ОФІЦІЙНИЙ ВЕБ-САЙТ                                                                                                                                              Середа, 13.12.2017, 22:36
Городенківська районна державна адміністрація
Вітаю Вас Гість | RSS
Меню сайту
Тематичні розділи
Економіка, фінанси [190]
Соціальний захист [245]
Агропромисловий розвиток [179]
Молодь і спорт [463]
Діти [320]
Релігія, Культура. Туризм [431]
Освіта [289]
Місцеве самоврядування [57]
Оперативна інформація управління з питань надзвичайних ситуацій [267]
Правопорядок, оборонна та мобілізац [69]
Суспільно-політична ситуація, євроінтеграційні процеси, співпраця з м.Бжег (Польща) [658]
Місцеві ЗМІ [19]
Охорона здоров'я [58]
Статистика інформує [559]
Пенсійне забезпечення [123]
Управління юстиції інформує [182]
Інвестиції та інвестиційні проекти [18]
Державна податкова інспекція [334]
РЦСССДМ [195]
Нормативно-правові акти [9]
Нормативно-правові акти, що належать до компетенції РДА, акти індивідуальної дії (крім внутрішньоорганізаційних), прийняті розпорядником, проекти рішень, що підлягають обговоренню
Відомості про взаємодію з громадською радою та її діяльністю [16]
Звернення громадян [26]
Сектор інформаційної діяльності та комунікації з громадскістю [817]
Державний реєстр виборців [5]
Центр зайнятості [54]
Архів [1]
Архітектура та містобудування [7]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю [2]
Відомості про проведення консультацій з громадськістю, громадської експертизи та врахування громадської думки
Громадська експертиза та обговорення [5]
Виконання Закону України "Про очищення влади" [20]
Обговорення змін до Конституції України щодо децентралізації влади [4]
Надання громадянам і юридичним особам інформаційних послуг загального призначення [1]
Виконання місцевого бюджету [10]
Відомості про проведення закупівлі товарів (робіт, послуг) за державні кошти [3]
Інформаційні ресурси з питань, що належать до компетенції РДА [1]
Цільовві програми у відповідній сфері [1]
Регуляторна діяльність [2]
Регуляторна діяльність: плани підготовки регуляторних актів; повідомлення про оприлюднення та проекти регуляторних актів; звіти про відстеження результативності; реєстр регулярних актів
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації [1]
Порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень розпорядників інформації, дій чи бездіяльності, зразки документів та інших матеріалів, необхідних для звернення громадян чи органу
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів [1]
Відомості про сплату місцевих податків і зборів, комунальних платежів. у тому числі тарифи та пільги окремим групам платників, розрахунки юридичних і фізичних осіб з бюджетом відповідного рівня
Місія, функції, повноваження, основні завдання та нормативно-правові засади діяльності [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів [1]
Місцезнаходження органу, його управлінь, відділів та інших структурних підрозділів (поштові адреси, номери телефонів, факсів, адреси електронної пошти та веб-сайтів)
Порядок оскарження прийнятих рішень [1]
Основні функції структурних підрозділів [1]
Основні функції структурних підрозділів, а також прізвища, імена, по батькові, номери телефонів, адреси електронної пошти їх керівників
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника [1]
Прізвище, ім’я та по батькові, службові номери засобів зв’язку, адреси електронної пошти керівника органу та його заступників
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання [1]
Адреса електронної пошти структурного підрозділу, відповідального за приймання і реєстрацію вхідної кореспонденції
Територіальні органи [0]
Розташування місць, де надаються необхідні запитувачам форми і бланки установ [1]
Соціально-економічний розвиток регіону [0]
Показники розрахунків за енергоносії [2]
Антикорупційна діяльність [0]
Інформація про систему обліку, види інформації, яку зберігає розпорядник [1]

Структурні підрозділи райдержадміністрації їх основні функції,адреси, електрона пошта керівників.


1. Апарат районної державної адміністрації – Михайлюк Степан Михалович, т. 2-14-02:

- Відділ організаційної роботи – Гордієвич Василь Богданович, т.2-18-08 rda_horodenka@i.ua
Основні завдання відділу: здійснення організаційного, інформаційного та аналітичного забезпечення діяльності райдержадміністрації, зокрема, щодо організації планування роботи райдержадміністрації та узагальнення звітності про виконання планів  роботи, підготовки та проведення засідань колегії райдержадміністрації, нарад, робочих зустрічей, що проводяться головою райдержадміністрації, керівником апарату райдержадміністрації; надання методичної і практичної допомоги структурним підрозділам райдержадміністрації та її апарату, органам місцевого самоврядування.

