404 - Посадові інструкції
ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ                                                                                                                                              Вівторок, 28.03.2017, 12:02
Городенківська районна державна адміністрація
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Тематичні розділи
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]

        

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

заступника керівника апарату,  начальника організаційного відділу апарату райдержадміністрації

Гордієвича Василя Богдановича

 

         Завдання, обов’язки та повноваження :

  1. Здійснює безпосередньо керівництво відділом і відповідає персонально за виконання покладених на відділ завдань.
  2. Виконує обов’язки керівника апарату у разі його відсутності.
  3. Опрацьовує документи, що надходять до районної державної адміністрації, готує до них аналітичні, довідкові та інші матеріали.
  4. Надає практичну та методичну допомогу виконавчим комітетам Городенківської міської, Чернелицької селищної, Вербівцівської, Виноградської, Вільхівцівської, Вікнянської, Городницької, Глушківської, Далешівської, Копачинецької, Корнівської, сільських рад.
  5. Визначає завдання і розподіляє обов’язки між працівниками відділу, вживає заходів щодо ділової кваліфікації працівників відділу, забезпечує дотримання ними правил внутрішнього трудового розпорядку.
  6. Здійснює контроль за виконанням у відділі інструкцій з діловодства, виконанням контрольних документів виконавчими комітетами місцевих рад.
  7. Узагальнює досвід роботи міськсільвиконкомів.
  8.  Відповідає за підготовку матеріалів на засідання колегії районної державної адміністрації, формування складу робочих груп по підготовці матеріалів на засідання колегії.
  9. Організовує проведення виїзних днів голови районної державної адміністрації в населені пункти району.
  10. Відповідає за питання планування роботи райдержадміністрації та організаційного відділу.
  11. Відповідає за підготовку, проведення нарад при голові районної державної адміністрації, прослідковує за виконанням прийнятих на них рішень.
  12. Забезпечує взаємодію з державною податковою інспекцією, фінансовим управлінням, фінансовою інспекцією, управлінням Державної казначейської служби, управлінням юстиції щодо забезпечення ними організаційної роботи, ведення діловодства, організації прийому громадян.
  13. Відповідає за взаємодію з районною радою.

 

 

Має право :

  1. Представляти інтереси відділу в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції.
  2. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання законодавства міськсільвиконкомами, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності згідно з чинним законодавством.
  3. Готувати запити на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та політичних організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання посадових обов’язків.
  4. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи свого відділу.

 

Повинен знати :

Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та районної державної адміністрації, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, прийнятих у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права, інструкцію з діловодства, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

 

Кваліфікаційні вимоги :

Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді головного спеціаліста не менше 3 років або загальний трудовий стаж у державній службі за фахом не менше 5 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 7 років.

Післядипломна освіта у сфері управління : магістр державного управління за відповідною спеціалізацією.

 

Несе відповідальність :

За несвоєчасне виконання покладених на нього обов’язків та відділу, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням в установленому чинним законодавством порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

головного спеціаліста організаційного відділу

 апарату райдержадміністрації

Заячківського Володимира Михайловича

 

         Завдання, обов’язки та повноваження :

  1. Здійснює координацію та методичне керівництво одним із напрямків роботи відділу. Надає  практичну і методичну допомогу в діяльності виконавчих комітетів Кунисівської, Котиківської, Луківської, Михальчівської, Незвиської, Олієво-Королівської, Острівецької, Поточищенської, Раковецької, Рашківської, Росохацької сільських рад
  2. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямку діяльності, зокрема, надає допомогу в плануванні роботи вищеназваних  виконавчих комітетів, здійснює реєстрацію протоколів засідань виконавчих комітетів місцевих рад, слідкує за виконанням прийнятих рішень.
  3. Узагальнює у межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики в територіальних органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  4. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій, виїзних приймалень райдержадміністрації.
  5. У межах наданої компетенції забезпечує підготовку проектів рішень та пропозицій керівництву на виконання доручень органів виконавчої влади вищого рівня, а також щоквартально готує узагальнюючі дані щодо проведення та проблематики засідань виконавчих комітетів місцевих рад, виконання прийнятих рішень.
  6. Вивчає, узагальнює, поширює нові форми та методи діяльності місцевих органів влади і управління, надає їм практичну і методичну допомогу в організації роботи, консультує кадри місцевих органів виконавчої влади.
  7. Готує аналітичні матеріали, веде протоколи, слідкує за виконанням рішень прийнятих на нарадах при керівнику апарату районної державної адміністрації.
  1. Бере участь у розроблені нормативних та організаційно-методичних документів.
  2.  Щотижнево готує план основних організаційно-масових заходів, що проводяться в районі державними і громадсько-політичними організаціями, здійснює забезпечення участі в них керівництва райдержадміністрації.

