Івано – Франківськівській області

В.Камінський – головний інспектор інспекції ДАБК в Івано – Франківській області

 


 

 4. Матеріально фінансове забезпечення

 

4.1. Джерела та обсяги фінансування діяльності Дозвільного центру (державні , залучені) , грн.:

Державний та місцевий бюджет

4.1.1.загальна сума фінансування , яка виділена з державного (місцевого) бюджету на поточний рік , грн..

1 000,00 грн.

4.1.2. технічна допомога (назва )

-

 

5. Перелік документів дозвільного характеру , які видаються в Дозвільному Центрі:

   - Санітарно епідеміологічна оцінка матеріалів щодо відведення земельних ділянок для будівництва об’єктів (без урахування вартості досліджень ,вимірювань)

- санітарно епідеміологічна оцінка проектів будівництва , розширення реконструкції об’єктів

       - Підготовка проекту висновку державної санітарно епідеміологічної

          експертизи на нормативно технічний документ або діючий об’єкт

Підготовка дозволів  (без урахування вартості досліджень ,вимірювань)

Санітарно епідеміологічне обстеження та погодження асортименту продукції суб’єктам господарювання

- Складення санітарного паспорта об’єктів на спец автотранспорт

 

6. Інші відомості

 

7. Проблеми Дозвільного центру :

 

    Облаштування та забезпечення необхідною оргтехнікою, виділення окремої телефонної лінії, забезпечення меблями.

 

Форма входу
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Городенківська РДА © 2017 Хостинг від uCoz