- Сектор кадрової роботи – Войтович Ілона Вікторівна, т. 2-21-51 kadry_horodenka@i.ua
Основними завданнями сектору є - реалізація державної політики у сфері державної служби та з  питань  кадрової роботи, здійснення аналітичної та організаційної роботи з кадрового менеджменту, задоволення потреби в кваліфікованих кадрах та їх ефективне  використання, прогнозування розвитку персоналу, заохочення працівників до  службової кар'єри, забезпечення їх безперервного навчання, документальне оформлення проходження державної служби та  трудових відносин, організація роботи щодо обробки персональних даних працівників апарату райдержадміністрації, керівників структурних підрозділів райдержадміністрації, керівництва райдержадміністрації, керівників територіальних органів, державних підприємств, установ, організацій, призначення і звільнення яких погоджуються головою райдержадміністрації, осіб, зарахованих до кадрового резерву, осіб, рекомендованих для вступу в Національну академію державного управління при Президентові України та її регіональних інститутів, інших осіб в базі персональних даних "Картка" та їх захисту від незаконної обробки та незаконного доступу до них.

 - Сектор інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю – Жепій Наталія Василівна т. 2-13-85 vp_gor@i.ua
Основні завдання сектору: Основними завданнями сектору є здійснення сприяння взаємодії райдержадміністрації, її структурних підрозділів з партіями, громадськими організаціями у питаннях, що належать до компетенції сектору, зміцнення взаєморозуміння між релігійними організаціями різних віросповідань, сприяння діяльності засобів масової інформації у висвітленні питань діяльності органів державної влади. Підтримка постійного зв'язку з партіями, громадськими об'єднаннями, одержання інформації щодо їх діяльності та її узагальнення. Аналіз ситуації у релігійному житті району. Інформаційне забезпечення та сприяння діяльності засобів масової інформації (преса, радіо, телебачення) у висвітленні питань роботи місцевих органів виконавчої влади.

- Загальний відділ – Кухар Галина Іванівна, т. 2-15-12zoryana37@i.ua   
Основні завдання відділу: Здійснення єдиного порядку документування і роботи з документами райдержадміністрації відповідно до Інструкції з діловодства в районній державній адміністрації на основі використання сучасної обчислювальної техніки, автоматизованої технології роботи з документами та скорочення кількості документів, забезпечення чіткої організації контролю за строками проходження і виконання документів, надання методичної допомоги з цих питань управлінням, іншим структурним підрозділам райдержадміністрації та відділам її апарату.

– Сектор контролю – Дідух Віра Романівна, т. 2-15-12 kontrol_gor@i.ua

Основні завдання сектору:
- здійснення контролю за виконанням структурними підрозділами районної державної адміністрації, органами місцевого самоврядування  в частині здійснення ними делегованих повноважень  органів виконавчої влади ( далі – органи місцевого самоврядування) актів та доручень Президента України , Кабінету Міністрів України , актів міністерств , інших центральних органів виконавчої влади , розпоряджень і доручень голови облдержадміністрації , розпоряджень та доручень ( далі –документи), та за станом роботи з реагування на запити і звернення народних депутатів України  та депутатів обласної та районної рад , а також аналіз причин порушення термінів виконання документів і внесення пропозицій щодо їх усунення;
    -  підготовка інформаційно-аналітичних та інших матеріалів з питань виконання документів і роботи з реагування на запити та звернення народних депутатів України і депутатів обласної  та районної рад;
    - інформування керівництва райдержадміністрації про стан виконання документів та роботи з реагування на запити та звернення народних депутатів України і депутатів обласної  та районної рад  структурними підрозділами районної державної адміністрації  та органами місцевого самоврядування  ;
    - підготовка  проектів розпоряджень  і доручень  голови райдержадміністрації з питань , що належать до компетенції сектору контролю.