 

Має право :

  1. Представляти інтереси відділу в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції.
  2. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання законодавства міськсільвиконкомами, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності згідно з чинним законодавством.
  3. Готувати запити на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та політичних організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання посадових обов’язків.
  4. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи відділу.

 

Повинен знати :

Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та районної державної адміністрації, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, прийнятих у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права, інструкцію з діловодства, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

 

Кваліфікаційні вимоги :

Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або загальний трудовий стаж у державній службі за фахом не менше 3 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 5 років.

Несе відповідальність :

За несвоєчасне виконання покладених на нього обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням в установленому чинним законодавством порядку.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ПОСАДОВА ІНСТРУКЦІЯ

головного спеціаліста організаційного відділу

 апарату райдержадміністрації

Мукана Володимира Васильовича

 

         Завдання, обов’язки та повноваження :

  1. Здійснює координацію та методичне керівництво одним із напрямків роботи відділу. Надає  практичну і методичну допомогу в діяльності виконавчих комітетів Семаківської, Серафинецької, Слобідської, Сороківської, Стрільченської, Тишківської, Топорівської, Торговицької, Чортовецької, Чернятинської, Ясеневопільнівської сільських рад.
  2. Організовує та забезпечує контроль, аналіз та оцінку стану справ на відповідному напрямку діяльності, зокрема, аналізує проблематику засідань виконавчих комітетів.
  3. Розробляє поточні та бере участь у підготовці перспективних планів відділу, подає необхідну методичну допомогу співробітникам у виконанні завдань, доручень.
  4. Узагальнює у межах наданої компетенції практику застосування законодавства та хід реалізації державної політики в органах виконавчої влади та місцевого самоврядування.
  5. Бере участь в узагальненні досвіду роботи міськсільвиконкомів.
  6. Веде розробку пропозицій, комплексів заходів, які стосуються організаційного відділу, веде контроль за їх виконанням.
  7. Бере участь в організації та проведенні нарад, семінарів, конференцій, виїзних приймалень райдержадміністрації.
  8. Готує аналітичні матеріали, веде протоколи на нарадах при першому заступнику голови районної державної адміністрації.
  9. Бере участь у розроблені нормативних та організаційно-методичних документів.
  10. Проводить експертизу документів, що стосуються роботи організаційного відділу і готує інформацію про результат цієї роботи.
  11. Щомісячно готує план основних організаційно-масових заходів, що проводяться в районі державними і громадсько-політичними організаціями, здійснює забезпечення участі в них керівництва райдержадміністрації.

 

Має право :

  1. Представляти інтереси відділу в інших органах виконавчої влади з питань, що належать до його компетенції.
  2. Брати участь у контролі (перевірці) дотримання законодавства міськсільвиконкомами, підприємствами, установами та організаціями різних форм власності згідно з чинним законодавством.
  3. Готувати запити на отримання відповідної статистичної інформації та інших даних від державних органів влади та органів місцевого самоврядування, їх посадових осіб, політичних партій, громадських та політичних організацій, їх філій та відділень незалежно від форм власності, необхідні для виконання посадових обов’язків.
  4. Вносити пропозиції щодо вдосконалення роботи свого відділу.

Повинен знати :

Конституцію України, акти законодавства, нормативні документи, що стосуються державної служби та районної державної адміністрації, Укази Президента України, постанови та розпорядження Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, органів виконавчої влади вищого рівня, прийнятих у межах їх повноважень, що регулюють розвиток відповідних сфер управління; практику застосування чинного законодавства, основи державного управління, економіки, фінансів та права, інструкцію з діловодства, правила ділового етикету, правила та норми охорони праці та протипожежного захисту, основні принципи роботи на комп’ютері та відповідні програмні засоби.

Кваліфікаційні вимоги :

Вища освіта відповідного професійного спрямування за освітньо-кваліфікаційним рівнем магістра, спеціаліста.

Стаж роботи за фахом у державній службі на посаді провідного спеціаліста не менше 1 року або загальний трудовий стаж у державній службі за фахом не менше 3 років, або стаж роботи за фахом в інших сферах економіки не менше 5 років.

 

Несе відповідальність :

За несвоєчасне виконання покладених на нього обов’язків, бездіяльність або невикористання наданих йому прав, порушення норм етики поведінки державного службовця та обмежень, пов’язаних з прийняттям на державну службу та її проходженням в установленому чинним законодавством порядку.

 

 

 

Форма входу
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 2
Гостей: 2
Користувачів: 0
Городенківська РДА © 2017 Хостинг від uCoz