- Юридичний сектор  –  Плаксій Любов Петрівна, т. 2-84-96 lubovplaksiy@i.ua

Основні завдання сектору: Організація правової роботи, спрямована на правильне застосування, неухильне додержання та запобігання невиконанню вимог актів законодавства, інших нормативних документів керівниками та працівниками під час виконання покладених на них завдань та функціональних обов'язків, здійснення пропаганди чинного законодавства.

- Відділ фінансово-господарського забезпечення – Когут Юлія Михайлівна,т. 2-18-37
Основні завдання відділу: Організація бухгалтерського обліку, господарсько-фінансової діяльності та контролю за дотриманням правил його ведення, здійснення методологічного керівництва бухгалтерським обліком і звітністю.

- Відділ ведення Державного реєстру виборців – Шевага Руслан Романович  т.2-83-64 rusgb@rambler.ru
Основні завдання відділу: Складання списків виборців для виборів Президента України, народних депутатів України, депутатів місцевих рад, селищних сільських голів, для всеукраїнських та місцевих референдумів; Ведення реєстру, до якого вносяться відомості про громадян України, що мають право голосу і проживають або перебувають на території району.

- Сектор взаємодії з правоохоронними органами, оборонної і мобілізаційної роботи – Кондрацький Володимир Григорович т. 2-24-76
Основні завдання: Планування та здійснення заходів, спрямованих на своєчасне проведення мобілізації, переведення місцевих органів державної виконавчої влади і об'єктів народного господарства району на режим роботи в умовах особливого періоду, а також сталого їх функціонування в цих умовах.
Основні завдання: Організовує взаємодію та здійснює координацію роботи райдержадміністрації з правоохоронними органами, розробляє та подає голові райдержадміністрації проекти програм з питань охорони громадського порядку боротьби зі злочинністю, забезпечення конституційних прав і свобод громадян

- Сектор з питань надзвичайних ситуацій –Передерко Ігор Тарасович, т. 2-15-01 goro_uns@ukr.net
Основні завдання: Забезпечення цивільного захисту на відповідній території; забезпечення виконання завдань створеними ними територіальними підсистемами та їх ланками; забезпечення реалізації вимог техногенної безпеки на потенційно небезпечних об’єктах та інших суб’єктах господарювання, які можуть створити реальну загрозу виникнення аварії, що належать до сфери їх управління; розроблення та забезпечення реалізації регіональних, місцевих програм та планів заходів у сфері цивільного захисту, зокрема спрямованих на захист населення і територій від надзвичайних ситуацій та запобігання їх виникненню, забезпечення техногенної та пожежної безпеки.

2. Управління агропромислового розвитку –  Колісник Тарас Михайлович т. 2-14-15. gorodenkaapr@i.ua
Основні завдання управління: Організація виробництва і закупівлі сільськогосподарської продукції та продовольства для регіональних потреб, економічний аналіз та прогнозування стану розвитку сільського господарства, харчової та переробної промисловості на рівні району, здійснення моніторингу аграрної реформи, сприяння демонополізації виробництва і розвитку конкуренції, розвиток ринкової інфраструктури, створення рівних умов для розвитку всіх форм власності та господарювання в агропромисловому виробництві, надання методологічної допомоги сільськогосподарським підприємствам у процесі їх реформування, забезпечення виконання державних та регіональних програм соціального розвитку села.

3. Управління праці та соціального захисту населення – Кравчук Ярослав Іванович, т. 2-11-46. gor_sobez@ukr.net
Основні завдання управління: забезпечення реалізації державної політики у сфері соціально-трудових відносин, оплати і належних умов праці, соціальної та професійної адаптації військовослужбовців, звільнених у запас або відставку, та тих, які підлягають звільненню із Збройних Сил України та інших військових формувань; організацію ефективного співробітництва місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування з профспілками та їх об’єднаннями, організаціями роботодавців та їх об’єднаннями, забезпечення реалізації державної політики з питань соціального захисту населення, підтримки сім’ї, попередження насильства в сім’ї; забезпечення рівності прав чоловіків та жінок, протидії торгівлі людьми, виконання  програм і здійснення заходів у цій сфері.

4. Управління фінансів – ,Лавасов Володимр Василоьвич т. 2-22-35rfu04@meta.ua
Основні завдання управління: Підготовка проекту і організація виконання бюджету, реалізація державної фінансової , бюджетної та податкової політики на території району, підготовка пропозицій щодо концентрації фінансових ресурсів на пріоритетних напрямах економіки району, фінансового забезпечення державних гарантій по соціальному захисту населення, розробка пропозицій по удосконаленню діючих форм фінансових взаємовідносин держави з підприємствами, установами, організаціями усіх форм власності, методів фінансового і бюджетного планування та фінансування витрат, забезпечення дотримання законодавства у фінансовій сфері на території району.

5. Управління економіки  – Дубровська Світлана Василівна , т.2-28-73upravlinnaek@gmail.com
Основні завдання управління: забезпечення реалізації державної політики у сфері економічного і соціального  розвитку,  інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства, торгівлі та побутових послуг туризму, охорони культурної спадщини; забезпечення реалізації державної промислової, регіональної, цінової політики; забезпечення реалізації державної політики з питань розвитку підприємництва, державної регуляторної та зовнішньоекономічної політики; забезпечення реалізації регіональних комплексних і цільових програм розвитку туризму, ринку туристичних послуг, забезпечення захисту і безпеки туристів; забезпечення реалізації міжнародного співробітництва у галузі економіки, захисту прав людини та інших сферах суспільного життя; забезпечення реалізації державної регіональної політики у галузі будівництва та житлово-комунального господарства, у сфері житлово-комунального господарства  щодо організації та здійснення заходів з його реформування; виконання функцій управління у сфері будівництва об’єктів соціально-культурного призначення та житлово-комунального господарства, координації діяльності відповідних структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також роботи підприємств, установ та організацій будівельної індустрії та житлово-комунального господарства району.
Управління економіки складається з двох відділів:
Відділ розвитку основних видів економічної діяльності та житлово-комунальногогосподарства – в.о. Яшан Василь Васильович), 2-28-73, upravlinnaek@gmail.com
Основні завдання відділу:
-  забезпечення реалізації державної промислової політики;
 -  забезпечення реалізації державної регіональної політики у галузі будівництва та житлово-комунального господарства;
- організація виконання державних програм, розроблення і реалізація місцевих програм у сфері житлово-комунального господарства, подання пропозицій до проектів місцевих програм соціально-економічного розвитку району щодо поліпшення рівня комунального обслуговування населення та благоустрою населених пунктів, охорони навколишнього природного середовища, енергозбереження, стану безпеки, умов праці та виробничого середовища;
- координація діяльності відповідних структурних підрозділів органів виконавчої влади, а також роботи підприємств, установ та організацій житлово-комунальногогосподарства;
- сприяння органам місцевого самоврядування у вирішенні питань організації обслуговування населення підприємствами житлово-комунального господарства, організаційно-методичне забезпечення їх діяльності;
- здійснення державного контролю за додержанням правил комунального обслуговування та благоустрою;
- сприяння впровадженню у будівництво прогресивних проектних рішень, нових будівельних матеріалів, конструкцій та виробів;
- виконання функцій управління у сфері будівництва об’єктів соціально-культурного призначення та житлово-комунального господарства, координації діяльності відповідних структурних підрозділів місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також роботи підприємств, установ та організацій будівельної індустрії та житлово-комунального господарства району;
- проведення інвестиційної політики у процесі проектування, будівництва нових і реконструкції діючих об'єктів соціально-культурного призначення та житлово-комунального господарства, здійснення контролю за їх будівництвом.
Відділ економічного розвитку, торгівлі та туризму – Здріла Марія Ігорівна, 2-28-73, upravlinnaek@gmail.com
Основні завдання відділу:
- забезпечення реалізації державної політики у сфері економічного і соціальногорозвитку ;
-  забезпечення реалізації державної цінової політики;
- забезпечення реалізації державної політики у сфері інвестиційної, інноваційної діяльності та державно-приватного партнерства;
- забезпечення реалізації державної політики з питань розвитку підприємництва, державної регуляторної політики;
-  забезпечення реалізації державної політики у сфері торгівлі та побутових послуг;
- забезпечення реалізації єдиної державної зовнішньоекономічної політики;
- забезпечення реалізації державної політики у сфері  туризму, охорони культурної спадщини;
- забезпечення реалізації міжнародного співробітництва у галузі економіки, захисту прав людини та інших сферах суспільного життя, створення сприятливих організаційних та економічних умов для розвитку внутрішнього, міжнародного та іноземного туризму;
-забезпечення раціонального використання та збереження туристичних ресурсів, природного та історико-культурного середовища на території району.

 

6. Відділ у справах молоді та спорту – Чупрун Василь Степанович, т. 2-25-43. vmolod@i.ua
Основні завдання відділу: Забезпечення реалізації державної політики з питань молоді, фізичної культури та спорту, відпочинку та оздоровлення дітей.

7. Відділ містобудування, архітектури та містобудівного кадастру –Николаїшин Іван Дмитрович , т. 2-18-16.
Основні завдання відділу: Забезпечення реалізації державної політики у сфері містобудування, архітектури на території району. Аналіз стану містобудування на території району, організація розроблення, проведення експертизи і забезпечення затвердження в установленому порядку генеральних планів населених пунктів та іншої містобудівної документації, координація діяльності суб'єктів містобудування щодо комплексного розвитку територій, забудови населених пунктів на території, поліпшення їх архітектурного вигляду та забезпечення додержання законодавства у сфері містобудування та архітектури.

8. Відділ освіти – Заліщук Мирослав Миколайович, т. 2-14-48. oyurkovskiy@mail.ru
Основні завдання відділу: Реалізація державної програми в галузі освіти з урахуванням особливостей соціально-культурного середовища району, створення умов для реалізації гарантованого Конституцією України права громадян на отримання повної загальної середньої освіти, здійснення управління навчальними закладами, що знаходяться в межах відповідної території і належать до сфери управління державної адміністрації та координація роботи цих навчальних закладів.

9. Відділ культури, національностей та релігій  – Олінійчук Галина Романівна,
т. 2-13-84
Основні завдання відділу: Реалізація державної політики в галузі культури у відповідності до "Основ законодавства України в галузі культури", управління на території району закладами, установами і організаціями культури, що належать до комунальної власності, координації діяльності таких же закладів, що не належать до комунальної власності. Здійснення в установленому порядку та існуючої системи в галузі культури кадрової політики, пов'язаної із розстановкою, навчанням і раціональним використанням кадрового потенціалу в інтересах реалізації державної політики в галузі культури в районі.

10. Служба у справах дітей – Цюмпала Андрій Петрович, т. 2-11-62. gor_ssd@i.ua
Основні завдання відділу: Реалізація на території району державної політики з питань соціального захисту неповнолітніх і запобігання дитячій бездоглядності та вчиненню правопорушень неповнолітніх. Підготовка інформаційно-аналітичних і статистичних матеріалів, організація дослідження стану соціального захисту неповнолітніх, запобігання бездоглядності та профілактика правопорушень серед них.

11. Архівний відділ – Козьмін Галина Іванівна , т. 2-28-01. archiv_horodenka@i.ua
Основні завдання відділ: Реалізація державної політики в галузі архівної справи, здійснення управління архівною справою на території району. Координація діяльності державних органів, підприємств, установ, організацій з питань архівної справи і діловодства. Забезпечення поповнення Національного архівного фонду документами місцевого походження, їх державної реєстрації, обліку, зберігання та використання їх інформації.
 

12.  Центр надання адміністративних послуг – Здрілий Роман Романович, т. zrr@ua.fm
Основні завдання адміністратора:  Надання суб'єкту господарювання вичерпної інформації щодо вимог та порядку одержання документів дозвільного характеру для започаткування та провадження господарської діяльності. Прийняття від суб’єктів господарювання документів, необхідних для одержання документів дозвільного характеру, та організація видачі суб’єкту господарювання документів дозвільного характеру. Забезпечення взаємодії місцевих дозвільних органів та суб’єктів господарювання щодо видачі документів дозвільного характеру та документообігу. Контроль за додержанням посадовими особами місцевих дозвільних органів строків розгляду та видачі документів дозвільного характеру.
Основними завданнями сектору є: - організація надання адміністративних послуг у найкоротший строк та за мінімальної кількості відвідувань суб’єктів звернень;
 - спрощення процедури отримання адміністративних послуг та поліпшення якості їх надання;
- забезпечення інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання адміністративних послуг, що надаються через адміністратора.
- забезпечення надання адміністративних послуг через адміністратора шляхом його взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг.


Форма входу
Друзі сайту
Карта захисних споруд
цивільного захисту




Українське національне інформаційне агенство
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Городенківська РДА © 2017 Хостинг від uCoz